וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב הנבחרת להונדורס: ייני, רפאלוב ובניון בפנים

2.6.2013 / 8:56

גוטמן גיבש את ה-11 למשחק הידידות בניו יורק (00:30, ספ' 5): "רוצים להגיע מוכנים למשחקים בספטמבר". גם זהבי בפנים

נבחרת ישראל השלימה הלילה (בין שבת לראשון) את הכנותיה לקראת משחק הידידות מול הונדורס שייערך הלילה (00:30, ספורט 5) בניו יורק. המאמן אלי גוטמן בחר את ה-11 שיפתחו במשחק מחר והוא יערוך חמישה שינויים בהשוואה להרכב שעלה לשחק מול פורטוגל. השינויים הללו נובעים בעיקר מפציעות ואי זימונים כפויים לסגל, אך המערך של המאמן לא ישתנה: 4:1:4:1 עם שרן ייני שמתופקד בין הבלמים לקישור.

השינויים: אריאל הרוש יפתח בין הקורות במקום דודו אוואט, שירד אתמול עם מאיורקה לליגה השניה בספרד, ערן זהבי יפתח במקום בירם כיאל שלא נכלל בסגל, יוסי בניון ואיתי שכטר ב-11 במקום עדן בן בסט ותומר חמד הפצועים, וגם ליאור רפאלוב חוזר להרכב של גוטמן. חן עזרא צפוי לפתוח על הספסל. ומי עוד חסר? ביבראס נאתכו, שלא זומן בגלל פתיחת הליגה המוקדמת ברוסיה. רביעיית ההגנה לא תשתנה והמשמעות היא שאלעד גבאי וגל שיש על הספסל.

שרן ייני שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
שוב בהרכב. שרן ייני/קובי אליהו

האימון כלל משחקונים פנימיים על שטח קטן, עם דגש על מספר מסירות לפני הבעיטה לשער. בהמשך התקיים משחקון פנימי בין ההרכב הראשון שיפתח במשחק לבין המחליפים. בסיום האימון תירגלו השחקנים בעיטות לשער.

"לא צריך להרחיב הרבה על האימונים של גוטמן", אמרו בנבחרת. "הוא מכין אותנו כמו לכל משחק. באווירה כאן קצת שונה בגלל הפרשי השעות, גם הטיסות לא עזרו, אבל אין תירוצים. אם רוצים להגיע מוכנים למשחקים בספטמבר, צריך לעבור בשלום נבחרת ברמה של הונדורס". מחר יתקיים בניו יורק בשדרה החמישית המצעד למען ישראל. נציג הנבחרת, יחד עם השוער אופיר מרציאנו יצאו לייצג את המדינה במצעד ומשם ימשיכו הישר לאצטדיון בו יערך המשחק - הסיטי פילד. אלפי ישראלים צפויים להגיע הן למצעד והן למשחק. כ-20,000 כרטיסים נמכרו עד עתה.

ב-7 בספטמבר תארח ישראל את נבחרת אזרבייג'אן ושלושה ימים אחר כך תתארח אצל רוסיה. כעבור חודש היא תצא למשחק שכנראה יכריע סופית את מעמדה בבית – משחק חוץ בפורטוגל. כעבור ארבעה ימים, במשחק האחרון, היא תארח את צפון אירלנד בתקווה שהמשחק הזה ייקבע עדיין את גורלה בקמפיין.

הרכב הנבחרת: אריאל הרוש, יובל שפונגין, איתן טיבי, טל בן חיים, רמי גרשון, שרן ייני, ערן זהבי, ליאור רפאלוב, מאור מליקסון, יוסי בניון, איתי שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully