וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז: "מקווה שהמשחק הזה יוציא אותי לדרך חדשה"

חלוצה של הפועל ת"א חגג שער ראשון אחרי 9 משחקים והוסיף: "הפנים שלנו כבר לדרבי". דוד: "מרוצה מאוד מהתוצאה"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

דווקא כשאין עליה לחץ, כשכבר לא סופרים אותה במאבק האליפות או בקרב על המקום השני, הצליחה הערב (שבת) הפועל תל אביב לרשום את ניצחונה השני ברציפות בפלייאוף העליון, כשגברה 0:1 קטן על עירוני רמת השרון. בעקבות הניצחון, גדל הפער בין האדומים לעירוני קרית שמונה שבמקום הרביעי לארבע נקודות, ואם ימשיכו כך שחקניו של פרדי דוד, הם עוד יכולים לסיים עונה נוראית עם המקום השלישי המכובד.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. מגד גוזני
חושבים על אירופה. הפועל חוגגת על חשבונה של רמת השרון/מגד גוזני

"אני מרוצה מאוד מהתוצאה", אמר בסיום מאמן הפועל תל אביב, פרדי דוד. "אני חושב שהיו לנו כמה דקות לא רעות במחצית הראשונה שבהן לא הצלחנו להבקיע את השערים. המגרש פה קשה מאוד, והרבה קבוצות מתקשות כאן. אנחנו צריכים להישאר צנועים, מחויבים ולעשות את העבודה גם ביום שלישי מול בני יהודה. אני רוצה שנמשיך סוג של קו והמשכיות של קבוצה מאורגנת ומסודרת".על טוטו תמוז, שכבש את שער הניצחון אמר המאמן: "אני לא חושב שהיו בעיות עם טוטו בזמן שאני נמצא בהפועל. כשטוטו יכול לשחק הוא ישחק וכשהוא לא יכול, אז ישחקו אחרים".

טוטו תמוז עצמו אמר בסיום: "כבר שכחתי מתי הייתי שחקן מצטיין. אני לא רגיל שלא הולך לי. אני באמת מקווה שהמשחק הזה יוציא אותי לדרך חדשה. לכל שחקן יש תקופה לא טובה, והגדולה היא לדעת לצאת ממנה. תמיד כיף לנצח במיוחד משחקים כאלה. אני מקווה שנמשיך במגמת הניצחונות גם מול בני יהודה ביום שלישי. זו תקופה לא קלה, נקווה להמשיך בצורה טובה. חשוב מאוד לסיים במקום השלישי, אנחנו רוצים מאוד לשחק באירופה. יש לנו את בני יהודה על הראש, אבל הפנים שלנו הם גם לדרבי בשבוע הבא".

מאמן עירוני רמת השרון, בני טבק נשמע מאוכזב בסיום: "ידעתי שמישהי תבקיע וישתנה המשחק. הפועל הבקיע ורצה קדימה, אבל היה משחק שקול ביותר. בסוף, זאת שהבקיעה היא זאת שניצחה". על המשך העונה אמר טבק: "אני לא בועט בדליים ולא משתולל גם כשאנחנו מנצחים וגם כשאנחנו מפסידים. השחקנים רצו ונלחמו, אבל הכדור לא נכנס. אנחנו משחקים מול קבוצות שהן לא פחות טובות מאיתנו ואם אנחנו מהווים יריב לקבוצות האלו אז אני חושב שזה בסדר ונעשה גם עוד נקודות בהמשך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
לא רגיל שלא הולך לו. תמוז/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully