וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה 0:3 את הפועל חיפה

מערכת וואלה! ספורט

2.12.2012 / 22:04

הירוקים חיברו לראשונה העונה שני ניצחונות, על חשבון נועלת הטבלה החלשה. גולסה, עמאשה (טעות של קאלה) ועזרא כבשו

one

רוחות חדשות נושבות בחיפה? לפחות בצד הירוק. מכבי חיפה הביסה הערב (ראשון) 0:3 את נועלת הטבלה הפועל חיפה בדרבי העירוני ורשמה את ניצחונה הגדול ביותר העונה, שהקפיץ אותה למקום השמיני בליגת העל. עבור הירוקים מדובר בפעם הראשונה העונה בה הם מחברים שני ניצחונות רצופים ובפעם הראשונה בה הם כובשים יותר משני שערים במשחק ליגה. אייל גולסה (58) חגג שער ראשון מאז חודש מרץ, ויאם עמאשה (74) עלה מהספסל וקיבל מתנה גדולה מקאלה דרשלר החלש שסידר גם לו שער ליגה ראשון העונה וחן עזרא הפעלתן השלים את התבוסה שתי דקות לאחר מכן. ניר קלינגר נראה אובד עצות על הספסל האדום, הערב הכרמל נצבע ירוק.

שחקני מכבי חיפה חוגגים, דקל קינן. אדריאן הרבשטיין
יש ערימה של חבר'ה על הדשא. שחקני מכבי חיפה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

כיאה לדרבי, המשחק החל עם אבוקות ביציעים ותיקולים חריפים על כר הדשא. השופט לירן ליאני המתין עם שליפת הכרטיסים הצהובים - אולי יותר מדי - ובינתיים מכבי חיפה השתלטה על הנעשה בשדה. גולסה ניווט את המשחק של הירוקים לעבר שערו של קאלה, אבל הקבוצה של בנאדו לא עשתה באותן דקות הרבה מעבר להצגת סטטיסטיקה מרשימה (שמונה קרנות ושמונה איומים לשער במחצית) ולא ממש רלוונטית. הפועל חיפה התעסקה בעיקר בהתגוננות וקאלה שמר עבורה על התוצאה עם הדיפות לניסיונות של גוסטבו בוקולי וגולסה. את הפאשלות הוא שמר למחצית השנייה. אחרי 45 דקות ראו 10,000 הצופים בקרית אליעזר את לוח התוצאות מורה על תיקו מאופס. לא מפתיע בהתחשב בכך שמדובר בשתי קבוצות ההתקפה הגרועות בליגה ערב המשחק.

בנאדו החליט להמר על התקפה עם הכנסתו של ויאם עמאשה במקום בוקולי, והשינוי השתלם לו. הפועל חיפה אמנם העזה קצת יותר לאחר ההפסקה, אבל בדקה ה-58 היו אלה גולסה ועזרא המצוינים ששיתפו פעולה במהלך שהסתיים עם שער בכורה של גולסה העונה. קלינגר ניסה להגיב בחילופים התקפיים, אבל קאלה חירב לו את הסיכוי להציל משהו מהמשחק כששמט כדור שנראה פשוט וסידר גם לעמאשה המחליף שער ליגה ראשון (אחרי שכבש באמצע השבוע בגביע הטוטו).

כמו בשני השערים הקודמים ובכל המהלכים המסוכנים שלה, גם השער השלישי הגיע מהאגף השמאלי של שמואל שיימן (משחקו הטוב ביותר במדים הירוקים) ועזרא, שסיים עם כדור ברשת ושער שני ברציפות, כדי לחתום את הניצחון הגבוה ביותר של מכבי בדרבי ליגה מאז פברואר 2005. מכבי חיפה עם הפנים למעלה, הפועל חיפה אבודה מתמיד. גם יכולות ההקרבה והלחימה שאמורות להיות מנת חלקה של קבוצת תחתית, לא קיימות אצלה. בקצב הזה, בעונה הבאה לא יהיה דרבי בכרמל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קאלה דרשלר שוער הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
משחק איום ונורא שלו. קאלה דרשלר/אדריאן הרבשטיין

מחצית ראשונה

דקה 1: לירן ליאני הוציא את הדרבי החיפאי לדרך לעיני כ-10,000 צופים, כשביציע הירוק הדליקו שלוש אבוקות.

דקה 4: מכבי חיפה פתחה טוב יותר וזכתה בחמש קרנות מהירות. אף אחת מהן לא הובילה לכדי איום על שערו של קאלה.

דקה 6: שיימן פרץ נהדר מהאגף השמאלי, עבר שלושה שחקנים והעביר מסירת רוחב שנבלמה על ידי ברקוביץ' הגולש. המגן טען לנגיעת יד, השופט ליאני הורה על עוד כדור קרן.

דקה 9: מכבי חיפה בשליטה מוחלטת. בוקולי ומשומר החליפו מסירות בצד ימין, המגן הגביה ועזרא שהגיע מצד שמאל המשיך החוצה.

דקה 13: הירוקים המשיכו ללחוץ. הפעם קטן סובב מ-20 מטרים לידיים של קאלה.

דקה 16: שוב שיימן שעט בצד שמאל והגביה נהדר לראש של קטן, אבל הנגיחה שלו פגעה בברקוביץ' ויצאה לקרן נוספת.

דקה 35: אחרי דקות של נסיגה ביכולת הירוקים, עזרא דהר קדימה ומצא בצד ימין את בוקולי, שבעט למרכז השער וסחט הדיפה מקאלה.

דקה 38: עזרא קיבל כדור מקטן בצד שמאל והחליט לנסות ולסובב לפינה הרחוקה. הבעיטה שלו החטיאה במטר את המסגרת.

דקה 39: קטן הוציא מתפרצת ומסר לגולסה שסחט הדיפה מצוינת מקאלה. הקרן הגיעה לראשו של אזולאי שנגח מעל השער. שמונה איומים של מכבי חיפה עד כה, לעומת אף לא אחד של הפועל.

דקה 45: אל תגידו שזה מפתיע: שתי ההתקפות הגרועות בליגה ערב המחזור, מסיימות את המחצית הראשונה ב-0:0. אולי לאחר ההפסקה נראה כדור ברשת.

חן עזרא שחקן מכבי חיפה (ימין) מול יוסי דורה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
בישול מצוין ושער נאה. חן עזרא לפני יוסי דורה/אדריאן הרבשטיין

מחצית שנייה

דקה 46: בנאדו ערך חילוף התקפי לקראת המחצית השנייה, כשבוקולי יצא ועמאשה נכנס.

דקה 52: איום ראשון מצד הפועל חיפה. אבוקרט החופשי הגיע למרחק של 20 מטר מהשער ובעט החוצה.

דקה 56: עוד התקפה טובה של הפועל חיפה מצד ימין, בסיומה צרפתי בעט חלש לידיו של שראנוב.

דקה 58: גול! דווקא כשהאדומים התעוררו, הירוקים כבשו. משומר העביר מסירה ארוכה ממחצית המגרש לעזרא, שעקף את עזאם והוציא החוצה לגולסה, שמ-14 מטרים בעט שטוח ופנימה. קאלה ניסה לעצור עם הרגל וכשל, שער בכורה לגולסה העונה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 69: עזרא שלח את שיימן באגף השמאלי, המגן עבר את רואש ומסר מצוין לעמאשה, אבל החלוץ החלוד החטיא מחמישה מטרים ובעט מעל המשקוף. איזו החמצה.

דקה 74: גול! איזה שער אומלל מבחינת קאלה. עזרא בעט כדור חזק מצד שמאל, קאלה אגרף וניסה לקלוט בניסיון שני כשהוא עם הגב למגרש, אבל פספס בצורה שלומיאלית ועמאשה עט על המציאה וכבש את הראשון שלו העונה בליגה. אוי דוידוביץ', גרסת קאלה. 0:2 למכבי חיפה.

דקה 76: גול! ימפולסקי חטף כדור במרכז המגרש ומצא את עזרא חופשי בצד שמאל. הקשר חתך כהרגלו לכיוון האמצע והפעם בעט כדור חד בימין שהכניע את קאלה. 0:3 גדול למכבי חיפה.

דקה 88: חילופי מסירות בהתקפת מכבי, ימפולסקי סיים עם בעיטה לידיו של קאלה.

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אבוקות בפתיחה, חגיגות בסיום. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, דושאן ברקוביץ', אושרי רואש, עדי שלג, יוסי דורה, גיא צרפתי (ולדימיר גלושצ'ביץ', 64), רן אבוקרט (סטפן דנקוביץ', 72), גל אראל, מהראן לאלה (אילן רנקביץ', 79), יובל אבידור.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', שמואל שיימן, אביחי ידין, גוסטבו בוקולי (ויאם עמאשה, 46), אייל גולסה, חן עזרא, יניב קטן (לירוי צעירי, 78), שלומי אזולאי (דלה ימפולסקי, 71).

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
פורח במרכז המגרש. אייל גולסה/אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים. אדריאן הרבשטיין
הניצחון הגבוה ביותר שהשיגו העונה. שחקני מכבי חיפה חוגגים בסיום/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully