וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייני: "אם יהיו הרבה צופים בר"ג, נחווה משהו חדש"

7.12.2012 / 16:00

קפטן מכבי ת"א מתרגש לקראת המשחק מול בית"ר, שייערך באצטדיון הלאומי. הצהובים מצפים לרבבת אוהדים, עטר יפתח

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

שלושה ימים בלבד לפני אחד המשחקים הכי גדולים של ליגת העל העונה, מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שישי) אימון נוסף לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים, שייערך ביום שני באצטדיון רמת גן. הצהובים, שמדורגים במקום הראשון ערב המחזור ה-13, יגיעו למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים, נגד עירוני רמת השרון ובני סכנין, משחקים בהם כבשה הקבוצה שמונה שערים.

החלוץ אלירן עטר החלים ממחלה, ערך היום אימון מלא וצפוי לפתוח בהרכב. גל אלברמן, שספג שלשום מכה בברכו, ערך אימון חלקי, אולם גם הוא אמור להיות כשיר למשחק.

קצב מכירת הכרטיסים הגבוה למשחק מזכיר לאנשי המועדון התנהלות של דרבי. עד כה נמכרו למעלה מ-6,500 כרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב, כאשר בנוסף ליציעים 11-12 שאזלו כמעט לגמרי, נפתחו למכירה גם יציעים 13-16 הסמוכים להם ובמועדון מצפים לרבבת אוהדים שתגיע למשחק.

שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר. מגד גוזני
החלים ויפתח בהרכב. עטר/מגד גוזני

"אפשר להגיד ששני המשחקים האלה הם מאוד חשובים", אמר הקפטן שרן ייני, בהתייחסו לצמד משחקי החוץ הרצופים שמצפים כעת לקבוצה, מול בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, "האמת? זה כמו שאר המשחקים. כל משחק חשוב לנו מאוד מאוד".

ייני נשאל האם הוא וחבריו שמחו לשמוע שהמשחק יתקיים באצטדיון רמת גן ולא בטדי הביתי של בית"ר: "מצד אחד שמחנו, מצד שני כיף לחוות את טדי, אבל מצד שלישי, ברמת גן פחות כיף לשחק. אולי אם יהיו הרבה צופים, תהיה אווירה חדשה ברמת גן, שעדיין לא חווינו".

"אנחנו מגיעים במצב טוב למשחק נגד בית"ר. אנחנו עובדים קשה, יודעים מה אנחנו צריכים לעשות ומכירים את בית"ר. אנחנו יודעים שזו קבוצה שיש לה עכשיו הרבה אנרגיות והם נמצאים בתקופה של ניצחונות. הם מרגישים על הגל וזה בסדר גמור. אנחנו באים למשחק קשה וגם הם באים למשחק קשה".

ייני התייחס לדברי מאמנו אוסקר גרסיה, שאמר שבעונה הבאה הוא רוצה לשחק עם מכבי תל אביב במפעל אירופאי: "אני מאחל לו וגם לנו שזה אכן יקרה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קפטן מכבי תל אביב שרן ייני. ברני ארדוב
רוצה להיות עם אוסקר באירופה בעונה הבאה. ייני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully