וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: נג'ובו מתנדנד הקבוצה תחפש חלוץ זר

הזמבי עשוי לעזוב כדי לפנות מקום לחלוץ. מחמאות לאלישע לוי על ההתנהלות מאז התבוסה להפועל ת"א. אכזבה מנאסר

one

אחרי התבוסה להפועל תל אביב, בהפועל באר שבע חששו ממעידה נוספת שתוביל את הקבוצה למשבר. את הניצחון על בני יהודה אתמול (שבת) הגדירו במועדון כ"כדור הרגעה" ונראה כי מפלס הלחץ בעקבות התבוסה להפועל תל אביב ירד. במועדון היו מרוצים מההתנהלות של אלישע לוי מאז התבוסה ההיא. כזכור, המאמן לקח לשיחות אישיות חלק משחקני ההגנה, ביקש מהשחקנים לשמור על חדר ההלבשה "נקי מלכלוכים" ובהמשך אף שוחח עם השוער אוסטין אג'ידה והעניק לו גיבוי. "אג'ידה החזיר לאלישע במשחק טוב מאוד, יכולת לראות שהשחקנים עלו למגרש בלי לחץ. זה הערך המוסף של המאמן שלנו, הוא יודע להחזיר את השקט לקבוצה גם בזמנים שבהם הקבוצה פחות טובה".

הבעלים אלונה ברקת נראתה מאוד מרוצה בסיום ונראה כי ניצחון נוסף ביום שלישי רק יגביר את התחושה שלא הייתה דרושה מהפכה גדולה בקבוצה בעקבות ההפסד בשבוע שעבר. שמו של אחמד סבע עלה על ידי אוהדים ששוחחו עם ההנהלה בשבוע האחרון, ולא על ידי הצוות המקצועי. "כמו כל חלוץ שישוחרר עד ינואר, גם זאת אופציה, אבל אנחנו שוקלים אופציות אחרות", אמרו אתמול במועדון. האופציה העיקרית מדברת על שחרור אחד הזרים בחודש ינואר, כשהקשר הזמבי וויליאם נג'ובו הוא אחד המועמדים לעזוב. גורם במועדון אמר אתמול: "כרגע זאת אפשרות, משום שנג'ובו לא משחק. עדיין אי אפשר לדעת אם תגיע הצעה על סוארס, שכרגע לא מתכוון להישאר מעבר לעונה הנוכחית, וזה יכול לשנות את התוכניות".

וגם אכזבה אחת נרשמה בהיבט המקצועי, והיא מכניסתו של סיראז' נאסר למגרש עשר דקות לסיום. הקשר נראה מדוכדך מאוד מהעובדה שסולק השבוע מהאימון ולא נראה מרוכז במשחק. "סיראז' כעס מאוד שנכנס רק בדקה ה-80', הוא הרגיש נחות, יכול להיות שמה שקרה השפיע עליו. בשורה התחתונה, גם שחקן שנכנס בדקה האחרונה צריך להיראות טוב יותר", אמר גורם במועדון.

המגן אופיר דודזאדה סיכם: "אם לא היינו מנצחים את המשחק הזה היה יכול להיווצר כדור שלג. ההפסד להפועל תל אביב לא משקף, בטח לא הרביעייה שפסגנו. הייתה תצוגה טובה היום ואני שמח בשביל האוהדים. בליגה השנה הכל הפכפך. אי אפשר לדעת מי ינצח ומי יפסיד. לא הפסדנו העונה בבית ולכן אני מקווה שננצח. אחרי רמת גן, יש לנו משחק מול רמת השרון בחוץ. אם ננצח במשחק הקרוב נצבור ביטחון ואולי נטפס למעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully