וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "לא הופתעתי שלא פתחתי בהרכב"

קפטן מכבי חיפה הגיב לספסולו ב-0:2 על באר שבע. וויליאם סוארס עשוי לעזוב את הקבוצה הדרומית. רביד גזל על הכוונת

one

אחרי ה-0:0 המרדים בקרית שמונה, הצליחה מכבי חיפה לחזור לעצמה הערב (שבת) עם 0:2 ביתי על הפועל באר שבע, במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. הירוקים נהנו משערים של ויאם עמאשה ושלומי אזולאי ועלו למקום השישי עם 24 נקודות, כמו עירוני רמת השרון. מנגד, הקבוצה של אלישע לוי עם נקודה מתשע האחרונות ונמצאת במקום התשיעי עם 20 נקודות.

ויאם עמאשה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חוזרים לחייך. קטן עם עזרא ומשומר/אדריאן הרבשטיין

בחיפה הסבירו בסיום המשחק כי ההחלטה שלא להכליל את קטן בהרכב הייתה מקצועית. יחד עם זאת, כל המחליפים כולל גוסטבו בוקולי ושלומי אזולאי שכבש ולא משוחרר בשלב זה, סחטו מחמאות. החלוץ אלון תורג'מן צפוי לצאת לחצי עונת השאלה, כשבית"ר ירושלים צפויה לפנות אליו, מה גם שבמועדון בונים על איסמעיל ריאן ואזולאי בצד שמאל.

גם הקשר ג'ואל דמאו נמצא בדרכו החוצה, ויכול לעבור בישראל רק לבני סכנין. הקשר אביחי ידין לא ישחק מול מ.ס אשדוד בשבוע הבא בשל צבירת כרטיסים צהובים. היום הוא פינה את מקומו במחצית לאור רגישות בשריר הירך האחורי. ידין ביקש להמשיך לשחק, אבל בחיפה לא רצו לסכן אותו. החלוץ סטפן שצ'פוביץ' עדיין חזק בתוכניות. שלומי ארבייטמן נמצא בעדיפות שניה.

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו אמר לאחר המשחק: "החצי הראשון שלנו לא היה טוב. היינו מסורבלים ואיבדנו הרבה כדורים. בחצי השני החזקנו יותר טוב בכדור, הגענו למצבים ועם עוד טיפה ריכוז היינו עושים עוד שער או שניים. השחקנים הראו שהם מסוגלים לשחק כדורגל אטרקטיבי ומסוכן, ואין ספק שהגיע לנו לנצח. אני לא זוכר מצב של באר שבע. המגמה הטובה שלנו נמשכת.

על אי שיתופו של יניב קטן הערב אמר המאמן: "אני לא מצטער, זו החלטה מקצועית, אנחנו נותנים לשחקנים לנוח. יכול להיות שזה מפתיע, אבל הכל בסדר. זה יקרה בעתיד עם עוד כמה שחקנים. יש לנו סגל טוב עם שחקנים טובים וכל אחד יקבל את ההזדמנות שלו.

כשנשאל האם הוא מתכנן מהלכים בחלון ההעברות הקרוב, אמר בנאדו: "אני עדיין שוקל וחושב, ולא יהיו שינויים דרמטיים בינואר. כל שחקן שלא מתלבש, אם הוא מרוצה הוא לא ספורטאי. יש אכזבה, אבל אני קובע את הסגל לפי מי שנראה לי הכי טוב. הכל החלטות מקצועיות נטו ושחקנים יצטרכו לדעת להתמודד עם זה".

קפטן מכבי חיפה יניב קטן: "אני רק עושה את התפקיד שלי. עשיתי את מה שצריך, ואני חושב שנראינו טוב יותר בחצי השני. היה לנו משחק טוב ואנחנו עם הפנים קדימה. יש לנו הרבה מה לשפר, נעבוד קשה ונשתדל להיות טובים יותר בהמשך. לא רוצה לדבר על אליפות. אחרי פתיחה נוראית כמו שלנו, מקום באירופה יהיה נהדר עבורנו". על העובדה שעלה כמחליף אמר קטן: "לא הופתעתי. אני חושב שזה מראה על קבוצה בריאה, רוטציה זה דבר חשוב ויש לנו סגל עמוק. זה לא דומה בכלל למה שהיה בפעם שעברה. אנחנו נמצאים במקום אחר ואני מקבל הכל באהבה והבנה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יניב קטן שחקן מכבי חיפה (שמאל) עם אייל גולסה. אדריאן הרבשטיין
חזרו לנצח. קטן וגולסה/אדריאן הרבשטיין

בצד השני נרשמה כמובן אכזבה. בהפועל באר שבע אגרו נקודה אחת בלבד בשלושה משחקים והצמרת שוב מתרחקת. בקבוצה ממשיכים לחפש שחקן התקפה, כשהחלוץ הניגרי אובינה אוביפולה אמור להגיע למבחנים בשבוע הבא. יחד עם זאת במועדון נערכים לאפשרות שוויליאם סוארס יעזוב ושמו של רביד גזל מקרית שמונה, עלה כבר כמועמד.

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי אמר לאחר ההפסד לאקסית שלו: "אי אפשר לנצח את מכבי חיפה אם אתה לא מגיע להזדמנות אחת. אני חושב שעשר דקות טובות של חיפה בחצי השני במיוחד כשקטן נכנס שמו עלינו הרבה לחץ וגמרו את המשחק. אני חושב שלא היינו שווים נקודה היום. לא סיכנו את השער, צריך לדעת למשחקים הבאים ולשחק יותר טוב. המשחק הקודם אמנם נגמר ב-0:0 אבל היינו יותר חזקים. כמו כל הקבוצות אנחנו רוצים להתחזק. אם נמצא שחקן טוב, נשמח לקחת אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully