וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-הפועל ר"ג: "משחק שיכול להרים אותנו"

12.1.2013 / 11:38

אלי כהן המריץ את שחקניו לקראת המפגש עם האורדונים (ראשון, 20:10, ספורט 1). זנדברג: "יהיה קשה מאוד בטדי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בית"ר ירושלים והפועל רמת גן נפגשו 16 פעמים בליגה הראשונה. הירושלמים ניצחו רק בשלושה משחקים, הפועל רמת גן ניצחה בארבעה ותשעה מהם הסתיימו בתיקו. מאזן השערים עומד על 15:15.

* את כל הניצחונות על רמת גן השיגה בית"ר כמארחת, ושלושתם היו בשלוש השנים האחרונות: אחד ב-2009/10 ושניים ב-2010/11.

* דניאל בר נתן שפט שמונה פעמים את בית"ר ירושלים. שלושה מהמשחקים הללו נגמרו בניצחון ירושלמי, ארבעה בתיקו ואחד בהפסד.

* בר נתן שפט את הפועל רמת גן חמש פעמים. היא ניצחה פעם אחת, סיימה פעם אחת בתיקו והפסידה שלוש פעמים.

* בקרב בין האלי כהנים אין הכרעה ברורה. השריף פגש את הפועל רמת גן רק פעם אחת כמאמן (ב-2:2 מהסיבוב הקודם). החיפאי אימן 6 פעמים נגד בית"ר, הפסיד ארבע פעמים, סיים פעם אחת בתיקו וניצח פעם אחת.

לאתר דריבליסט

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
האלי כהן המנצח? כהן של בית"ר/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים ערכה היום בבית וגן את האימון המסכם לקראת המשחק, אלי כהן אמר לשחקניו: "אנחנו זוכרים היטב כמה קשה היה לנו נגדם בסיבוב הקודם. הם קבוצה שמשחקת מהר, זנדברג ומנגה מניעים כדור ברמה גבוהה ומביכים קבוצות שלא מוכנות בהגנה. הם עשו חיים קשים לכל קבוצה ויעשו לנו גם מחר. זה לא עוד משחק, במצב הטבלה הנוכחי זה משחק שיכול להרים אותו לתקוע יתד בפלייאוף העליון".

בנוגע להרכב, ככל הנראה המאמן לא יעשה שינויים מההרכב שפתח בניצחון בעכו. דומיניק גלאבינה צפוי להמשיך ולפתוח, אם כי ישנה אפשרות כי ברגע האחרון המאמן יפתיע ויפתח עם עומר נחמני הצעיר, שמפגין יכולת גבוהה באימונים בתקופה האחרונה. נחמני, שכהן רואה בו כאחד השחקנים המשמעותיים בהמשך הדרך, פתח בהרכב בשני המחזורים הראשונים של העונה אך לא פתח בהרכב מאז בשל פציעה.

באימון דיברו בבית"ר בעיקר על הספיחים של אימון אתמול, לאחר ששלושת הזרים דריו פרננדס, דינו שקבורץ וגלאבינה הגיעו לבית וגן בשעה שמונה וחצי בבוקר ולא ידעו שהאימון הועבר לשעת צהריים בראשון לציון. השלושה זעמו ואנשי המועדון הרגיעו אותם. מעבר לכך, השחקנים כעסו גם היום, כשהגיעו בשעה 11:30 לראשון לציון וגילו שהמגרש התפנה רק בשעה אחת בצהריים. אחד השחקנים אמר: "סתם מרחו אותנו חצי יום, היו צריכים לדאוג לזה לפני ולא לייבש אותנו כל כך הרבה זמן".

לפני המשחק ביום ראשון תערוך בית"ר ירושלים טקס לזכרו של אוהד הקבוצה מאיר חיים ז"ל, שנרצח בפיגוע לפני כעשר שנים. בית"ר והמשפחה הגישו פנייה להתאחדות לכדורגל וביום רביעי קיבלו את האישור לערוך את הטקס לפני המשחק.

הפועל רמת גן:

הקבוצה ערכה הערב את האימון המסכם וסיימה את הכנותיה לקראת משחק החוץ הקשה, מחר נגד בית"ר ירושלים בטדי. הרמת גנים ינסו להמשיך במומנטום החיובי אחרי הנצחון הנאה נגד בני סכנין, במחזור שעבר. המאמן אלי כהן צפוי לתת אשראי להרכב שפתח נגד סכנין והוא לא צפוי לבצע שינויים. טל מעבי החולה יחסר ובהיעדרו ימשיך ארתור אטצזיאנוב לפתוח בעמדת המגן השמאלי. עומר בוקסנבוים יפתח לצידו של ג'יבריל סידיבה בקישור האחורי, כאשר ישראל זגורי ומיכאל זנדברג שנמצאים בכושר טוב ישלימו את חוליית הקישור. אנטון ארחיפוב ודויד מנגה יפתחו בחלק הקידמי.

"אני חושב שמבחינת יכולת, אנחנו מציגים הרבה זמן יכולת טובה", אמר מיכאל זנדברג לאתר הרשמי. "הדבר הכי חשוב עכשיו, זה להמשיך בקצב צבירת הנקודות, כדי לברוח מהתחתית ואני מקווה שנעשה את זה מחר, למרות שזה יהיה מאוד קשה בטדי, נגד בית"ר, שהיא קבוצה מצויינת". זנדברג לא מתרגש מהעובדה שחלק מהיריבות לתחתית צברו היום נקודות יקרות ואמר: "התוצאות שהיו היום בתחתית לא מלחיצות אותנו, כי אנחנו תמיד באים בראש נקי. גם כשהתוצאות היו לטובתנו, לא הסתכלנו עליהן יותר מדי. יש חבורה של קבוצות בתחתית, שבסיטואציה כזו או אחרת, יכולות להיגרר לכיוון המאבקים. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, כי זה מה שחשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
עומר נחמני שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אלי כהן בונה עליו. נחמני/קובי אליהו

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: ערן לוי

אחרי שני המשחקים המצויינים נגד אשדוד ועכו, רמת גן תפנה את מירב תשומת הלב לעצור את חלוץ בית"ר. לוי יצטרך להתעלות בכדי להשתחרר ולייצר מצבים, וזהו עוד מבחן בגרות עבור השחקן שסביבו מרוכז כל משחק ההתקפה של הקבוצה.

הפועל רמת גן: טל חן

אם רמת גן חולמת לצאת עם נקודות מטדי, היא צריכה קודם כל לדעת איך לא לספוג. חן המנוסה נותן לקבוצה הרבה שקט, לצידו של ברנאר אוננגה בחלק האחורי. הירושלמים צפויים לפתוח בטירוף את המשחק מול הקהל הביתי בטדי וחן יצטרך להיות במיטבו לאורך כל 90 הדקות.

מיכאל זנדברג, שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
"אנחנו מציגים יכולת טובה כבר הרבה זמן". זנדברג/מגד גוזני

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד, מתן בראשי, דינו שקבורץ, חיים מגרלשווילי, אופיר קריאף, דריו פרננדס, אבי ריקן, חן עזריאל, דומיניק גלאבינה (עומר נחמני), ערן לוי.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, טל חן, ארתור אטצזיאנוב, ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים, מיכאל זנדברג, ישראל זגורי, דויד מנגה, אנטון ארחיפוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully