וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:3 את הפועל באר שבע

מערכת וואלה! ספורט

5.1.2013 / 19:55

האורחים יצאו מהמשבר בווסרמיל: צ'ראן (68), חטיב (82) וסבע (90) ביצעו מהפך לאחר שער של זינו (57). ברוכיאן הורחק (79)

one

כדי לצאת מהמשבר הפוקד אותה, מכבי נתניה חיכתה ליריבה נוחה. הסטטיסטיקה טענה כי הפועל באר שבע היא הקבוצה המושלמת להתאושש מולה, שכן הנתנייתים ניצחו בכל חמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, ובארבעת האחרונים באותה תוצאה - 1:2. הסטטיסטיקה חזרה על עצמה כמעט באופן מושלם. נתניה אמנם פיגרה הערב (שבת) בווסרמיל, אך ידעה להתאושש וניצחה הפעם 1:3, כשהשער האחרון הובקע בתוספת הזמן. לוטם זינו כבש לזכות באר שבע אחרי החמצת פנדל של תומר סוויסה בדקה ה-57, אבל דרגאן צ'ראן השווה בדקה ה-68, עלי חטיב השלים מהפך שמונה דקות לסיום, לאחר שאבירם ברוכיאן קיבל אדום מיותר (79) והפקיר את חבריו, ואחמד סבע חתם בשניות האחרונות. נתניה זמנית מעל הקו האדום, באר שבע עם משחק רביעי ללא ניצחון.

עלי חטיב שחקן מכבי נתניה בכדורגל. ברני ארדוב
השלים את המהפך של מכבי נתניה. עלי חטיב/ברני ארדוב

באר שבע הגיעה אחרי תקופה לא טובה ומשחק גרוע בחיפה, וחסרה את וויליאם סוארס המוצהב. אוסטין אג'ידה פתח לפני הצטרפותו למחנה האימונים של נבחרת ניגריה, אם כי לא נזקק למאמץ מיוחד במחצית הראשונה. בעוד נתניה עמדה טקטית היטב והסתמכה על הניסיון של יוסי שבחון וסבע, באר שבע שלטה. אלא שגם היא מיעטה לסכן את השער והמתינה עד לדקה ה-40 כדי לראות את המשקוף של לואיג'י צ'נאמו מזדעזע, בעקבות כדור חופשי של סיראז' נאסר.

טל בנין עבר למערך עוד יותר נסוג במחצית השנייה, עם הכנסתו של עומר צלישר על חשבון צעיר אחר שפתח הפעם, לירן שריקי. באר שבע ניצלה זאת בדקה ה-57, כשהמחליף דיא סבע סחט פנדל. סוויסה בעט למשקוף, אבל זינו הצעיר המשיך בנגיחה פנימה וחגג שער בכורה בליגת העל. היתרון הזה החזיק מעמד 11 דקות בלבד. בויאן מרקוביץ' כשל בניסיון הרחקה וצ'ראן ירה מהאוויר לרשת של אג'ידה.

נתניה קיבלה את משב הרוח לו נזקקה, ובדקה ה-79 זכתה לדחיפה נוספת בעקבות הרחקתו המטופשת של ברוכיאן. שלוש דקות לאחר מכן חטיב המחליף הוכיח שהיה שווה להשאירו במועדון, ובעט פנימה מ-18 מטרים כדי להפוך את התוצאה. סבע קיבל שתי הזדמנויות לנעוץ את השלישי, ובסופו של דבר עשה זאת עמוק בתוך תוספת הזמן. נתניה חוזרת לחייך אחרי כחודשיים. אולי הירידה של מוטל'ה שפיגלר אל הספסל עשתה את ההבדל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לוטם זינו שחקן הפועל באר שבע. רוני לבנה
שער יתרון שלא החזיק מעמד. לוטם זינו נוגח/רוני לבנה

מהלך המשחק

דקה 5: אילוז חילץ כדור והעביר לסוויסה בצד ימין. החלוץ הסתבך ובסופו של דבר הרים לגבאי שנגח וסחט הדיפה מצ'נאמו.

דקה 13: ניסיון של נתניה. שבחון התקדם ובעט חלש מ-20 מטרים, רק ליד הקורה.

דקה 21: התנגשות ראשים לא נעימה בין פרץ לדוידזאדה שנזקקו לטיפול. שניהם חזרו למגרש חבושים והמשיכו לשחק.

דקה 40: נאסר הדביק כדור חופשי מ-25 מטרים למשקוף של צ'נאמו. זינו היה ראשון לריבאונד ושלח את הכדור החוצה.

דקה 51: ערבוביה בהגנת באר שבע. פרץ ניצל את המצב ובעט לעבר השער, אג'ידה היה מוכן.

דקה 57: גול! סוויסה הכניס כדור עומק לדיא סבע לאגף ימין. הקשר פרץ לרחבה והוכשל על ידי חסן הצעיר. סוויסה בעט את הפנדל חזק למשקוף, זינו הגיע לריבאונד ודחק פנימה. שער בכורה לקשר הצעיר, 0:1 להפועל באר שבע.

דקה 68: גול! כדור הוגבה משמאל, מרקוביץ' הרחיק רע וצ'ראן בעט מהאוויר לפינה השמאלית של אג'ידה. נתניה משווה ל-1:1.

דקה 79: כרטיס אדום! ברוכיאן דחף את צ'ראן לאחר עימות ביניהם, ממש מול עיניו של השופט ששלף לעברו אדום. שטות של הקשר, שהשאיר את באר שבע ב-10 שחקנים.

דקה 82: גול! המהפך הושלם. חטיב שלח בעיטה חדה מ-18 מטרים לרשת של אג'ידה. היתרון המספרי עשה את שלו, 1:2 למכבי נתניה.

דקה 90+3: נתניה יצאה למתפרצת, סבע מצא עצמו לבד מול השוער ואג'ידה הצליח לעצור.

דקה 90+4: גול! הסיפור נסגר. חטיב שלח את דג'אני למתפרצת בצד ימין, הקשר המשיך לסבע והקפטן לא נכשל הפעם מול אג'ידה. 1:3 גדול למכבי נתניה.

ירין חסן שחקן מכבי נתניה (שמאל) מול דיא סבע שחקן הפועל באר שבע. רוני לבנה
רגע ההכשלה. ירין חסן מאחורי דיא סבע/רוני לבנה

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, לוטם זינו (עידו אקסברד, 83), פטריק אוסיאקו, אבירם ברוכיאן (הורחק, 79), סיראז' נאסר (רועי קהת, 85), תומר סוויסה, דובב גבאי (דיא סבע, 55).

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עומר פרץ, ירין חסן, עמרי בן הרוש, אורי שטרית, קובי דג'אני, טובארנו פינאס (עלי חטיב, 65), לירן שריקי (עומר צלישר, 46), דרגאן צ'ראן (עידו לוי, 88), יוסי שבחון, אחמד סבע.

מוטל'ה שפיגלר מנהל מקצועי מכבי נתניה. רוני לבנה
ואולי הוא עשה את ההבדל. מוטל'ה שפיגלר/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully