וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג - ראשון לציון: "לבוא קטנים ולצאת גדולים"

16.4.2013 / 13:30

הכתומים מהלאומית רוצים להמשיך להפתיע גם בחצי הגמר (ד', 17:45, ספורט 5). איתי ארקין נטש את האימון ובספק למשחק

הפועל רמת גן תקח מחר (רביעי, 17:45, ספורט 5) פסק זמן של 24 שעות ממאבקי ההישרדות בליגת העל, כאשר תתמודד במעמד המכובד של חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית. הרמת גנים ינסו לשחזר את ההישג הנפלא שלהם מעונת 2003, אז זכתה הקבוצה בגביע לאחר ניצחון על הפועל באר שבע בתום דו קרב מותח של בעיטות מ-11 מטר.

הקבוצה קיימה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק ובסיומו התברר שהשוער איתי ארקין פצוע בקרסולו והוא בספק גדול למשחק. ארקין נטש את האימון בשל כאבים ושוער המשנה גיא סולומון הוא זה שצפוי לפתוח מחר בהרכב.

איתי ארקין שוער הפועל רמת גן. ברני ארדוב
ישחק או לא ישחק? איתי ארקין/ברני ארדוב

למעט השינוי בעמדת השוער, עשוי המאמן לערוך שינויים נוספים לעומת ההרכב שפתח בשבת נגד מכבי נתניה. החלוץ רן יצחק שנכנס כמחליף בשבת צפוי לפתוח בהרכב, ככל הנראה על חשבונו של דורין גוגה. גם ג'יבריל סידיבה נמצא בתמונת ההרכב, אולם המאמן אלי כהן יקבל החלטות סופיות רק מחר, לקראת אסיפת הוידאו המסכמת שתערוך הקבוצה בוינטר, לפני היציאה לאיצטדיון רמת גן.

אחרי שקיבלו הודעה מהמשטרה כי לא תאפשר להם להכניס ציוד עידוד לאיצטדיון בשל זריקת רימון העשן בשבת, מסתמן שנמצא פתרון לעניין ובקבוצה נתקבלה הודעה כי אוהדי הקבוצה התבקשו להביא את הציוד והתפאורה עד השעה 16:00, כשעתיים לפני שריקת הפתיחה. על פי חלוקת היציעים, ישבו האורדונים ביציע 4 וביציעים 8-10.

הרכב משוער: איתי ארקין (גיא סולומון), ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, זאב חיימוביץ', ארתור אטצזיאנוב, וובה בראון, עומר בוקסנבוים, אופיר חמו, ישראל זגורי, דויד מנגה, רן יצחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעם הוא צפוי לפתוח. רן יצחק/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחמן ביציע, דגו ואסולין בהרכב

הפועל ראשון לציון, הסינדרלה של גביע המדינה העונה, תנסה לעשות מחר את הבלתי ייאמן, לחלוף על פני הפועל רמת גן מליגת העל ולהעפיל לגמר. הקבוצה של אייל לחמן, שמדורגת שישית בליגה הלאומית, מגיעה כאנדרדוג למשחק, אבל אף אחד בעיר היין לא מתכוון להרים ידיים ולוותר מראש על האופציה להמשיך כל הדרך עד למפגש עם נשיא המדינה והזכייה בתואר הנכסף. "אנחנו מעדיפים לבוא קטנים ולצאת גדולים", אמרו היום בקבוצה. "יש כאן שחקנים מוכשרים וטובים שכבר הוכיחו את עצמם בשלבים הקודמים במפעל ואין שום סיבה שזה לא יימשך גם הפעם".

המאמן אייל לחמן שכבר זכה בגביע, עם בני סכנין ב-2004, עדין מרצה עונש הרחקה ולא יישב על ספסל קבוצתו, כאשר את מקומו על הקווים יתפוס עוזרו אלי חייט. הקבוצה ערכה הערב את האימון המסכם ובסיומו נערכה גם האסיפה הטקטית לקראת המשחק. סגל מלא יעמוד לרשותו של לחמן, שעדיין מתלבט לגבי מספר עמדות בהרכב. גל מאיו כשיר וצפוי לפתוח בעמדת הבלם או המגן השמאלי. לפחות על פי המחזורים האחרונים בליגה, נראה כי רביעיית ההגנה תורכב מאסף כהן בצד ימין, איתי טואף ואלירן סיימון בעמדות הבלמים, ומאיו כמגן שמאלי. אופציה נוספת היא שמאיו יתופקד כבלם, אופיר צדוק יפתח כמגן שמאלי ואז יירד סיימון לספסל
.
במרכז המגרש לא צפויות הפתעות, כאשר איתי אלקסלסי והקפטן גיא אבנד יפתחו בקישור האחורי, ברוך דגו ומור שקד ישלימו את הקישור וליאור אסולין יפתח עם עומר אצילי בחוד.

כ-2,000 מאוהדי הקבוצה צפויים להגיע לאצטדיון רמת גן ולהתרכז בשער 2, כדי לתמוך בכתומים, שינסו להמשיך במסע הקסום במפעל. ראש העיר דב צור צפוי להיות נוכח גם הוא במשחק.

הרכב משוער: דניאל מכלוף, אסף כהן, איתי טואף, אלירן סיימון (אופיר צדוק), גל מאיו, גיא אבנד, איתי אלקסלסי, ברוך דגו, רז כהן (מור שקד), עומר אצילי, ליאור אסולין.

ליאור אסולין שחקן הפועל ראשון לציון לפני עדי נמני שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
שווים גמר? אסולין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully