וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס התפרץ על תבריזי: "לא תשפוט אותנו יותר"

בהפועל ת"א זעמו על השופט שהעניק להפועל חיפה שני פנדלים ב-2:2 הדרמטי. עימות בין טועמה ובאדיר. צרפתי: "בטוח שנישאר"

one

הפועל תל אביב המשיכה לאבד נקודות, כשם שעשתה בשבועות האחרונים, כאשר סיימה בתוצאות תיקו שלישית ברציפות - הפעם 2:2 מאכזב במיוחד עם הפועל חיפה. הקבוצה של יוסי אבוקסיס עוד הוליכה 0:2 בקרית אליעזר כבר בדקה ה-25, אך נעלמה במחצית השניה ואפשרה לגיא צרפתי המחליף לכבוש פעמיים מהנקודה הלבנה (57, 83) ולהעניק לנועלת הטבלה נקודה מאוד מוצדקת. בשבוע הבא הפועל תל אביב תפגוש את בני יהודה, הפועל חיפה תצא למשחק חוץ עם מכבי תל אביב.

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
זעם גדול. אבוקסיס/ברני ארדוב

מיותר לציין כי בהפועל תל אביב היו מאוכזבים מאוד מהתיקו, ועימות נרשם בחדר ההלבשה בין סלים טועמה ו-וואליד באדיר. באדיר נכנס לחדר ההלבשה, שוב השתולל והאשים את חבריו. הקפטן צעק לשחקנים: "אנחנו לוזרים, לא יכול להיות שלא ננצח משחק כזה". אחרי כמה צעקות כאלה, טועמה פנה אליו ואמר: "תפסיק, זה לא לעניין. אנחנו מנצחים בתור קבוצה ומפסידים בתור קבוצה. תעשה כבוד לשחקנים האחרים".

אולם הכעס האמיתי הופנה אל עבר שופט המשחק, איתן תבריזי, ששרק לשני פנדלים מוצדקים לטובת הפועל חיפה ואף הרחיק לקראת הסיום את הקשר רועי גורדנה. מספר מאנשי ההנהלה האדומה אמרו כי לא יהיו מוכנים שתבריזי ישפוט אותם יותר ודברים דומים השמיע המאמן יוסי אבוקסיס, שהתפרץ על השופט בחדר ההלבשה וצעק: "אתה לא תשפוט אותנו יותר העונה".

רותם גרוסמן, דובר הפועל תל אביב, הכחיש את הדברים בתכנית הרדיו "שירים ושערים", אך אישר כי ההנהלה תפנה לאיגוד השופטים בבקשה שלא לאפשר לתבריזי לשפוט אותה יותר העונה: "את ההפסד של היום אי אפשר לתלות בשיפוט, אבל הגיעו לנו שני פנדלים. זה פוגע בנו, זה מתסכל. שתקנו, חשבנו שזה יתאזן, אבל הטבע לא מאזן את עצמנו. הרצף הזה בלתי אפשר"י.

"ההנהלה שלנו תדרוש שתבריזי לא ישפוט יותר את הפועל, כי זה קורה כל פעם שהוא שופט אותנו", אמר מאמן המוליכה גם בראיון לטלוויזיה בתום המשחק. "היו פה שני פנדלים שיכול להיות שהיו או שלא היו. אני לא יודע אם היו, ולא רוצה לדבר על הפנדלים כי לא ראיתי".

"זה תיקו שכולו אכזבה גדולה", הוסיף אבוקסיס. "היה פה משחק כדורגל טוב, תצוגת כדורגל טובה של הפועל תל אביב עם החמצות שאני לא זוכר שהיו לקבוצה הרבה זמן. זה היה משחק של ארבע או חמש אפס, בסוף נגמר 2:2. אין לי טענות, השחקנים שיחקו יוצא מן הכלל אבל כדורגל זה משחק של ניצול מצבים ולא ניצלנו אותם. האוהדים מאוכזבים כי זה משחק שהיה בידיים שלנו וזכותם להיות מאוכזבים. אם הם ינתחו את המשחק הם יראו שהיה משחק טוב שלנו".

גם טוטו תמוז דיבר על השיפוט בסיום, ואף טען כי אחרי שהפועל תל אביב הובילה 0:2, הייתה נגיעת יד של רואש ברחבה, ותבריזי אמר לו: "למה אתם צריכים פנדל, אתם מובילים 0:2".

"לא נשרקו לזכותנו שני פנדלים במחצית הראשונה", אמר תמוז, "אבל זה הכדורגל. כל הכבוד להפועל חיפה. אנחנו מאוכזבים מאוד, נצטרך לבוא בשבוע הבא ולא לאבד נקודות כי אנחנו מאבדים יותר מדי. אני מקווה מאוד שנתעשת מהר מאוד מהמשחק הזה". על האפשרות שיעזוב את הקבוצה בחלון ההעברות הקרוב בינואר אמר החלוץ: "כרגע אני תחת חוזה מהפועל תל אביב ואני לא חושב על שום דבר אחר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
האם השופטים באמת אשמים? טוטו תמוז/אדריאן הרבשטיין

בצד השני, גם מאמן נועלת הטבלה ניר קלינגר ידע שהמשחק הערב היה מורכב משתי מחציות שונות לגמרי: "לפי החצי הראשון היינו צריכים להפסיד, אחרי השערים שספגנו לא היינו במשחק ובנס זה לא הסתיים בעוד שער או שניים. אבל לפי המחצית השנייה היינו חייבים לנצח את המשחק. עם כל הכבוד להפועל, היתה רק קבוצה אחת על המגרש במחצית השניה. אני בהחלט מרוצה, עם טעם קל של החמצה. השחקנים קיבלו בראש ממני במחצית על רמת השבירה בשערים. את כל הגרון שלי איבדתי בחדר הלבשה. אמרתי להם שהמשחק לא גמור ואני שמח שאנחנו לומדים מזה לקח".

גיא צרפתי, שנכנס כמחליף אצל הפועל חיפה, הפיח רוח חדשה במשחק קבוצתו ואף כבש את שני השערים מהנקודה הלבנה, הוסיף: "כדורגל זה משחק של מומנטום ומה שחשוב זה התוצאה. לא משנה איך פתחנו, בעשר הדקות האחרונות היינו צריכים לנצח, אבל לא היינו מרוכזים ולא האמנו מספיק. אם חזרנו מ-2:0 מול הפועל, זה מראה שיש לנו אופי וכדורגל. אנחנו נישאר בליגה".

שחקני הפועל חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
סוף סוף קצת נחת. שחקני הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully