וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: השחרור של מיגל לא הגיע. תפנה לפיפ"א?

הצהובים לא השיגו את השחרור הבינלאומי בזמן. רישומו של הפורטוגלי לא אושר, במועדון שוקלים פנייה לערכאות משפטיות

מכבי תל אביב עדיין לא הצליחה לצרף באופן סופי את מיגל. מגן ולנסיה ונבחרת פורטוגל לשעבר חתם הערב (שלישי) על חוזה מול הצהובים שאף העבירו את הטפסים לבקרת התקציבים, אולם שחרורו הבינלאומי לא הגיע עד חצות ולכן רישומו לא אושר. כעת עשויה מכבי תל אביב לפנות לערכאות משפטיות ולפיפ"א על מנת לקבל אישור לרישום מאוחר.

כאמור, אחרי הכישלון בעסקת אלעד גבאי, פנה ג'ורדי קרויף לאפיק אחר והצליח לסכם במפתיע עם מיגל, שיהיה אחד השמות הגדולים ששיחקו אי פעם בליגת העל, אם העברתו אכן תושלם לבסוף. ראוי לציין כי מיגל שוחרר מוולנסיה בקיץ, ומשחקו הרשמי האחרון היה ב-19 בפברואר 2012, בתבוסה 5:1 של העטלפים לברצלונה. משמע, כמעט שנה ללא כדורגל.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד לפני מיגל שחקן ולנסיה. רויטרס
לא שיחק כדורגל כמעט שנה. מיגל, משמאל, במרדף אחרי קארים בנזמה/רויטרס

לוואלה! ספורט נודע כי עוד לפני שהצהובים הגישו את החוזה של מיגל לאישור הבקרה, הם הגישו בקשה מיוחדת לנשיאות בית הדין שיאשר להם להעביר את חוזהו של השחקן עוד היום בכפוף לשני תנאים: הראשון שהשחרור הבינלאומי מההתאחדות הספרדית יגיע עד חצות ואת הבדיקות הרפואיות בארץ מכבי תל אביב תשלים עד יום חמישי. הצהובים קיבלו את האישור ולכן כעת הם במירוץ נגד השעון על מנת לקבל את השחרור בזמן, כשהבדיקות רפואיות יושלמו ב-48 השעות הקרובות.

מיגל בן ה-33 גדל בספורטינג ליסבון, אבל עוד בגיל נוער עבר לאסטרלה אמדורה הפורטוגלית, שם גם עלה לבוגרים. בשנת 2000 נרכש על ידי בנפיקה, שם שיחק עד תום עונת 2005 וזכה באליפות עם הקבוצה באותה העונה. בקיץ של אותה העונה, עבר מיגל לוולנסיה תמורת 7.5 מיליון יורו ומאז שיחק שם עד שחרורו בקיץ האחרון. בנוסף, למיגל יש 59 הופעות בנבחרת פורטוגל והוא היה בן היתר שחקן הרכב בנבחרת שהגיעה לגמר יורו 2004.

עוד קודם לכן, כאמור, מכבי תל אביב לא הצליחה להשלים את העסקה הגדולה של היום האחרון של ההעברות. לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים עשו מאמצים גדולים להחתים את מגן עירוני קרית שמונה ונבחרת ישראל, אלעד גבאי, אך המגעים לא הבשילו ולאחר מספר שיחות נקבע כי השחקן ימשיך בקרית שמונה. כזכור, הצהובים ניהלו משא ומתן עם השחקן ועם האלופה במשך כל ינואר, אך איזי שרצקי סירב לעסקה במידה והיא לא תכלול את מעברו של עומר ורד בכיוון ההפוך בנוסף לדמי העברה בסך 350 אלף יורו.

אלעד גבאי שחקן עירוני קרית שמונה המורחק. אדריאן הרבשטיין
ההעברה הגדולה של היום לא יצאה לפועל. גבאי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully