וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תקיים משחק ראווה בישראל ב-31 ביולי

נשיא המועדון, סנדרו רוסל יקיים מסע"ת עם נשיא המדינה פרס (ה', 18:00, שידור חי בוואלה!) בה הם יכריזו על קיום המשחק, נגד קבוצה ישראלית-פלסטינאית או יריבה אירופאית

ברצלונה צפויה להגיע למשחק ראווה בישראל ב-31 ביולי וככל הנראה תפגוש קבוצה מעורבת של ישראלים ופלסטינאים או יריבה אירופאית גדולה. נשיא המועדון הקטאלוני, סנדרו רוסל, ייפגש מחר (חמישי, 18:00, שידור ישיר בוואלה!) עם נשיא המדינה שמעון פרס במלון כפר המכביה ושם הם צפויים בין היתר להכריז על קיום המשחק. כזכור, כבר בסוף השבוע הופיעו דיווחים בספרד על כך שברצלונה תגיע לישראל בקיץ.

גורם המעורה בפרטים אמר לוואלה! ספורט: "ברצלונה תגיע לישראל. הכיוון הוא שייערך משחק ב-31 ביולי, ולגבי זהות האיצטדיון עדיין אין החלטה סופית. כל שאר הדברים יפורסמו מחר (חמישי) במסיבת העיתונאים בשיתוף הנשיא שמעון פרס ונשיא ברצלונה רוסל".

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
ניפגש בקרוב. מסי/רויטרס

ההגעה של רוסל לישראל נועדה למעשה להכריז על פרויקט משותף לקידום השלום בין ישראל לפלסטינאים ובעידודה של ברצלונה. לרוסל זה יהיה ביקור ראשון בישראל והוא יגיע של סגנו, חאבייר פאוס. לאחר מכן הוא יבקר ברשות הפלסטינאית. בהודעה רשמית שהוא פרסם נכתב: "ברצלונה רוצה לתרום את תרומתה הצנועה לבניית גשרים של הבנה והרמוניה בין העם הישראלי והפלסטינאי באמצעות ספורט וחינוך".

ברצלונה היא אחד מהמועדונים הגדולים באירופה ונחשבת לקבוצה הטובה בעולם בשנים האחרונות. היא מציגה בסגל שלה כוכבים גדולים כמו השחקן הטוב בעולם, ליאונל מסי וכן אנדרס אינייסטה, צ'אבי, דויד וייה ורבים אחרים. אוהדי הכדורגל בישראל בוודאי מקווים שהקבוצה תגיע לכאן עם סגל מלא.

בארון התארים של מועדון הפאר ניתן למצוא בין היתר 21 אליפויות ספרד, 26 גביעים ספרדיים, 4 אליפויות אירופה, 4 גביעי אירופה למחזיקות גביע ושתי אליפויות עולם לקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully