וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "ראו שבאנו לנצח, לא נוותר עד הסוף"

30.3.2013 / 22:48

מאמן מכבי חיפה היה מאוכזב, אך לא הרים ידיים לאחר ה-0:0 מול מכבי תל אביב. יניב קטן: "הייתה חסרה לנו חדות בהתקפה"

מכבי חיפה יכולה להיות גאה ביכולת שהציגה במשחק העונה מול מכבי תל אביב, אך לא מהתוצאה. הקבוצה של אריק בנאדו שלטה ושיחקה נהדר בבלומפילד, אך נפרדה מהצהובים בתיקו מאופס ופספסה הזדמנות לצמק את הפער ממנה בפסגה לשבע נקודות. אריק בנאדו עלה בהרכב התקפי מאוד, והקבוצה שלו שטפה את המגרש, בעיקר במחצית הראשונה, אך לא הצליחה למצוא את השער היקר מפז, שהיה מחזיר אותה בגדול למאבק האליפות. למרות התיקו, בחיפה יכולים להיות מעודדים מהיכולת שהציגו ומהעובדה שיש להם מפגש נוסף מול הצהובים, בתקווה שהאליפות עדיין לא תוכרע.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
פספס ניצחון. אריק בנאדו/ברני ארדוב

אריק בנאדו, מאמן הירוקים היה מאוכזב באופן טבעי בסיום המשחק: "היה משחק קצבי עם קצב גבוה. היו לנו הזדמנויות לנצח, באנו לכאן כדי לנצח וחבל שזה לא קרה. היינו צריכים לגבור עליהם כדי להלחיץ את מכבי ולהוריד את הפער לשבע נקודות בלבד, אבל אנחנו לא נוותר עד לסיום, המאבק רחוק מלהיות גמור".

יניב קטן הקפטן הוסיף: "היה לנו משחק לא רע בכלל, אבל לא היינו מספיק חדים בחלק ההתקפי. בסוף משחקים כאלה חייבים לבוא חדים, אבל אנחנו ממשיכים קדימה. עצם העובדה שאנחנו מאיימים על מכבי תל אביב זה אומר הרבה על המהפך שהקבוצה הזו עשתה". כשנשאל האם קבוצתו עוד מסוגלת לגנוב את התואר לצהובים אמר קטן: "כמי שהפסיד אליפות בדקה ה-99.9, אני מאמין שהכל יכול להיות".

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב לפני גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הציג משחק נהדר שלא הספיק. גוסטבו בוקולי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully