וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו קולאוטי: "הראינו שאנחנו קבוצה עם אופי"

24.11.2012 / 22:02

חלוץ מכבי ת"א התרגש מהקאמבק ב-3:4 על רמת השרון. עימות בין אוסקר גרסיה לקורצקי, שטען: "אוסקר התחיל לקלל אותי"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) קאמבק מרשים, שאולי הציל לה את העונה. הצהובים פיגור 3:1 מול עירוני רמת השרון והצליחו לחזור ל-3:4 באצטדיון גרונדמן, במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל. הקבוצה של אוסקר גרסיה, שעצרה רצף שלילי של שני הפסדים ברציפות, חזרה למקום הראשון בטבלה עם 24 נקודות. בסיום המשחק נרשמה תקרית לא נעימה בין מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה למאמן רמת השרון מנחם קורצקי, כשהשניים התעמתו מילולית על כר הדשא.

רוברטו קולאוטי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חזר לכבוש. קולאוטי/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה התייחס לאחר המשחק לתקרית עם קורצקי ואמר: "קורצקי אמר לי שבפעולה אחת היה לנו את הכדור בזמן ששחקן היה פצוע ושכב ולא הפסקנו, אבל להם הייתה את אותה הסיטואציה חמש שניות קודם לכן והם גם לא עצרו את המשחק.

"זה היה משחק טוב לאוהדים, אבל לא למאמנים. במחצית השנייה שיחקנו כמו שרציתי, אבל במחצית הראשונה שיחקנו רע ולא מספיק טוב. אמרתי לשחקנים שאי אפשר לשחק ככה, ובמחצית השנייה השתפרנו. שיחקנו טוב יותר בגלל שהם היו עייפים יותר במחצית השנייה, הכנסנו חלוצים כי היינו צריכים יותר שחקנים שיבקיעו. אני מאוד מרוצה מקולאוטי, הוא עובד קשה כל יום ובכל אימון, ואלו התוצאות".

רוברטו קולאוטי, שכבש את הרביעי של מכבי תל אביב, הוסיף: "משחק מאוד מוזר. שיחקנו ממש לא טוב, אני חושב שבמחצית הראשונה לא היינו במשחק, בשנייה חזרנו למשחק, הראינו שיש לנו קבוצה עם אופי, וניצחנו. כל משחק הוא אחרת, לפעמים צריך שני חלוצים לפעמים שלושה, היום המפתח היה לחזק חזק, כל שחקן מרגיש שהוא חייב לשחק ולפתוח בכל משחק. לפעמים המאמן מחליט שאתה לא צריך להיות בהרכב, אבל זו החלטה שלו וכל שחקן צריך לקבל את מה שהמאמן מחליט".

מאמן רמת השרון מנחם קורצקי אמר: "מה שמכבי תל אביב עשתה בסיום זה לא ספורטיבי, היו לנו שחקנים פצועים ששכבו על הדשא והם המשיכו לשחק. אמרתי את זה לאוסקר והוא התחיל לקלל אותי. מכבי תל אביב הייתה יכולה לנצח גם בלי לעשות את הדברים הללו. יש עוד משחקים, אנחנו נמשיך הלאה. אני לא מרגיש פראייר, במצבת השחקנים שנשארה לנו השחקנים נתנו מעל ומעבר.

"צריך להבין שכשרמת השרון עושה חילופים זו לא כמו שמכבי תל אביב מכניסה שחקנים מהספסל. נוצר מצב שמכבי נכנסה למומנטום במחצית השנייה וטיפה נשברנו, אבך נתנו הצגה הגנתית פנטנסטית במשך 70 דקות. אני מאוד מאוכזב, כי בכל זאת הובלנו 1:3 בבית, אבל השחקנים נפצעו לי. אני גאה בהם על התצוגה שהם נתנו. מעניין אותנו לברוח מהתחתית, אבל לפחות כרגע אנחנו לא מצליחים לייצר רצף של שניים-שלושה ניצחונות שיגרום לנו לברוח מהתחתית אבל אני מאמין שזה יבוא כי יש לנו קבוצה טובה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מנחם קורצקי מאמן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
"מה שמכבי תל אביב עשתה בסיום זה לא ספורטיבי". קורצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully