וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע: קרית שמונה בגמר אחרי 1:2 על מכבי חיפה

שער של אוסיי מוואלי בדקה ה-111 עשה צדק והעלה את האלופה היוצאת לגמר שבו היא תפגוש את הפועל רמת גן

one

התקציר המלא: בהמשך

בסיומה של דרמה גדולה באיצטדיון רמת גן העפילה הערב (רביעי) עירוני קרית שמונה לגמר גביע המדינה לאחר ניצחון דרמטי 1:2 על מכבי חיפה לאחר הארכה (1:1 בתום 90 דקות). אוסיי מוואלי, חלוץ הרכש שהגיע לקבוצה במהלך העונה, הפך לגיבור הגדול של המשחק הזה, כשכבש את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-111. החלוץ היה הראשון להגיב לכדור חופשי של איינבינדר, ומקרוב הצליח לדחוק פנימה עם הכתף ולשמח את אנשי קרית שמונה. הניצחון של קרית שמונה עשה צדק גמור, לאחר שהייתה טובה בהרבה מהקבוצה של אריק בנאדו, שהציגה את אחד המשחקים החלשים שלה השנה, דווקא ברגע האמת.

איציק כהן שחקן עירוני קרית שמונה מתחבק עם דני עמוס. ברני ארדוב
חוגגים ניצחון מוצדק. איציק כהן מתחבק עם דני עמוס/ברני ארדוב

עוד לפני הדרמה הגדולה, חיפה לא נראתה טוב כבר מהפתיחה אבל עלתה ליתרון בדקה ה-23 בזכות שער של דינו אנדלובו בפנדל, אחרי הכשלה של מאטוביץ' על חן עזרא ברחבה. מאז השער של חיפה, רק קרית שמונה הייתה על המגרש ויזמה ללא הרף. אוסיי מוואלי סימן את העתיד לבוא, כשהדביק כדור למשקוף בדקה ה-39, ובדקה ה-70 הגיע השוויון המוצדק. ברק בכר פגע בול בחילוף שלו, כאשר אחמד עאבד המחליף היה זה שכבש לאחר שקיבל כדור רוחב מדויק מאבוחצירא.

קרית שמונה תיפרד רשמית אולי כבר בשבוע הבא מתוארה כאלופת המדינה, אבל יכולה לסיים עונה בטעם מתוק עם זכייה בגביע לראשונה בתולדותיה, כאשר הפועל רמת גן היא זו שמחכה לה, אחרי שניצחה מוקדם יותר 1:2 את עירוני ראשון לציון.

מנגד, אריק בנאדו עשה נפלאות מאז שהגיע לחיפה ומוליך אותה למקום השני בליגה, אבל כנראה שלגביע חוקים משלו, והסטטיסטיקה במפעל הזה אומרת שחיפה לא זכתה בתואר הזה מאז 1998. החיפאים יתפנו כעת למאבקי הליגה שלהם בתקווה אולי לחולל סנסציה ולהדביק את מכבי תל אביב במאבק על תואר האליפות. קרית שמונה מצידה, תנסה לעשות היסטוריה בחודש מאי ולזכות בגביע מול האורדונים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי חיפה חן עזרא מול שחקן עירוני קרית שמונה אוסיי מאולי. ברני ארדוב
אחד סחט פנדל, השני בעט למשקוף. מוואלי מול חן עזרא/ברני ארדוב

הארכה

דקה 120: חיפה כמעט השוותה. וויאם עמאשה בעט כדור חזק מאוד מ-20 מטרים לפינה, אבל דני עמוס הדף נהדר לקרן.

דקה 116: עוד מצב נהדר לקרית שמונה. שמעון אבוחצירא נשלח באגף שמאל. עאבד חיכה במרכז אבל הכדור של אבוחצירא נבלם ברגע האחרון.

אוסיי מוואלי שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
גיבור המשחק. אוסיי חוגג לאחר הגול/ברני ארדוב

דקה 111: גול! קרית שמונה כובשת שער מוצדק לחלוטין. דן איינבינדר הרים כדור חופשי שעבר את כל הגנת חיפה, והגיע לאוסיי מוואלי, שעם הכתף דחק מקרוב פנימה. 1:2 לקרית שמונה.

דקה 108: מצב נהדר לקרית שמונה. שיר צדק שלח כדור עומק נפלא לעברו של שמעון אבוחצירא, שמצא עצמו פנוי והשתלט על הכדור, אך בעט חלש ואיפשר לשראנוב להדוף מצוין.

דקה 105: חיפה לא הופיעה לחלק הראשון של ההארכה. קרית שמונה שלטה אך הגיע רק לחצי מצב בחלק הראשון כאשר אחמד עאבד שלח כדור רוחב, אבל אבוחצירא לא הגיע בזמן.

דקה 91: אריק בנאדו ביצע חילוף הגנתי כשהכניס את אביחי ידין למרכז השדה במקומו של גולסה המאכזב.

דקל קינן אייל גולסה יניב קטן מכבי חיפה מאוכזבים. ברני ארדוב
לא הצליחו למנוע הארכה. דקל קינן ויניב קטן/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 90: חיפה רצתה לעקוץ ודינו אנדלובו חדר לרחבה בתוספת הזמן. החלוץ תיעתע בהגנת קרית שמונה ונפל ברחבה, אבל אלי חכמון לא קנה את ההצגה שלו ושלף לו כרטיס צהוב.

דקה 78: חן עזרא כמעט החזיר את היתרון לחיפה בבעיטה חופשית חזקה מאוד מטווח של כ-25 מטרים משערו של דני עמוס, אך הכדור החד שלו חמק בחצי מטר החוצה.

אחמד עאבד דושאן מאטוביץ' עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
נכנס כמחליף וכבש. אחמד עאבד, משמאל/ברני ארדוב

דקה 70: גול! קרית שמונה משווה בצדק אחרי לחץ מתמשך. אדין צוצאליץ' טעה בהרחקה פשוטה. הכדור הגיע לשמעון אבוחצירא שמצא עצמו חופשי מצד ימין ומסר כדור רוחב לאחמד עאבד המחליף, שמקרוב בעט פנימה. 1:1 ברמת גן.

דקה 68: קרית שמונה לחצה כדי להשוות וכמעט עשתה את זה אחרי כדור קרן, אותו הגנת חיפה לא הצליחה להרחיק ודן איינבינדר ניצל זאת כדי לנסות להבקיע בחצי מספרת, אך הכדור הלך גבוה.

דקה 52: המצבים המשיכו להגיע כאשר הפעם היה תורם של הירוקים לסכן כשדינו אנדלובו שלח כדור עומק מצוין לאייל גולסה, שבעט חזק מתוך הרחבה, אבל חסארמה הדף מצוין לקרן.

דקה 47: עוד מצב נהדר הפעם לקרית שמונה. אוסיי מוואלי מסר כדור עומק נהדר לשמעון אבוחצירא, שמצא עצמו חופשי מול שראנוב, אך השתלט לא טוב על הכדור ובעט החוצה.

דקה 46: המחצית השנייה נפתחה עם טעות גדולה של חסארמה, שמסר לא טוב בחלק המגרש של קרית שמונה. חן עזרא חטף את הכדור ודהר לאורך 40 מטרים עד שמצא עצמו לבד מול דני עמוס ובעט חזק, אבל השוער הדף נהדר. מזל גדול לקרית שמונה.

שחקן עירוני קרית שמונה אדריאן רוצ'ט לפני שחקן מכבי חיפה גוסטבו בוקולי. ברני ארדוב
לא הורגש במחצית הראשונה. אדריאן רוצ'ט./ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 39: מצב נהדר נוסף לקרית שמונה שמאז הגול של חיפה השתלטה על המשחק. מאטוביץ' עשה מהלך מצוין כשחתך מצד שמאל למרכז והכניס כדור עומק לאוסיי מוואלי, ששלח כדור אדיר למשקוף של שראנוב.

דקה 29: מצב מסוכן מאוד לקרית שמונה. אדין צוצאליץ' הכשיל על סף הרחבה את שמעון אבוחצירא. סלאח חסארמה לקח את הבעיטה ושלח כדור חזק ושטוח, אבל החומה של חיפה בלמה את הכדור והרחיקה אותו לקרן.

שחקן מכבי חיפה דינו אנדלובו בועט פנדל מול שוער עירוני קרית שמונה דני עמוס. ברני ארדוב
בעט רע מאוד, אבל כבש. אנדלובו/ברני ארדוב

דקה 23: גול! מכבי חיפה עולה ליתרון ראשון. חן עזרא חדר לרחבה וניצל מעידה של מאטוביץ', שתפס בחולצתו. אלי חכמון ראה את זה ושרק לפנדל מוצדק. דינו אנדלובו בעט את הפנדל רע מאוד וחלש, אבל הכדור חמק מתחת לגופו של דני עמוס ופנימה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 8: מכה גדולה לחיפה, שאיבדה את שמואל שיימן שמתח שריר. המגן השמאלי שהחליף את טואטה הפצוע, הוחלף על ידי עודד אלקיים וחיפה נותרה ללא מגן טבעי. בנאדו ביצע שינוי טקטי כשהציב את אלקיים כמגן ימני והעביר את אוראל דגני לעמדת המגן השמאלי.

דקה 1: אלי חכמון הוציא את המשחק לדרך. יתרון בולט לירוקים ביציעים.

שחקן מכבי חיפה דינו אנדלובו חוגג עם מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו. ברני ארדוב
חוגגים יתרון מוקדם. אנדלובו ובנאדו/ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ' (איציק כהן, 118), דרקו טאסבסקי (אחמד עאבד, 58), דן איינבינדר, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, אוסיי מאוולי.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אוראל דגני, דקל קינן, אדין צוצאליץ', שמואל שיימן (עודד אלקיים, 8), גוסטבו בוקולי, אייל גולסה (אביחי ידין, 91), חן עזרא, יניב קטן, שלומי אזולאי (וויאם עמאשה, 56), דינו אנדלובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully