וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "ניצחון יפתח את מאבק האליפות"

מכבי חיפה מתכוננת למשחק העונה נגד מכבי תל אביב, אריק בנאדו מגביר ציפיות: "יש להם חסרונות, אנחנו ננסה לנצל אותם"

צילום: קובי אליהו עריכה: יאיר דניאל

מכבי חיפה מקיימת בשעה זו מסיבת עיתונאים לקראת משחק העונה נגד מכבי תל אביב שיתקיים ביום שבת (20:50, ערוץ 1). הירוקים מגיעים למשחק בפער של 10 נקודות מהצהובים, לאחר שיצאו לפגרת הנבחרת עם ניצחון 0:1 דרמטי על בני יהודה במחזור הראשון של הפלייאוף.

מאמן הקבוצה אריק בנאדו פתח ואמר: "זה ברור שיש על מה להילחם. אנחנו קבוצה מקצוענית ששואפת לנצח בכל משחק ולהיאבק על כל התארים ואנחנו עדיין במאבק על כל התארים שזה חשוב. אנחנו שמחים וגאים שהגענו למעמד של משחק עונה נגד מכבי תל אביב, ואני רוצה להבטיח לאוהדים שניתן את הכל בשביל לנצח ועשינו את זה גם שהיינו בתחתית, באמצע הטבלה ובטח שבצמרת. מכבי חיפה זה מועדון ששואף לנצח בכל משחק ובכל מקום".

בנאדו יודע שהפסד למעשה יסגור את הסיפור, ויהפוך את הליגה למשעממת: "אני שמח שמחזיקים לנו אצבעות, אנחנו באים למשחק מעניין וטוב. מכבי תל אביב קבוצה טובה וחזקה. יהיה מאבק טוב, בגלל משחקים כאלה אנחנו אוהבים את הכדורגל, אנחנו שמחים וגאים שהגענו למעמד הזה. גם במשחק הזה נבוא בכל הכוח במטרה לנצח. ניצחון יכול לשים אותנו במקום אחר, יהיה משחק קשה כי יש לנו יריבה קשה אבל נעשה הכל בשביל לנצח את המשחק הזה. כן, ניצחון יכול לפתוח את מאבק האליפות".

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
"שמח שמחזיקים לנו אצבעות". בנאדו/קובי אליהו

בנאדו הוסיף כי "מכבי קבוצה טובה ודומיננטית, יש לה מאמן יוצא מן הכלל, אבל גם אנחנו קבוצה טובה, וגם הפעם נתרכז בעצמנו. הם קבוצה מסוכנת אבל כמו שיש להם יתרונות יש להם גם חסרונות וננסה לנצל אותם".

האם העובדה שלא מעט שחקנים של מכבי תל אביב שיחקו בנבחרת, בעוד אף אחד משחקני חיפה לא שיחק? "רק דקל קינן היה בסגל של הנבחרת הבוגרת, חבל שהוא לא שיחק אבל אני מכבד את ההחלטות של גוטמן", אמר בנאדו, "יש לנו שני נציגים בנבחרת האולימפית, ונשאף שיהיה לנו כמה שיותר שחקנים בנבחרת הבוגרת. מכבי חיפה יכולה להיות גאה שארבעה שחקנים בוגרים מחלקת הנוער היו דומיננטיים במשחקי הבוגרת".

לגבי הכנות ההגנתיות מול מכבי תל אביב, אמר בנאדו כי "אני לא חושב שבני יהודה סיכנו אותנו במשחק שעבר, גם קטן וגם גולסה עושים הגנה. אנחנו יודעים מול מה אנחנו צריכים להתמודד, יש להם שלישיית קישור חזקה מאוד, אבל גם לנו יש שחקנים איכותיים. אין הרבה הפתעות. זה יהיה משחק של מאצ'אפים ומי שיהיה יותר צלול בראש זאת הקבוצה שיהיה לה יותר סיכוי לנצח. אני מאמין בקבוצה ובשחקנים שלי ושאנחנו יכולים לעשות את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
גוסטבו בוקולי: "כל שחקן יודע מה הוא צריך לתת"/קובי אליהו

"חבל לי שאוהדים מוציאים כל כך הרבה כסף על המשחק הזה", המשיך בנאדו, "אם המשחק היה באיצטדיון רמת גן הוא היה מלא ב-50 אלף איש. בלומפילד הוא אצטדיון מצוין אבל קטן מבחינת התכולה שלו. אנחנו מחוברים לקהל מאוד חזק העונה, אני לא זוכר את הקהל של מכבי חיפה רעב לכדורגל ולנצחונות כמו בשנה הזאת גם בשנים של אליפויות. החיבור הזה חשוב למועדון. נעשה הכל כדי שהאוהדים יחזרו לחיפה גאים.

"קשה לי להאמין שגארסיה ישנה את המערך שלו. הם משחקים בהרכב קבוע די הרבה זמן, לא יהיה הפתעות גדולות בנושא ההרכב, וגם אם יהיו נדע להתכונן בהתאם. קשה לי להאמין שבמשחק העונה הוא ישנה את המערך שלו".

קשר הירוקים גוסטבו בוקולי התייחס להתמודדות: "אנחנו יודעים מה משמעות של כל משחק, אם אנחנו מנצחים את המשחק הזה אנחנו פותחים את המאבק לאליפות ויהיה לנו עוד סיכוי להמשיך להאבק. אנחנו לוקחים את זה בחשבון וזה מוסיף למוטיבציה, אנחנו יודעים מה עשינו כדי להגיע לפה וכמה קשה היה כדי להגיע לפה. אני תשע שנים במכבי חיפה ואנחנו תמיד מסתכלים על המשחק הבא, יש משחק מול מכבי תל אביב והוא הכי חשוב לנו. מה שיהיה אחרי נחשוב עליו אחרי, אנחנו צריכים לחשוב על איך אנחנו מנצחים את מכבי תל אביב.

על ההכנות של הקבוצה הוסיף הקשר: "המשחק הזה ספציפית יהיה שונה לגמרי. כולם יודעים מה המשמעות שלו. כל שחקן יודע מה הוא צריך לתת, קטן יודע מה הוא צריך להביא, ולעזור יותר מאשר במשחקים האחרונים. במשחק הזה לא צריך להגיד הרבה לשחקנים כי הם יודעים מה החשיבות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully