וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר קריאף: "לא נשמש תפאורה ביורו"

1.6.2013 / 16:37

קשר הנבחרת הצעירה אופטימי לקראת הטורניר: "המטרה הראשונה - שלוש נקודות מול נורבגיה". ברוך ודאבור עדיין בספק

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכת וידאו: טל רזניק

הנבחרת הצעירה תתכנס הערב (שבת) בשפיים לקראת פתיחת טורניר יורו 2013 לנבחרות צעירות, שייצא עבורה לדרך ביום רביעי עם משחק נגד נבחרת נורבגיה בנתניה. בקרב הנבחרת מעריכים כי האצטדיון יהיה מלא ב-13 אלף צופים שיתמכו בגיא לוזון ושחקניו.

סימני השאלה הגדולים מבחינת ישראל הם אור ברוך ומונס דאבור, שלא התלבשו למשחק הידידות נגד סלובקיה וסובלים מפציעות. ברוך סובל מהתכווצות בשריר ודאבור עדיין לא החלים באופן מלא מהקרע בשריר ממנו הוא סובל בחודשיים האחרונים. ברוך אמר לאחר המשחק נגד סלובקיה כי הוא משוכנע שישחק נגד נוברגיה, דאבור נשמע פחות אופטימי ורק על פי האימונים בימים הקרובים יחליט לוזון מה לעשות לגבי השניים. מקצועית, המאמן מעוניין שלפחות אחד מהם יפתח ביום רביעי.

גיא לוזון, עופר פביאן, הנבחרת הצעירה של ישראל. דרור פיקלני
אופטימיים. לוזון עם שחקניו/דרור פיקלני

קשר הנבחרת אופיר קריאף כבר מרגיש את האדרנלין לקראת המשחק ואומר: "הקהל זה חלק מהאמונה שלנו. אנחנו מרגישים את התמיכה ומאמינים שהאוהדים יגיעו לכל מגרש ללוות אותנו וייתנו לנו כח מול הנבחרות הכי חזקות ביבשת בגילאים האלה. כשחקן שבא מבית"ר ירושלים אני יכול לומר שאין דבר יותר חזק מכח של קהל שדוחף".

קריאף שולל את האפשרות ששחקנים יתרכזו בעצמם וינסו להרשים את הסקאוטים: "אולי בנבחרת אחרת זה יכול היה לקרות, לא בנבחרת הזאת. אנחנו מגובשים ומאוחדים וזה הדבר הכי מיוחד של הנבחרת הזאת. אין כאן שחקנים בעלי יכולת אישית יוצאת דופן ולכולם ברור שההצלחה שלנו מתחילה בהצלחה של הנבחרת. אם הנבחרת לא תהיה טובה, אף אחד לא ירשים בצורה יוצאת דופן".

בנוגע לרמת הציפיות מהנבחרת אמר קריאף: "אני לא חושב שיש ציפייה מסויימת מהנבחרת, כמו חצי גמר. גם אנחנו שואפים להגיע לחצי הגמר אבל המטרה הראשונה שלנו היא לבוא נגד נורבגיה ולקחת שלוש נקודות, ומשם להמשיך הלאה. אנחנו לא נשמש תפאורה, עם הקהל שלנו בבית אנחנו יכולים לעשות דברים יפים וניתן את כל מה שיש לנו. אני מאמין שנעשה עבודה טובה ונגרום לקהל להיות גאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני הנבחרת הצעירה. דרור פיקלני
"אין דבר יותר חזק מכח של קהל שדוחף". שחקני הנבחרת הצעירה באימון, היום/דרור פיקלני

הכירו את הנבחרות לקראת יורו הצעירות:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully