וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תנסה לצרף את רמי גרשון

מיטש גולדהאר כבר החל בשיחות עם ג'ורדי קרויף על העונה הבאה, מגן-בלם סלטיק חם ברשימת הרכש. איתן טיבי על התיקו בחיפה: "חשבנו שזה יבוא לנו קצת יותר בקלות". קרלוס גרסיה יוצא לניתוח: "יהיה קשה בלעדיו"

one

במכבי תל אביב לא יתנו לתיקו 2:2 אמש (שני) בקרית אליעזר לקלקל את חגיגות האליפות, שהובטחה כבר בשבוע שעבר. היום צפויים השחקנים ואנשי הצוות המקצועי להקליט את שיר האליפות הרשמי יחד עם להקת אתניקס, וכל זה כחלק מהכנות המועדון לקראת חגיגות האליפות שייערכו במוצאי שבת, בכיכר רבין, מיד בתום משחק הבית הקרוב נגד עירוני קרית שמונה.

הבעלים מיטש גולדהאר, שצפוי להישאר בארץ עד לאחר החגיגות, כבר החל בשיחות עם המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף בנוגע להכנות לקראת העונה הבאה, ולוואלה! ספורט נודע שאחד השמות החמים ברשימת הרכש של הקבוצה הוא המגן-בלם רמי גרשון, שחקנה של סלטיק הסקוטית. כרטיס השחקן של גרשון שייך לסטנדרד ליאז' הבלגית, אליה הוא חוזר אוטומטית בקיץ. בצוות המקצועי סימנו את גרשון כאחד היעדים המרכזיים, וזאת בשל יכולתו לשחק הן כבלם והן כמגן. בנוסף ממתינים במכבי לסיום הפלייאוף התחתון בכדי לפנות באופן רשמי לקשר אבי ריקן, שחקנה של בית"ר ירושלים, שמבוקש מאוד על ידי הצוות המקצועי, כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט.

סלטיק מחזיקה באופציה לרכישת כרטיסו והיא צריכה להודיע על כך לסטנדרד עד סוף מאי. בתקשורת הסקוטית צויין כי ניל לנון עדיין לא החליט בנושא, כאשר גרשון עצמו שיחק עד כה שני משחקי ליגה בלבד וסבל מפציעות. "לא קיבלתי את ההחלטה בנושא כי אני רוצה לתת לו הזדמנויות לשחק. בזמן האחרון הייתה לו בעיה ברגל. הוא התאמן ואולי כבר בסוף השבוע יקבל הזדמנות", אמר לנון. על פי ההערכות, גרשון יעדיף להישאר בסלטיק אם יקבל הזדמנות.

רוברט ארנשו, שעבר לרגע במהלך העונה אצל הצהובים, צייץ היום בטוויטר: "ברכות לקבוצתי לשעבר מכבי תל אביב על הזכייה באליפות בישראל. אני שמח עבור השחקנים והאוהדים. #צ'מפיונסליג".

ובינתיים נודע כי קבוצת גזיאנטפספור הטורקית מימשה את האופציה לרכישתו של האריס מדוניאנין, הקשר הבוסני ששייך למועדון ושיחק כמושאל בעונה הנוכחית.

רמי גרשון שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
ורסטילי בהגנה. גרשון/ברני ארדוב

הצהובים סיימו את המשחק אמש בתחושת החמצה, וזאת לאחר שבמחצית המשחק הוליכה הקבוצה 0:2 ונהנתה גם מיתרון מספרי בשדה לאחר הרחקתו של גוסטבו בוקולי. המאמן אוסקר גרסיה בחר לערוך לא פחות מששה חילופים בהרכב, כאשר בנוסף לאלירן עטר הפצוע ושרן ייני המוצהב, שכלל לא היו בסגל, החליט המאמן לספסל גם את יואב זיו, ערן זהבי, דור מיכה וראדה פריצה, ואין ספק שחסרונם של שחקני ההרכב הראשון הורגש בעיקר בחצי השני של המשחק. מי שכן בלט במדי הקבוצה הוא הקשר גונסאלו גרסיה, שפתח בהרכב וכבש צמד. לגונסאלו יש חוזה גם לעונה הבאה וייתכן שאם יסיים את העונה הנוכחית בצורה חיובית, הוא יישאר בסגל עונה נוספת.

"הובלנו 0:2 וחבל שלא ניצחנו", אמר הבלם איתן טיבי בסיום המשחק. "היה לנו חצי ראשון טוב, בחצי השני גם הגענו למצבים. חטפנו שני שערים מוקדמים בחצי השני וזהו, ממשיכים קדימה".

טיבי התייחס להבדלים הגדולים ביכולת הקבוצה בין שתי המחציות ואמר: "כן, אולי הורדנו קצת את הרגל מהגז. חשבנו שזה יבוא לנו קצת יותר בקלות, וזה לא הגיע בקלות כי מכבי חיפה קבוצה טובה. נצטרך ללמוד מזה את הלקח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב גונסאלו גרסיה חוגג. אדריאן הרבשטיין
יישאר לעונה נוספת? גונסאלו/אדריאן הרבשטיין

הבלם נשאל האם המשחק הזה מוכיח שאין הבדל גדול בין שתי הקבוצות הללו והשיב: "אני לא חושב שמבחינתנו אנחנו צריכים להסתכל על מי יותר טוב. במשך כל העונה היו לנו משחקים טובים ומשחקים פחות טובים, ואתמול החצי הראשון היה טוב, השני פחות טוב, וזה הכל. לא מסתכלים על השוואות בכלל".

על העומס שלו באופן אישי, ועל כך שגם בפגרה הוא יהיה עם הנבחרת: "כרגע אני לא מתכנן עדיין שום מנוחה. אני חושב עכשיו רק על המשחק הקרוב נגד קרית שמונה, זה משחק מאוד קשה מבחינתנו ואנחנו רוצים להמשיך את מה שעשינו כל העונה וזה לנצח. זה משחק חשוב, בבית שלנו, ואנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות".

טיבי נשאל האם חגיגות האליפות גרמו לקבוצה להגיע פחות דרוכים לחיפה: "לא חושב שבאנו פחות דרוכים, השחקנים רצו בלי הפסקה. הרגשתי שאנחנו באותה רמת רעב גם במשחק הזה, פשוט בחצי השני הגענו פחות מרוכזים וספגנו את שני השערים האלה".

טיבי התייחס לפרידה הזמנית מבן זוגו לחוליית ההגנה, הבלם קרלוס גרסיה, שטס היום לספרד לצורך ניתוח באגן: "יהיה קצת קשה בלעדיו. אני אוהב אותו מאוד בתור בנאדם. הוא בנאדם מדהים, שחקן מדהים ואני מאחל לו המון בהצלחה בניתוח".

הבלם קרלוס גרסיה, שסיים את העונה, הוסיף: "יהיו לטיבי ולי עוד המון משחקים יחד. ביליתי העונה יותר עם איתן מאשר עם אשתי, עכשיו יהיה לי קצת זמן להיות עם אשתי. אני חוגג היום יום הולדת 29 והרופאים נתנו לי במתנה ניתוח ליום ההולדת. השחקנים כאן נתנו לי במתנה רק את החצי הראשון במשחק ואני רציתי שננצח את המשחק כולו, אבל זה בסדר גמור".

קפטן מכבי חיפה יניב קטן מעניק פרחים לשחקן מכבי תל אביב קרלוס גרסיה. אדריאן הרבשטיין
נפרד מהחברים. קרלוס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully