וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן: "אנחנו ממשיכים במאבק שלנו על אירופה"

בני יהודה מתכוננת לעונה הבאה: גלבאן ורפי דהן יעזבו, מעמדם של גל כהן ואביב חדד אינו ברור, רואש על הכוונת. קשטן ימשיך

one

הזהובים על הגובה: בני יהודה ניצחה אמש (ראשון) 1:2 את מכבי חיפה בבלומפילד, שיפרה עמדות בקרב על הכרטיס לאירופה ועל הדרך סידרה למכבי תל אביב אפשרות לזכות הערב באופן רשמי בתואר האליפות.

הזהובים מחזיקים בהישג נאה, כאשר הם אלה שהנחילו את שני ההפסדים היחידים לירוקים בקדנציה של אריק בנאדו. בני יהודה מרוחקת כעת שש נקודות מהפועל תל אביב שבמקום השלישי וארבע נקודות בלבד מקרית שמונה שבמקום הרביעי, ובקבוצה מאמינים כי הכרטיס לאירופה עדיין בהישג יד.

שחקני בני יהודה חוגגים עם אדם הרפקה (שני מימין). ברני ארדוב
הכבשה השחורה של מכבי חיפה. שחקני בני יהודה חוגגים בבלומפילד/ברני ארדוב

למרות שהעונה רחוקה מלהסתיים, במועדון כבר חושבים על העונה הבאה ומתכננים שינויים רבים בסגל, בעקבות עזיבתם הצפוייה של מספר שחקנים. הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן שנכנס אמש כמחליף, יעזוב בוודאות בסיום העונה ויעבור לשחק בקבוצה חדשה בחו"ל. רפי דהן יחזור אוטומטית למכבי תל אביב ומעמדם של גל כהן ואביב חדד שמסיימים חוזה אינו ברור. מי שימשיך בוודאות הוא המאמן דרור קשטן שמחזיק בחוזה לעונה הבאה וכבר החל מאחורי הקלעים בחיפוש אחר שחקני חיזוק לקבוצה.

לוואלה! ספורט נודע כי שמם של אושרי רואש, בלמה של הפועל חיפה ועמיר נוסבאום מרמת השרון, הוזכר כמועמדים לחיזוק בשנה הבאה.

"אני חושב למרות שמכבי תל אביב לוקחת אליפות, מכבי חיפה קבוצה לא פחות טובה מהם", אמר הבלם גל כהן בסיום המשחק. "הם התחילו את העונה קצת באיחור, לנצח אותם פעמיים בשנה, זה כל הכבוד".

כהן נשאל האם הוא מחמיא לחיפה בגלל שהוא מועמד לעבור אליה בקיץ, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט והשיב: "המחמאות זה בגלל שמגיע להם, הם עשו רצף מדהים, הפסידו רק לנו, כנראה שזו קבוצה מצוינת ונראה מה יהיה שנה הבאה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן בני יהודה, גל כהן. טל לוי
המטרה הבאה: קרית שמונה. גל כהן/טל לוי

הבלם התייחס לכך שניצחונה של בני יהודה סלל למעשה את הדרך עבור מכבי תל אביב, והוסיף: "שימחנו מאוד את אוהדי בני יהודה ואת עצמנו. אנחנו ממשיכים את המאבק שלנו לאירופה ולא מרימים ידיים, נעשה את המקסימום וניקח כמה שיותר נקודות בפלייאוף העליון ובסוף נעשה סיכומים. אנחנו נוסעים לקרית שמונה עכשיו ואם ננצח שם, הכול יכול להיות, זה פלייאוף, אין דברים שהם לא אפשריים בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully