וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר ועטר שוחחו, נשיא מכבי חיפה הבטיח תשובה בשלישי

המאמן סיכם את תנאיו בנתניה, ובשני הצדדים מקווים ששחר יסיר התנגדותו. גורם: "מאמינים שבסופו של דבר הוא יסכים"

צילום וידאו: דרור פיקלני, עריכה: טל רזניק

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הודיע לאנשי מכבי נתניה כי מחר (שלישי) יחזיר תשובה לגבי נושא מינויו של ראובן עטר כמאמן מכבי נתניה עד לתום העונה. בשיחה שנערכה בין שחר לבין עטר בערב יום שני, הבטיח הבוס גם למאמן כי מחר יחליט סופית וימסור את החלטתו.

כעת, לאחר השיחה בין השניים, קיימת אופטימיות גדולה אצל אנשי נתניה כי המכשול יוסר, ועטר יגיע לקבוצה. עם זאת, במועדון לא ממהרים לשחרר הצהרות. "אנחנו מקווים שמחר נזכה לתשובה חיובית", אמר גורם בנתניה. "ראובן רוצה לבוא וגם אנחנו רוצים. אנחנו מאמינים שבסופו של דבר שחר יסכים, במיוחד לאחר שראובן ביקש זאת באופן אישי".

ראובן עטר מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
עוד מעט, מחר תדע. ראובן עטר/ברני ארדוב

יום עמוס עבר על מכבי נתניה. יום שהחל בהודעת פרידה מטל בנין במסיבת עיתונאים מוזרה, המשיך בסיכום עקרוני בין עטר לבין מועדונו לשעבר והסתיים בקשיים שהערים שחר על העסקה. הערב עוד הוציאה הקבוצה הודעה רשמית ובה נכתב: "ראובן עטר הודיע לראשי נתניה שהוא מוכן לבוא לחודשיים וחצי ללא התחייבות לעונה הבאה, ולהירתם לעזור לקבוצה במאבקי ההישרדות". עטר עצמו מסר: "אחרי 10 שנים טובות ומוצלחות במועדון, אני מרגיש חובה לעזור במאבקי התחתית של מכבי נתניה. אני לא מעוניין להרוויח שקל יותר ממה שאני מרוויח ואני מעביר את נושא סגירת העניינים מול מכבי חיפה להנהלת המועדון".

בנתניה פנו להנהלת מכבי חיפה ונשיא הירוקים, יעקב שחר, דרש שעטר יוותר על החוזה שלו לעונה הבאה אם ברצונו להדריך קבוצה אחרת. שחר אמר לוואלה! ספורט: "אין לי כל כוונה להשאיל את עטר למכבי נתניה עד סוף העונה. עטר ילד גדול ויעשה את החישובים שלו. אני לא מונע ממנו לעבוד בקבוצה אחרת, שזה דבר חשוב מבחינת הקריירה שלו. אם הוא רוצה ללכת, אין שום בעיה. אם כך, אין לי כוונה להעסיק אותו בעונה הבאה".

מחר נדע האם הנשיא הירוק התרכך במעט, והאם ראובן עטר אכן יחזור לעוד קדנציה בנתניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נשיא מכבי נתניה, גיל לב, לצד מוטל'ה שפיגלר. דרור פיקלני
בנתניה אמרו: "ראובן רוצה לבוא וגם אנחנו רוצים". גיל לב ומוטל'ה שפיגלר במסיבת העיתונאים על הפרידה מטל בנין/דרור פיקלני
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השיחה תעזור? עטר ושחר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully