וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קרויף מחפש מחליף מנוסה עם קשר ספרדי

22.5.2013 / 16:39

המנהל הספורטיבי לא צפוי ללכת על מאמן חסר ניסיון בבוגרים, כפי שעשה העונה ויעניק עדיפות למי שאימן בליגה הראשונה בספרד. שחקן: "כבר אחרי המשחק מול בני יהודה הבנו מנימת הדיבור של אוסקר שהוא יעזוב". מיטש גולדהאר ידרוש מאוסקר גרסיה פיצוי בגובה 300 אלף יורו?

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, עוסק ביממה האחרונה רק בדבר אחד, והוא - מציאת מחליף למאמן אוסקר גרסיה, שהודיע היום (רביעי) רשמית על עזיבתו. במכבי תל אביב הניחו בימים האחרונים שהכיוון של אוסקר הוא אכן לסיים את תפקידו בישראל והחלו להיערך מבעוד מועד בכל הנוגע למועמדים חדשים לתפקיד. בניגוד לפעם הקודמת, שבא הנחית קרויף את גרסיה חסר הניסיון, הכוונה הפעם היא למנות דמות מנוסה יותר, כזו שכבר אימנה בקבוצות בוגרים, ויש לה קשר ספרדי (מאמן ספרדי או מאמן שאימן בליגה הראשונה בספרד).

לוח הזמנים דוחק בצהובים, אך נראה כי לפחות עד תחילת השבוע הבא לא יוחתם מאמן חדש שיירש את אוסקר גרסיה. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף ימריא הלילה ליוהנסבורג שבדרום אפריקה, לטובת ביקור אישי באחת מאקדמיות הכדורגל שם. מדובר בביקור מסורתי של קרויף בשנים האחרונות ולנסיעתו אין שום קשר למכבי תל אביב. קרויף צפוי להיעדר מישראל לפחות חמישה ימים, כך שהחתמת מאמן לא צפויה להיערך בימים אלה.

חרושת השמועות בקרב מחליפו של אוסקר גדולה, אך במכבי תל אביב כמעט וסגרו את עצמם לתקשורת ביממה האחרונה, כאשר גם קרויף וגם הבעלים מיטש גולדהאר שומרים את הקלפים לקרוב לחזה. גולדהאר עשוי לדרוש מאוסקר גרסיה את הסכום היציאה מחוזהו, שגובהו נאמד בכ-300 אלף יורו.

דברי הפרידה של אוסקר גרסיה

מנהל מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. אדריאן הרבשטיין
הקשר הספרדי. קרויף/אדריאן הרבשטיין

קרויף רוצה להישאר באותו פורמט מקצועי, של צוות מקצועי זר, כאשר המטרה היא להשאיר את חואן טוריחו, שיהיה אחראי על הכנת הצד הפיזיולוגי והכושר הגופני במועדון. טוריחו עובד בימים אלה על הכנת מחנה האימון הקרוב, שייערך באוסטריה בחודש יוני.

בקרב שחקני הקבוצה לא הופתעו היום שהתקבלה הודעה רשמית על עזיבתו של אוסקר. שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט: "ידענו כבר בשני בערב, אחרי המשחק מול בני יהודה, שמדובר בדברי פרידה של אוסקר. נימת הדברים שלו וגם הצורה שבה נפרד מאיתנו היתה של אחד שלא באמת מתכוון לחזור לכאן. אנחנו שמחים לפחות על כך שהוא מצא לנכון לנצל את ההזדמנות שהוא נמצא לבדו עם כל השחקנים, ועשה לנו את שיחת הפרידה. זה עדיף מאשר שהוא היה אומר לנו 'ניפגש בעוד שלושה שבועות', כשבתוך תוכו הוא ידע שהוא לא באמת חוזר".

באותה שיחה שעשה אוסקר הוא ביקש שרק השחקנים בלבד יישארו בחדר ההלבשה, ללא צוות מקצועי, הנהלה או בעלי תפקידים אחרים, כשהיחיד שהיה איתו שם הוא המתורגמן פטריסיו סייג, שדיבר עם השחקנים.

"זה היה פתאומי, מאמין שאחזור יום אחד"

אלבום למזכרת

חמי אוזן: משבר אמיתי ראשון של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נפרד. גרסיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully