וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "הגישה והמחויבות הביאו אותנו למקום הזה"

28.1.2013 / 14:19

מאמן מכבי חיפה החמיא לשחקנים אחרי הניצחון המרשים על הפועל ת"א. הירוקים יציעו לקינן לסיים את הקריירה במועדון

one

לפחות כלפי חוץ, במכבי חיפה ניסו אתמול (ראשון) לשמור על איפוק מסוים בנוגע להכרזה על מאבק האליפות גם אחרי ההצגה הגדולה בניצחון 0:3 על הפועל תל אביב. בחדר ההלבשה הדברים נשמעו אחרת לגמרי, כששחקנים הודו ש"אם נמשיך ביכולת הזאת, יהיה מאבק צמוד עם מכבי תל אביב על הכתר". מה שמעיד יותר מכל על האווירה בקבוצה היא החזרה של יעקב שחר לחדר ההלבשה. הנשיא הגיע עם סגנו עוזי מור, לחץ את ידי השחקנים והודה להם על הניצחון. חלק מהשחקנים יצאו מגדרם ואחדים מהם צעקו בכניסה לחדר ההלבשה: "פירקנו להם את הצורה".

אריק בנאדו אמר לשחקנים לפני האימון היום: ?יש לי המון מילים טובות לומר לכם על המשחק אתמול, במיוחד על הגישה והמחויבות שלכם, שני הדברים שהביאו אותנו למקום שאנחנו נמצאים בו היום. בנקודה זו, הכי חשוב לדעת לשמור על זה, כי רק ככה נגיע לדברים הגדולים באמת. אני רוצה לראות את אותה רמת נחישות ומחויבות כבר במשחק הגביע נגד הפועל אזור ביום רביעי?.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"הוא לא ניסה להתחכם". בנאדו/אדריאן הרבשטיין

דקל קינן, שכבש צמד, זכה ל"זובור" מהשחקנים וספג מטח של מים בעמדת הראיונות מאביחי ידין. בנאדו ניסה לשמור על צניעות כשדיבר לראשונה על המונח אליפות, אך עדיין סירב לדבר על הקבוצה שלו כמועמדת העיקרית לתואר. אחד השחקנים הוסיף אתמול: "כולם מדברים על מוטיבציה וחדר הלבשה שמח, אבל מה שאריק עשה אתמול לאבוקסיס היה שיעור בניהול משחק. הוא לא ניסה להתחכם ולהיגרר אחרי הפועל. הוא נתן להפועל להתאים את עצמה לשיטת המשחק שלנו. ביטלנו את המגנים, הגענו מוכנים למשחק". מי שזכה למחמאות היה הקפטן יניב קטן: "אתמול נזכרו במשחק הראשון שאחרי עידן ראובן עטר. הוא ירד אתמול לגליצ'ים כאילו היה בוקולי או ידין", אמרו בקבוצה.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון החליטו לפתוח עם קינן במשא ומתן לאחר מועד ההעברות, מתוך רצון להכריז על המשך דרכו במועדון לפני שהעונה תסתיים. אלא שכעת מתברר כי חיפה תציע לבלם לקינן לסיים את הקריירה במועדון, כך לפחות עולה מתוך שיחות פנימיות שהתקיימו לאחרונה בין בכירי המועדון. "צוצאליץ' וקינן הפכו לצמד הבלמים הכי טוב בליגה. אין ספק שהם צריכים להישאר כאן בשנים הבאות", אמרו במועדון. בנוגע לצוצאליץ', שחוזהו מסתיים בעוד שנתיים וחצי, לא בטוח שגם הצעה גבוהה תביא לשחרורו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דקל קינן, יניב קטן שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
מצפים שיישאר. קינן עם קטן/ברני ארדוב

ההנהלה לנתניה: אלקיים יעבור רק בהשאלה עם אופציה

החלוץ ג'ייק קיגן נחת בישראל ויחל בהתרשמות במועדון. אתמול הוא צפה במשחק מול הפועל תל אביב יחד עם החלוץ דניאל הייבר שחתם בקבוצה והחלוץ נוח סדאווי שאמור לחתום בקרוב. חיפה הבהירה אתמול למכבי נתניה שאם היא מעוניינת בעודד אלקיים, היא תצטרך לחתום על ההסכם הבא: השאלה עד תום העונה בעלות מסוימת, כשאליה נלווית אופציה לרכישת השחקן. הסעיף הזה יותנה בהסכמה של חיפה (כלומר, זכות ראשונים) לוותר עליו. כזכור, חיפה כבר הודיעה לאלקיים בשבוע שעבר על כוונתה לשחררו לצמיתות ובכך להשתחרר מהחוזה שלו, אך התחרטה. בנתניה הודיעו שישקלו את ההצעה.

טאלב טואטחה ואייל גולסה ייעדרו מהמשחק מול הפועל אזור ביום רביעי, אך מי שאמור לפתוח הוא הבלם אנדריי פיליאבסקי, שכבר קיבל אישור לחפש קבוצה בחו"ל. שמואל שיימן יפתח בהרכב וייתכן שגם ג'אבר עטאא יהיה ב-11. תמיר כהן אמור לקבל דקות ראשונות מאז הפציעה וימשיך להשתלב בהדרגה במשחקי הליגה.

(עדכון ראשון: 8:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully