וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים: דוד רביבו לא בסגל

המשבר בין הקפטן למאמן מזרחי מחריף, רביבו: "חבל, יכולתי לעזור". בבית"ר יודעים: "נצטרך להתנתק ולהתעסק בכדורגל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* זה יהיה מפגש הליגה ה-50 בין הקבוצות. המאזן עד כה: 12 ניצחונות לאשדוד, 11 תיקו ו-26 ניצחונות לבית"ר.

* באשדוד: בית"ר מובילה 9:12 בניצחונות, שישה משחקים הסתיימו בחלוקת נקודות.

* יחד עם זאת, הניצחון האחרון של בית"ר באשדוד היה לפני כמעט שלוש שנים, באפריל 2010. בארבעה משחקים מאז: שלושה הפסדים ותיקו לקבוצה מהבירה.

* ב-16 השנים האחרונות אימן השריף אלי כהן 21 פעמים נגד אשדוד. הוא ניצח תשעה משחקים והפסיד שישה.

* באותה תקופה ממש, יוסי מזרחי אימן 31 פעמים נגד קבוצת נעוריו וניצח רק שבע פעמים. שישה משחקים נגמרו בתיקו ו-18 נוספים שוער העבר הפסיד.

נתונים: אתר דריבליסט

מאמן מ.ס אשדוד יוסי מזרחי. מגד גוזני
לא הולך לו מול קבוצת נועריו. מזרחי/מגד גוזני

מ.ס. אשדוד:

המשבר בין ראשי הקבוצה לקפטן הוותיק דוד רביבו הולך ומעמיק והיום התברר כי השחקן לא יכלל בסגל למשחק. על פי גורמים במועדון מדובר בהחלטה מקצועית, אולם נראה כי מערכת היחסים בין הצדדים מחריפה וכבר עתה ברור לחלוטין שרביבו יעזוב את הקבוצה בתום העונה ויחפש לעצמו יעד חדש.

"כל החלטה של הצוות המקצועי מקובלת עליי לחלוטין", אמר רביבו לוואלה! ספורט, "חבל, כי אני חושב שיכולתי לעזור לקבוצה, אבל המאמן הוא זה שמחליט ואני מאחל לקבוצה בהצלחה".

גם החלוץ המאכזב דימיטאר מקרייב לא יכלל בסגל וגם הוא צפוי לעזוב בתום העונה. הקשר ניר ביטון לא החלים מפציעה בשריר הארבע ראשי וגם הוא לא יעמוד לרשותו של המאמן, כמו גם המגן הניגרי ג'ואון אושאניווה שלא החלים מפציעה ברגלו. גם חאתם עבד אלחמיד פצוע ובן בוטבול יחליפו.

מי שחוזר להרכב אחרי תקופה ארוכה הוא המגן עופר ורטה שיפתח בצד ימין, כאשר ישראל ראש ויאיא פטי יתופקדו בעמדות הבלמים. מיקי סירושטן יפתח בקישור האחורי, בעוד מורד אבו ענזה צפוי לשתף פעולה עם סטפן שצ'פוביץ' בחוד.

בית"ר ירושלים:

האורחת מקווה לחזור ולנצח לאחר חודשיים בהם השיגה רק שתי נקודות מ-24 אפשריות. שחקנים בקבוצה אמרו: "כמו שאנחנו נראים בימים האחרונים באימונים, צריך להיות שינוי נגד אשדוד. יש טירוף, כולם הפנימו את המצב ורוצים כבר לצאת מהתחתית ומהמצב הקשה אליו נקלענו". חן עזריאל צפוי לפתוח בחוד על חשבונו של זאור סדאייב, כאשר עמית בן שושן ישחק באגף שמאל. מעבר לכך, לא צפויים שינויים בהרכב.

לגבי המחאה ביציעים הוסיפו שחקני הקבוצה: "התאמנו מצוין השבוע, נקווה שהאווירה ביציע לא תהפוך הכול. מבחינת האוהדים אין בעיה לרדת ליגה כל עוד ארקדי ואיציק כאן ולא נראה שזה הולך להשתנות. נצטרך לנתק את עצמנו מכל האווירה מסביב ולהתרכז בכדורגל נטו". כ-500 אוהדים צפויים להגיע ולהמשיך את המחאה כנגד הבעלים והנהלת המועדון. מעבר לכך, לא צפויים להגיע יותר מדי אוהדים תומכים ואווירה ביתית לא צפויה לבית"ר.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סטיבן כהן שחקן בית"ר ירושלים עם חן עזריאל. ברני ארדוב
חוזר להרכב. עזריאל/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

מ.ס. אשדוד: עופר ורטה

מגן הנבחרת הצעירה מתאושש מפציעה ארוכה ויפתח בהרכב וזו גם בשורה טובה לגיא לוזון, שסומך מאוד על המגן האשדודי. ורטה יצטרך להוכיח במחזורים שנותרו עד לסיום העונה כי הוא כשיר ולא איבד מיכולתו, גם כדי לעזור לאשדוד לסיים בצורה מכובדת את העונה וגם כדי להראות שיהיה לו מה לתרום ביורו הצעירות.

בית"ר ירושלים: חן עזריאל

אם ישחק בשפיץ או באגף שמאל, עזריאל חייב לחזור ולהוות איום על השער כדי שבית"ר תיחלץ מהמשבר. אחרי פתיחת עונה מצוינת הקשר-חלוץ שקע יחד עם הקבוצה כולה בחודשיים האחרונים ובמצבה הנוכחי של בית"ר, ללא התוצרת שלו, קשה לראות איך היא יוצאת מהמצב הקיים.

הרכבים מושערים:

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אמיר בן שמעון, רחמים צ'קול, מיקי סירושטן, בן בוטבול (בנצי מושל), ציון צמח, מורד אבו ענזה, סטפן שצ'פוביץ'.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דריו פרננדס, אופיר קריאף, אבי ריקן, חן עזריאל, עמית בן שושן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully