וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

מערכת וואלה! ספורט

3.2.2013 / 21:30

ביציעים האוהדים קיללו את קורנפיין, אלי כהן וקאדייב, על המגרש אפרים טאקה עשה צדק וכבש (84) את שער הניצחון

one

עירוני רמת השרון השיגה הערב (ראשון) ניצחון נאה 0:1 על בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-21, אבל בזמן שעל המגרש באיצטדיון גרונדמן לא קרה הרבה ושתי הקבוצות הפגינו כדורגל מאכזב מאוד, הפוקוס עבר לקהל של בית"ר ירושלים, שחלק נכבד ממנו ממשיך במחאה הקולנית שלו כנגד ההחלטה לצרף את שני הזרים הצ'צ'נים החדשים ג’יבראיל קאדייב (בסגל) וזאור סדאייב (ביציע). ואם להתמקד בכדורגל, אפרים טאקה עשה צדק, כבש בדקה ה-84 והקפיץ את הקבוצה של בני טבק למקום הרביעי בטבלה, מרחק של שלוש נקודות בלבד מהפועל תל אביב.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שמכו הכי הרבה את תשומת הלב במשחק. אוהדי בית"ר ירושלים מול השוטרים, הערב/ברני ארדוב

עוד לפני תחילת המשחק כ-150 אוהדים קיללו את ג'יבראיל קאדייב ויושב ראש בית"ר ירושלים איציק קורנפיין, ושרקו בוז כשהקבוצה עלתה למגרש. למרות האווירה הטעונה, העניקו ברמת השרון פרחים לשני שחקני בית"ר ירושלים החדשים. קורנפיין, שאמור גם הוא היה לקבל את הפרחים, ביקש להימנע בעצמו מקבלת התשורה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אפרים טאקה, עמיר נוסבאום שחקני עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
זכה לעידוד אפילו מהקהל של בית"ר ירושלים. אפרים טאקה/ברני ארדוב

על הקווים היו פרוסים עשרות שוטרים שעקבו אחרי התנהגות הקהל ואף צילמו אותם. גם לאחר שריקת הפתיחה האוהדים גידפו את קורנפיין, נופפו בשטרות כסף וקיללו את קאדייב. בהמשך הגיעו קללות גם לעברו של אלי כהן, אבל למרות האווירה השלילית, נרשם פילוג ביציעים: חלק גדול מהאוהדים קילל את אריאל הרוש מאחר שהוא ייצג את המועדון במסיבת העיתונאים, אחרים הגנו על השוער.

ג'יבראיל קאדייב שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קיבל פרחים בתחילת המשחק מהנהלת רמת השרון. קאדייב/ברני ארדוב

ונחזור שוב אל הכדורגל: רמת השרון ובית"ר ירושלים התקשו לייצר מצבים מסוכנים במהלך המשחק, כנראה בשל הלחץ ביציעים, אבל רמת השרון הייתה מעט יותר מסוכנת. סטיבן כהן החמיץ פעמיים במחצית השנייה וגם חן עזריאל הגיע להזדמנות גדולה, אבל בסופו של דבר טאקה המשיך כדור שנבעט על ידי עמיר נוסבאום וסידר ניצחון ביתי רביעי ברציפות לקבוצה מהשרון. לאחר כיבוש השער, אוהדים של בית"ר ירושלים עודדו והביעו שמחה ביציעים.

סטיבן כהן שחקן בית"ר ירושלים מול עמיר נוסבאום, יניב לביא שחקני עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
החמיץ שני מצבים קורצים במחצית השנייה. סטיבן כהן מול נוסבאום ולביא/ברני ארדוב

בית"ר שהייתה עסוקה השבוע בלי סוף בסיפור השחקנים הצ'צ'נים ספגה הפסד שני ברציפות, אבל אם הקהל שלה רוצה לראות אותה העונה בפלייאוף העליון, הוא יהיה חייב לגרום לשחקנים שלו להיות מרוכזים יותר על הדשא.

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הפנים שלו אומרות הכל. ערן לוי/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 1 - ארז פפיר הוציא את המשחק בגרונדמן לדרך. אוהדים של בית"ר ירושלים קוראים בגנותו של ג'יבראיל קאדייב שנמצא על הספסל של אלי כהן.

דקה 7 - רמת השרון הגיעה להזדמנות הראשונה במשחק אחרי שכדור קרן הגיע לאדריאן פרננדס שניסה לשחרר בעיטה מסוכנת אבל פגש רק את הרשת החיצונית.

דקה 21 - חן עזריאל קיבל כדור עומק בצד שמאל אבל לא זכה להצטרפות מחבריו ושחרר בעיטה לא מספיק מדויקת שהורחקה על ידי עמיר נוסבאום.

דקה 32 - עוד ניסיון יומרני של רמת השרון כאשר משה אבוטבול קיבל כדור וניסה את מזלו מ-25 מטר, אבל הכדור שלו חלף מעל השער של אריאל הרוש.

דקה 34 - אפרים טאקה איבד כדור שאיפשר לחיים מגרלשווילי להיכנס לרחבה, אבל רועי לייבוביץ' יצא ומנע את הסכנה.

דקה 42 - טאקה פרץ בצד ימין והכניס כדור למרכז אל פרננדס ששיחרר בעיטה מצוינת, אבל הרוש הדף לא פחות טוב.

סיכום המחצית: 1:3 באיומים לרמת השרון, 0:1 בבעיטות למסגרת לרמת השרון, 0:5 בקרנות לרמת השרון, 7:8 בעבירות לבית"ר ירושלים.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ויש גם אוהדים שמריעים להחלטה לצרף את צמד השחקנים הצ'צ'נים/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 54 - אבוטבול ואדריאן פרננדס נכנסו לרחבה, קריאף גלש ולא הצליח לעצור אותם, ואבוטבול סיים עם בעיטה שנהדפה על ידי לייבוביץ'.

דקה 55 - מהצד השני חן עזריאל חדר לרחבה והכין כדור לסטיבן כהן שמול שער חשוף לחלוטין הוא בעט מעל השער. מה עוד צריך הקשר כדי להבקיע?

דקה 59 - אפרופו החמצות, חילוץ כדור מצוין של פרננדס שלח את עזריאל שדהר קדימה וסיים עם מסירה לסטיבן כהן, שהעדיף לבעוט חלש ולא מדויק מאשר להזין את ערן לוי בכדור טוב יותר.

דקה 82 - החמצה ענקית של חן עזריאל שנותר לבד מול לייבוביץ' אחרי מסירה של ריקן, אבל שוער רמת השרון יצא מצוין והצליח להדוף עם הגוף.

דקה 84 - גול! עמיר נוסבאום שיגר בעיטה חדה מצד שמאל, אפרים טאקה הכניס את הרגל מקרוב וקבע 0:1 דרמטי לרמת השרון.

דקה 94 - הזדמנות מצוינת לבית"ר ירושלים כשעזריאל השאיר למגרלשווילי, אבל המגן העדיף לבעוט רע מעל השער על פני מסירה ופרגון לחבריו.

סיכום המשחק: 7:8 באיומים לרמת השרון, 2:3 בבעיטות למסגרת לרמת השרון, 0:8 בקרנות לרמת השרון, 13:16 בעבירות לבית"ר ירושלים.

אדריאן פרננדס שחקן עירוני רמת השרון (שמאל) מול אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הגיע להזדמנות מצוינת במחצית הראשונה. אדריאן פרננדס/ברני ארדוב

הרכבים

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', קובי מוסא, סביטי ליפנייה (עשהאל בן שבת 77), יניב לביא, עמיר נוסבאום, מרקו אנג'לקוביץ, תום מנשרוב, משה אבוטבול, אפרים טאקה, אדריאן פרננדס (רן יצחק 86), אודו פורצ'ן (הוגו לופס 79).

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה (ברק משה 44), דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, אופיר קריאף, דריו פרננדס, אבי ריקן, סטיבן כהן (דומיניק גלאבינה 71), חן עזריאל, ערן לוי.

אודו פורצ'ון שחקן עירוני רמת השרון (ימין) מול בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ניצחון ביתי רביעי ברציפות. פורצ'ון/ברני ארדוב
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אפילו הוא לא היה חסין מפני הקללות. אלי כהן/ברני ארדוב
זאור סדאייב שחקן בית"ר ירושלים (ימין). ברני ארדוב
ההגעה שלו ממשיכה להסעיר את האוהדים. סדאייב ביציע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully