וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א ניצחה את עירוני רמת השרון 3:4

מערכת וואלה! ספורט

24.11.2012 / 21:53

הצהובים כבר פיגרו 3:1, אבל קאמבק ענק סידר להם ניצחון קריטי. דאבור, גונסאלו גרסיה, קולאוטי ועטר כבשו למנצחים

one

מה תגידו על מכבי תל אביב? הקבוצה של אוסקר גרסיה, שהגיעה למשחק הערב (שבת) מול עירוני רמת השרון עם שני הפסדים רצופים, הרבה לחץ ודיבורים על חוסר אמון במאמן, הצליחה להשיג ניצחון 3:4 דרמטי, לאחר שכבר פיגרה 3:1 והייתה על סף הפסד נוסף. נדמה היה שהצהובים שוב קורסים וממשיכים את המשבר, אבל הפעם מכבי תל אביב הצליחה להיחלץ ולהשיג את הניצחון שלא רק מעניק לה שלוש נקודות, אלא גם הרבה ביטחון ואמונה.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא להאמין. עטר ומכבי תל אביב חוגגים קאמבק ענק/ברני ארדוב

חייבים לומר בצורה ברורה: גם הפעם הצהובים אימללו את האוהדים שלהם, הציגו משחק הגנתי נרפה במיוחד וסייעו ליריבה שלהם לתפוס פיקוד. אלא שלמזלה של מכבי תל אביב, הדבר היחידי שהיה חלש יותר מההגנה שלה הוא האופי של המארחים, שפשוט התפרקו במחצית השניה, ואיפשרו לצהובים לעשות ככל העולה על רוחם. מכבי רשמה קאמבק ענק, ואולי זה מה שישכיח את הדרבי, את נסיעתו של אוסקר לבלגיה וכל מה שמסביב, ויחזיר אותה אל הכושר של תחילת העונה.

המארחים עלו ליתרון כבר אחרי שמונה דקות, אחרי מבצע נהדר של רן יצחק וטעות בהגנה של קרלוס גרסיה. מכבי תל אביב נאבקה לחזור, אבל ראתה צמד הדיפות טובות של גל ניר. שבע דקות לפני סיום המחצית ניצלה רמת השרון טעות קשה של אניימה, שהשמיט כדור קל היישר אל אסי בלדוט, שאמר תודה, וכבש את שערו ה-50 בליגת העל, 0:2 לרמת השרון. מונס דאבור כבש רגע לפני המחצית בנגיחה (45), צימק ל-2:1 ונטע בחבריו תקווה שבכל זאת הם יכולים לצאת עם משהו מהמשחק הזה.

אלא שכבר בפתיחת המחצית השניה הראו הצהובים ששום דבר לא השתנה בהגנה שלהם, ששוב כשלה, ואיפשרה ליצחק לכבוש את השני שלו בדקה ה-49, אחרי בישול של בלדוט, שקבע 1:3. דווקא אז הורידו המארחים הילוך, ואיפשרו למכבי תל אביב שוב להתקרב. גונסאלו גרסיה בעט מהאוויר בדקה ה-63 והסתייע בחוסר ריכוז של גל ניר, ופתאום זה כבר 3:2. היכולת הרעה של ניר נמשכה, ובדקה ה-75 ששוער רמת השרון השמיט כדור היישר אל אלירן עטר, שכבש מקרוב את ה-3:3. נגמר? מה פתאום. הצהובים הרגישו שהמשחק בידיים שלהם, רמת השרון המשיכה לקפוא בגשם, וכדור ארוך של אניימה בדקה ה-79 לקולאוטי השלים את המהפך, והחזיר את מכבי תל אביב לראש הטבלה. פשוט לא להאמין.

זו הפעם הראשונה העונה שמכבי תל אביב חוזרת מפיגור. כרגע היא לא רק שוב במקום הראשון, אלא שוב עם מומנטום, שוב עם ביטחון, שוב עם שקט שיחזיר את הרוגע. יכול להיות שזה המשחק שהציל לה עונה שלמה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
רן יצחק שחקן עירוני רמת השרון מול קרלוס גרסיה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צמד נפלא שלו לא הספיק. יצחק מול קרלוס גרסיה/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 2: הצהובים כמעט וכבשו תוך 60 שניות, כשגנוסאלו גרסיה התקדם ללא הפרעה, ומקצה הרחבה ירה כדור שטוח שטס ליד הקורה והחוצה.

דקה 4: מהלך קבוצתי נאה של המארחים הסתיים בבן שבת שהרים את הראש ומצא את בלדוט ברמכז הרחבה, אבל הנגיחה שלו היתה חלשה ולא מדויקת.

דקה 5: מתפרצת מצויינת של הצהובים כמעט והסתיימה בשער כשעטר פרץ נהדר באגף, מצא את ראדי שבעט רע, אבל הכדור הגיע אל דאבור, שגלש אליו ומשני מטרים סחט עצירה טובה מניר והרחקה לקרן.

דקה 8: שער! התקפה טובה של רמת השרון הגיעה לרן יצחק בקצה הרחבה, וזה עשה תרגיל נהדר לקרלוס גרסיה, וירה מצויין אל הרשת, 0:1 לעירוני רמת השרון.

דקה 26: אחרי לא מעט דקות של דשדוש, הצהובים שוב התקרבו אל שערם של המארחים, כשכדור חופשי של ראדי אל הרחבה מצאה את ראשו של דאבור שנגח היטב, אבל ניר הדף טוב.

דקה 32: עוד מתפרצת של הלבנים, הפעם יצחק לא הצליח להשתלט על הכדור והשאיר אותו לבלדוט שירה מעל לשער.

דקה 38: שער! ואיזה שער מגוחך! נוסבאום הגביה כדור אל הרחבה, אניימה עלה בקלות כדי לאסוף, אבל הוריד את הכדור היישר על ראשו של קרלוס גרסיה, ועל הריבאונד עט בלדוט שכבש מחצי מטר מול שער ריק. 0:2 לרמת השרון.

דקה 45: שער! רגע לפני המחצית, הצהובים חזרו למשחק, כשכדור קרן של ראדי תפס את ניר ממוקם לא טוב, ודאבור ניצל זאת עם נגיחה טובה, 1:2 לרמת השרון.

וינסנט אניימה שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
טעות מביכה. אניימה/ברני ארדוב

מחצית שניה

דקה 46: איזו הזדמנות למכבי! עטר פרץ נהדר באגף הימני, והחזיר לאחור לייני שבעט מקרוב, הכדור ספק פגע בזרועו של ליפנייה, ונעצר על ידי ניר.

דקה 49: שער! נוסבאום הרים כדור אל הרחבה ומצא את אסי בלדוט פנוי לגמרי, מכבי פשוט קפאה ובלדוט סידר ליצחק שגלגל פנימה, 1:3 מדהים לרמת השרון.

דקה 63: שער! מכבי תל אביב ניצלה נמנום של רמת השרון, ייני מצא את גונסאלו גרסיה פנוי בצד השמאלי של הרחבה, וזה בעט מהאוויר כדור לא חזק, אבל ניר כשל, לא עצר, וזה 2:3 לרמת השרון.

דקה 71: יופי של מצב של רוברטו קולאוטי, שבעט היטב מ-18 מטרים, אבל ניר הפעם היה במקום והדף לקרן.

דקה 75: שער! איזו נאיביות של רמת השרון וגל ניר! ארנשו מסר טוב לייני שבעט ממרכז הרחבה, ניר הדף בצורה נוראית היישר אל רגליו של עטר שכבש בקלילות, 3:3. איזה משחק.

דקה 79: שער! לא ייאמן! פשוט לא ייאמן! אניימה הרחיק כדור משערו שלו, הכדור הגיע עד קולאוטי שנניצל הגנה רדומה של המארחים, ומול יציאה רעה של ניר בעט בין רגליו של השוער, 3:4 מדהים למכבי תל אביב.

דקה 85: האם זה החמישי? לא! קלואוטי שלח כדור עומק לעטר שחלף על פני המגן שלו והגיע אחד על אחד מול ניר, אבל הבעיטה שלו חלפה ליד הקורה והלכה החוצה.

עירוני רמת השרון: גל ניר, קובי מוסא (לירן קצב, 54), סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, משה אבוטבול, אור אוסטווינד (אוריאן יעקב, 86), אסי בלדוט, אדריאן פרננדס (ברוך דגו, 66), רן יצחק.

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, מהראן ראדי, גל אלברמן, חסן אבו זייד (רוברטו קולאוטי, 46), גונסאלו גרסיה (משה לוגסי, 83), אלירן עטר, מונס דאבור (רוברט ארנשו, 58).

שחקני מכבי תל אביב: רוברט ארנשו, גונסאלו גרסיה (במרכז), יואב זיו. ברני ארדוב
ניצחון שיכול להיות משמעותי מאוד לעונה שלהם. זיו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully