וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל חיפה: רוברט ארנשו צפוי לפתוח

הצהובים יארחו את סוגרת הטבלה למשחק קצוות (א', 20:15, ספ'1 ו-HD). אוסקר גרסיה: "המשחק הכי קשה שלנו העונה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב יכולה לפתוח פער די משמעותי של ארבע נקודות, אם תנצח מחר (ראשון, 20:15, ספורט1) את הפועל חיפה בבלומפילד. בעקבות ההפסד של הפועל תל אביב לבני יהודה, הבטיחו הצהובים את המקום הראשון לפחות לשבוע נוסף אחד. הקבוצה ערכה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק, והמאמן אוסקר, כהרגלו, עבד עם שחקניו על מצבים נייחים בהגנה ובהתקפה וכן יציאה מהירה להתקפה דרך האגפים.

אוסקר גרסיה יחסר במשחק את גל אלברמן המוצהב ורוברטו קולאוטי הפצוע. לפחות על פי התרגולים נראה כי המאמן יעלה במערך התקפי שיכלול ארבעה שחקנים קדמיים, כפי שהיה בנצחון הקודם נגד מכבי נתניה. בעקבות חסרונו של גל אלברמן, מתמודדים חסן אבו זייד ורפי דהן על מקום בקישור האחורי, כאשר אופציה נוספת היא הצבתו של שרן ייני, לצידו של מהראן ראדי ואז יפתח סטיב גורי כמגן ימני. בחלק הקדמי נראה כי הרביעייה תורכב מגונסאלו גרסיה, דור מיכה, אלירן עטר ורוברט ארנשו, שעלה כמחליף נגד נתניה וכבש את שער הנצחון. ארנשו לא פתח בהרכב מאז המשחק נגד הפועל רמת גן, אי שם במחזור השמיני ונראה שהפעם יקבל את הקרדיט מהצוות המקצועי.

"תזכרו מה קרה בגביע הטוטו", הזהיר המאמן אוסקר את שחקניו לקראת המשחק והזכיר להם שהפועל חיפה היא זו שהדיחה את מכבי ברבע גמר גביע הטוטו לפני שבועיים. "זה יהיה אחד המשחקים הכי קשים שלנו העונה, מדובר בקבוצה שנלחמת על חייה. הפועל חיפה זו קבוצה פיזית מאוד, חזקה מאוד שמתגוננת טוב בחלק האחורי. כל אחד מכם צריך להגיע בשיא המוכנות למשחק הזה", הוסיף המאמן. מהמועדון נמסר שהמשחק מחר, יוקדש לגיוס תרומות עבור חיילי צה"ל, בשיתוף עם ארגון האוהדים "אחים לסמל" ובשיתוף פעולה עם האגודה למען החייל שחוגגת השבוע 70 שנות פעילות. ביום ראשון יוצבו בסמוך לשערי האצטדיון עמדות איסוף של מוצרים חיוניים לחורף וכן ממתקים ומוצרים נוספים.

בתוך כך, ינסו השבוע ראשי המועדון לקדם את ענייני הרכש לקראת חלון ההעברות שנפתח בעוד 10 ימים. בימים הקרובים צפוי ג'ורדי קרויף להאיץ את המגעים עם פאלרמו האיטלקית בנוגע להעברתו של ערן זהבי. הקשר עצמו קרוב לסכם את תנאיו בקרית שלום, אם כי תנאיו טרם נסגרו סופית. בנוסף לכך, ממשיכים במקביל במגעים גם עם קשר וויסלה קראקוב מאור מליקסון שהפך למועמד רציני מאוד להצטרף למדים הצהובים.

רפי דהן שחקן מכבי תל אביב מעל עאהד עזאם שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
יפתח במקומו של אלברמן? רפי דהן/ברני ארדוב

צפו במאחורי הקלעים של הכנת הקליפ נגד האלימות

הפועל חיפה

נועלת הטבלה תגיע למשחק מול מכבי תל אביב מעודדת מההעפלה לגמר גביע הטוטו, כשלפי התרגולים האחרונים נראה שמאמן חיפה ניר קלינגר נוטה להחזיר את מהראן לאלה ופביאן סטולר להרכב. סטולר ולאלה מפגינים יכולת גבוהה באימונים והיו מהיותר טובים במשחק גביע הטוטו. קלינגר ביקש משחקניו להיות סבלניים מחר ולנסות לעקוץ במתפרצות, כשבמועדון יודעים שהפסד יגדיל את הפער משמעותית מהקו האדום.

"מצפה לנו משחק מול אחת מהקבוצות האיכותיות ביותר בליגה, אם לא האיכותית שבהן, "אמר הקשר הוותיק יוסי דורה, "אבל במצבנו אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לצאת בלי כלום מהמשחק. אנחנו מקווים שתהיה המשכיות למחצית השנייה הטובה מול הפועל תל אביב ולניצחונות בגביע הטוטו. בסך הכל הקבוצה במגמת שיפור במשחקים האחרונים ואנחנו מקווים להמשיך אותה מחר. אנחנו השחקנים מודעים למצבה הקשה של הקבוצה בטבלה, ונעשה הכל כדי לצאת ממנו כמה שיותר מהר".

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: דור מיכה

הקשר הצעיר מתנדנד במחזורים האחרונים בין הספסל להרכב ועדיין לא מצליח לתפוס מקום של קבע ב-11 של אוסקר גרסיה. במשחקים בהם הוא מקבל צ'אנס הוא מוכיח יכולת טובה בדרך כלל ואם רק יידע לעשות עליית מדרגה בכל הקשור להבקעת שערים וניצול מצבים אליהם הוא מגיע, הוא יהפוך לשחקן משמעותי יותר במערך של הצהובים. מיכה הוא בין הצעירים הבודדים ששרדו את חילופי המאמנים בקיץ ובצוות המקצועי מעריכים מאוד את יכולתו. כעת חובת ההוכחה עליו שהוא יכול לעשות עוד קפיצת מדרגה ביכולת שלו.

הפועל חיפה: רן אבוקרט

הקשר מתחיל במשחקים האחרונים להוכיח מדוע הוא נחשב בעיני המועדון לאחד הקשרים היותר איכותיים. במשחק מול מכבי תל אביב, אבוקרט יצטרך להראות שהוא מסוגל לסחוף את קבוצתו להפתעה של המחזור.

רן אבוקרט שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
הפועל חיפה זקוקה ליצירתיות שלו. רן אבוקרט/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, שרן ייני (סטיב גורי), קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, מהראן ראדי, חסן אבו זייד(רפי דהן, שרן ייני), גונסאלו גרסיה, דור מיכה (מונס דאבור), רוברט ארנשו, אלירן עטר

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, סטפן דנקוביץ', דושאן ברקוביץ', פביאן סטולר (אושרי רואש), דנילו ניקוליץ', יוסי דורה, רן אבוקרט, גל אראל, גיא צרפתי, מהראן לאלה (אילן רנקביץ'), יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully