וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי דומב: "מרגיש כאילו לא עזבתי, פה כדי לתקן"

בלם העבר מונה לעוזרו של אבוקסיס, ומשחק הבכורה שלו יהיה מול רמת השרון: "אליפות? יש סגל טוב, אבל צריכים להשתפר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אסי דומב מונה רשמית לעוזר מאמן הפועל תל אביב. בלם העבר סיכם את תנאיו במועדון והערב (חמישי) יעביר לראשונה את אימון האדומים לצידו של המאמן יוסי אבוקסיס. האחרון רצה כבר תקופה ארוכה לצרף את דומב כעוזרו וזאת לאחר שעוזר המאמן הקודם שביט אלימלך, שהחזיק בתפקיד גם תחת ניצן שירזי, סיים את תפקידו לפני כחודש וחצי. המהלך לצירוף דומב לצוות המקצועי התעכב בגלל המצב הכלכלי בהפועל תל אביב, אך בסופו של דבר אושר על ידי ההנהלה.

עוזר מאמן הפועל תל אביב אסי דומב. קובי אליהו
חוזר לשתף פעולה עם אבוקסיס. אסי דומב/קובי אליהו

"אני שמח לחזור. אני מרגיש כאילו לא עזבתי וכבר חזרתי להפועל ולעבוד עם יוסי", אמר דומב באימון הערב. "יש לנו הרבה עבודה ואני בא עם מוטיבציית שיא. יש הרבה דברים שרואים מבחוץ, אבל בשביל לנתח את הקבוצה, צריך לראות מבפנים. יש לנו הרבה רעיונות והרבה דברים שאנחנו מתכננים לעשות. תנו לי להתמקם ולהרגיש קצת יותר בנוח ואז אני אוכל לדבר על יותר דברים.

"זה לא סוד שהתוצאות בזמן האחרון לא היו טובות", הוסיף עוזר המאמן החדש. "יש בעיות ואנחנו פה בשביל לנסות לתקן. אמרתי כבר שיש כמה דברים שעל הפרק. אנחנו צריכים לעבוד מול השחקנים ולתקן את הבעיות ולא לעשות את זה מול התקשורת. עוד לפני שהתעוררו בעיות בהגנה המטרה שלי הייתה לעבוד עם יוסי. אליפות? יש לנו סגל מספיק טוב, אבל אנחנו צריכים להשתפר".

דומב, שיחגוג בחודש הבא 39, שיחק בהפועל תל אביב בעונת 1997/8 וכן בין השנים 2000-2003 ו-2004-2006 והוא זכה עם הקבוצה בגביע הטוטו ובגביע המדינה. בעברו שימש כסקאוט המועדון תחת אלי גוטמן ובתחילת העונה מונה למאמן הפועל כפר סבא, אך סיים את תפקידו עם ניסיון הכניסה של ג'קי מויאל למועדון. לאחר פיטוריו, נמנה דומב בין חמשת עובדי כפר סבא לשעבר שהגישו לבית המשפט בקשה לפירוק המועדון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רון שושן שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
חוזר להרכב. מור שושן/קובי אליהו

עומר דמארי נטש את האימון בגלל כאבים בשרירי הבטן אבל צפוי להיות כשיר למשחק בשבת. טוטו תמוז עדיין מתאמן בצורה חלקית וגם במקרה שלו בהפועל מאמינים שיהיה כשיר. שלושה שינויים מסתמנים בהרכב: אלירן דנין ומור שושן יעלו בהגנה, וגם טל בן חיים יחזור ל-11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully