וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שלומי דורה על סף סיכום

19.5.2013 / 22:37

אחרי מינויו של מזרחי בנתניה, דורה שוחח עם כץ ונותרו פערים קטנים בדרך לחתימה. רואש צפוי להישאר, דרשלר קרוב לחתימה

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ שוחח הערב (ראשון) עם שלומי דורה ובין השניים חלה התקדמות רצינית כשהשניים קבעו לשוחח בהמשך הלילה וינסו לסגור סופית את התנאים של המאמן לעונה הקרובה. כידוע, כץ שוחח גם עם יוסי מזרחי ביום חמישי האחרון, אך לאחר שזה חתם במכבי נתניה, התקשר כץ לדורה, שוחח איתו שעה ארוכה והפערים הכספיים שהיו קיימים בשיחה האחרונה ביניהם הצטמצמו מאוד.

שלומי דורה מאמן בני סכנין. קובי אליהו
רק משהו מפתיע ימנע ממנו להגיע. שלומי דורה/קובי אליהו

"הפערים קטנים מאוד כעת ונקווה שהסיכום יגיע או הלילה או בימים הקרובים", אמר גורם במועדון המעורה בפרטי השיחה. למרות הדברים, עדיין נותרו פערים קטנים ולאור ההתפתחויות האחרונות, בייחוד עם ניר קלינגר, בחיפה עדיין לא ממהרים לברך על המוגמר ולאור ניסיון העבר ייתכן שאותם פערים קטנים ימשכו את המשא ומתן.

בגזרת השחקנים נראה שאושרי רואש יישאר בקבוצה כשבסביבתו אמרו שהבלם שמח מאוד מהחזרה המסתמנת של דורה והעונה העניינים הכספיים פחות מעניינים אותו ומה שיכריע בסופו של דבר הוא הרצון של השחקן להיות שחקן מוביל בקבוצה לאורך עונה שלמה. קאלה דרשלר קרוב לחתימה כשכול הפרטים סוכמו למעשה, אך נראה שכץ מתכוון לחתום עם השחקן בימים הקרובים. לגבי גיא צרפתי, שנראה היה שהוא סגור במועדון, השחקן מתלבט לגבי המשך דרכו ולא ברור עדיין אם ימשיך בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully