וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולאוטי: "לכל חלוץ נוח כשיש הרבה שחקנים בחלק הקדמי"

רוברטו קולאוטי נהנה מהמערך החדש של מכבי תל אביב ב-0:4 על סכנין, אוסקר לא אהב את היכולת של גונסלו. צפו בתקציר

one

שתי רביעיות בשני משחקים. מכבי תל אביב שוב על הסוס המנצח ושוב במקום הראשון בטבלה, עם 0:4 מוחץ מול בני סכנין הערב (שבת), שהושג משער של יואב זיו (4), צמד של אלירן עטר (52, 60. 12 שערים בקריירה מול סכנין, שישה במדי מכבי תל אביב ושישה בבני יהודה) ושער של מונס דאבור (90). אוסקר גרסיה שינה מערך, עלה עם רוברטו קולאוטי על חשבון קשר אחורי וזכה לתמורה, כשהחלוץ בישל את צמד השערים של עטר ובכלל, סיפק יכולת מצוינת.

המאמן גרסיה התיייחס למשחק, כמו גם לחילופים של אלירן עטר, שיצא מיד לאחר השער השני שלו, ושל גונסאלו גרסיה, שפינה את מקומו לטובת דור מיכה כבר אחרי 39 דקות: "במחצית הראשונה היו דקות בהן לא הייתי מרוצה, אבל במחצית השנייה שיחקנו בקצב גבוה והבקענו שערים. המועדון משלם לי כדי לקבל החלטות ולהוציא את אלירן זה מה שהחלטתי. לגבי החילוף של גונסאלו, הוא יודע למה עשיתי את זה וזהו". אחרי החילוף אוסקר וגונסלו לא לחצו ידיים, ובין השניים נרשמה מתיחות.

שחקן בני סכנין, פיטר אמבמבה, מול שחקן מכבי תל אביב, רוברטו קולאוטי. מגד גוזני
לא הולך לשום מקום. קולאוטי/מגד גוזני

רוברטו קולאוטי, שכאמור לא מצא את הרשת אחרי שער הניצחון שלו מול רמת השרון בשבוע שעבר, אבל סיפק שוב יכולת מצוינת, אמר: "גם אם אני לא מבקיע, הכי חשוב זה לנצח. לכל חלוץ נוח כשיש הרבה שחקנים בחלק הקדמי. זה פותח הרבה שטח למעלה ואם אתה חכם אתה יכול לנצל את זה. אני רוצה להישאר כאן".

במכבי תל אביב שמעו תלונות של חלק משחקני סכנין, על כך שלא עצרו את המשחק לפני השער הראשון של זיו, למרות ששחקן של סכנין שכב על הדשא. "שחקנים מולנו נופלים באופן קבוע על הדשא במטרה לבזבז זמן", אמרו הערב במכבי, "ההוראה היא לא לעצור בכל מחיר. שסכנין לא ידברו יותר מדי. בחצי השני ראדי שכב על הדשא במרכז המגרש וסכנין המשיכה בהתקפה שלה, כאילו כלום לא קרה".

כמו כן, במועדון לא אהבו את התנהגותו של קשר סכנין חאלד חאליילה, וטענו שהוא חיפש לעורר פרובוקציות, בעיקר מול מונס דאבור. בנוסף כעסו על חלאיילה, על כניסה גסה עם מרפק לגופו של יואב זיו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן בני סכנין, שלומי דורה. מגד גוזני
ציפה ליותר מהשחקנים שלו. דורה/מגד גוזני

סכנין התפרקה דווקא לאחר תקופה טובה ולמעלה מחודשיים ללא הפסד. המאמן שלומי דורה סיכם: "לא ציפינו לראות את הקבוצה ככה, ציפינו להוציא מפה משהו למרות החסרונות בחלק הקדמי. ספגנו שני שערים בבליץ של מכבי בתחילת המחצית השנייה, שערים שלא צריכים לקרות. נשתדל לחפש את הנקודות במשחקים נגד קבוצות ברמה שלנו. לגבי המהלך של השער הראשון, זה התחיל בחלק המגרש שלהם ולא היה קורה כלום אם הם היו מוציאים את הכדור כששחקן שלנו פצוע, אבל לא בגלל זה הפסדנו".

חלוץ הקבוצה אחמד קאסום עבר בדיקות ונשללה אפשרות של שבר בכתף. מחר הוא יעבור בדיקת אולטרסאונד כדי לוודא שאינו סובל מקרע בשריר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully