וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: אלמוג כהן מתקרב, נירנברג תסכים לעסקה?

בעקבות התבוסה לנתניה הואץ המו"מ. אבוקסיס יצא מבלומפילד בליווי משטרה, ורמז: "לא במקרה הרבה שחקנים שלנו פצועים"

עריכת וידאו: דרור פיקלני

אחרי ההפסד הערב (שבת) למכבי נתניה, בהפועל תל אביב הוחלט להגביר את המאמצים לשכנע את הקשר אלמוג כהן לחתום בשורות סגנית האלופה. למרות הגירעון בתקציב המועדון, בהפועל מאמינים כי יש סיכויים גבוהים לצרף את הקשר. כרגע, בגלל אותו גירעון, בעלי הקבוצה חיים רמון לא מעורב במו"מ מול כהן, ומי שמנהל אותו למעשה הם ארבעה אוהדי הקבוצה, אנשי עסקים אמידים, שביניהם חבר הדירקטוריון בכור צבאן. המו"מ היה אמור להישאר דיסקרטי מכיוון שהפועל תל אביב לא ביקשה אישור רשמי לנהל מו"מ מול השחקן.

אלמוג כהן שחקן נירנברג. ברני ארדוב
אמר לנירנברג שהוא בארץ כי אמו חולה. אלמוג כהן/ברני ארדוב

גם מצדו של הקשר לא מכחישים את קיום המו"מ, אך טוענים שהוא בשלב הרבה פחות מתקדם מאשר הפרסומים. בסביבתו של הקשר גם אומרים שפנייה מצד הפועל לנירנברג עשויה לזרז את מעברו להפועל.

בעת כתיבת שורות אלו, המצב נראה לקראת סיכום בין הפועל תל אביב לכהן, ואם אכן יושג סיכום כזה, רק אז בהפועל יפנו לנירנברג וינסו להשאיל את כהן עד לתום העונה. כרגע לא ידוע איזה סכום יבקשו בגרמניה תמורתו, ואם זה יהיה סכום גבוה עלולה העסקה לרדת מהפרק. אגב, לראשי נירנברג אמר הקשר כי אמו נחבלה ולכן הוא זקוק לנסיעה לישראל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"ממה שאני רואה, יש רצון גדול מאוד של השחקנים". אבוקסיס/ברני ארדוב

אוהדי הפועל תל אביב זעמו הערב (שבת) אחרי התבוסה הביתית 3:0 למכבי נתניה. דקות ארוכות אחרי סיום המשחק התגודדו מאות אוהדי הפועל תל אביב מסביב לחדר ההלבשה, צעקו לעבר השחקנים "תורידו את החולצות, אתם לא ראויים", המשיכו בקריאות "תתפטר" נגד המאמן יוסי אבוקסיס וצעקו לכולם "אין יציאה", "ביזיון".

יותר משעה לאחר שריקת הסיום, עדיין המתינו כ-100 אוהדים אדומים וקיללו את השחקנים שיצאו מחדר ההלבשה. מי שחטף את מירב האש היה נעאל חוטבא, שלו צעקו "לך הביתה, הרגת לנו את העונה". את חנן ממן שאלו האוהדים: "גם הערב תצא לבלות?". בנוסף, במשך כל הזמן קיללו האוהדים את מאמן הכושר דרור שמשון וצעקו לאבוקסיס להתפטר. המאמן יצא מהמשחק בליווי שוטרים.

אבוקסיס, שראה את קבוצתו סופגת הפסד שלישי רצוף, אמר בסיום: "ללא ספק זה אחד הימים הקשים בזמן האחרון. ראיתם שהגענו למשחק בלי 10 שחקנים, מתוכם 8-10 שחקני הרכב. אני לא רוצה לתלות את ההפסד שלנו רק בזה כי עשינו כמה טעויות במשחק ולא ניצלנו את המצבים שלנו. בתקופה כזו, אתה סופג מכל מצב וממצבים שלך אתה לא מצליח לכבוש".

חנן ממן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מה יהיה בדרבי? ממן/ברני ארדוב

"הייתה תשוקה ורצון של השחקנים", הוסיף מאמן הפועל תל אביב. "גם ב-3:0 השחקנים נתנו הכל. כשלא הולך, זה תמיד נראה כאילו אין רצון ותשוקה. בתקופה כזו הכל נראה שחור, אבל ממה שאני רואה, יש רצון גדול מאוד של השחקנים".

אבוקסיס נשאל כיצד ייתכן שכל כך הרבה שחקנים נעדרים עקב פציעות: "זה לא רק צירוף מקרים. יש המון דברים בקשר לפציעות של השחקנים. זה לא מקרי שיש שמונה או תשעה פצועים באותה תקופה. יש לנו חלק התקפי טוב, אבל רק כשהוא נמצא במגרש. מהיציע הם לא יכולים לעזור לנו".

על התקופה הקרובה אמר אבוקסיס: "אף אחד לא תכנן שהפועל תל אביב תגיע למצב כזה בעונה עם סגל כזה. חשבנו שיהיה פצוע אחד או שניים, אבל כשזה כל כך הרבה פצועים, זה לא כוחות". על הדרבי אמר המאמן: "כל משחק הוא קריטי. דרבי חשוב יותר לאוהדים שלנו מאשר משחק רגיל, אבל אני קודם חושב על הסגל ועל השחקנים הפצועים. אם רוצים להיות הוגנים, צריך לדבר גם על הפצועים".

פיראס מוגרבי מכבי נתניה מול שי אבוטבול הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"כמו שאנחנו הכנסנו את הקבוצה למצב הזה, אנחנו נהיה אלו שנוציא את הקבוצה מהמצב הזה". שי אבוטבול/ברני ארדוב

שי אבוטבול, שפתח לראשונה במשחק ליגה מאז אפריל, התכבד לצערו בשער עצמי. "חיכיתי הרבה זמן לחזור", אמר הקשר לאחר המשחק. "כרגע זה לא מעניין. מה שיותר מעניין זו התקופה הלא טובה בה אנחנו נמצאים. כמו שאנחנו הכנסנו את הקבוצה למצב הזה, אנחנו נהיה אלו שנוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

על הדרבי אמר אבוקסיס: "בשבוע הבא יש לנו משחק חשוב מאוד, במיוחד בשביל הקהל, ונעשה הכל כדי לשמח אותם. אולי זה נראה כאילו אנחנו לא נלחמים. אבל היום דווקא אני חושב שפתחנו טוב. בתקופות כאלו קבוצה נמדדת. אני מקווה שכולנו נוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

לגבי מצבת הפצועים של הפועל תל אביב: בקבוצה בטוחים כי לדרבי יחזרו לפחות טל בן חיים, וואליד באדיר וסאבו פאביצ'ביץ'. כמו כן, גם רועי גורדנה וסלים טועמה המוצהבים יעמדו לרשות אבוקסיס במשחק החשוב.

טל בנין מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"אנחנו בונים בסיס לעונה הבאה, אבל רוצים להישאר בליגה בסטייל העונה". טל בנין/ברני ארדוב

בנתניה, כמובן, היתה שמחה רבה משלוש נקודות שלא בטוח שבנו עליהן. "אני לא חושב שיש הרבה קבוצות שהיו במצב שאנחנו היינו בו", סיכם המאמן טל בנין. "עשינו שינויים. עזבו שחקנים, הגיעו כמה שחקנים חדשים והמערכת התייצבה. ניסו ליצור כאן מציאות שלא קיימת. ידעתי שחדר ההלבשה שלנו יציב וחזק ושנצא לדרך חדשה.

"יש פה קבוצת כדורגל טובה. אנחנו בונים בסיס לעונה הבאה, אבל רוצים להישאר בליגה בסטייל העונה. הצגנו השנה יכולת שלא ראויה לאזור הזה של הטבלה, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא".

(עדכון ראשון: 2.2.2013, 20:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully