וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון המאמנים להתאחדות: בטלו מינוי ברק בכר ובנאדו

23.11.2012 / 11:45

הגעת עופר מזרחי לקרית שמונה והמינוי הצפוי של בנאדו גררו מכתב חריף. רז: "אין להם תעודת פרו, חוקי אופ"א אוסרים זאת"

מספר שבועות לאחר מינויו של עופר מזרחי לתפקיד עוזר מאמן עירוני קרית שמונה, בארגון המאמנים החליטו לשים סוף למדיניות של קבוצות בישראל שמציבות עוזר מאמן בעל תעודת פרו לצידו של מאמן ללא תעודה בכדי לאפשר לו לעמוד על הקווים. בסוף השבוע קיבלו ראשי ההתאחדות לכדורגל, בהם המנכ"ל אורי שילה והיושב ראש אבי לוזון מכתב מהארגון ובו בקשה לפסול את ברק בכר מלעמוד על הקווים ולבטל את מינויו האפשרי של אריק בנאדו לתפקיד מאמן מכבי חיפה. הסיבה: הדבר, כך לטענתם, אסור על פי חוקי אופ"א. בנאדו ובכר, יש לציין, נמצאים בעיצומו של תהליך לקבלת התעודה וחברים בקורס שמארגנת ההתאחדות בעניין, אך זה מסתיים רק בעוד חמישה חודשים ובארגון טוענים כי בנאדו, אם ימונה לתפקיד באופן רשמי, יוכל לעמוד על הקווים ארבעה משחקים בלבד.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא יוכל לאמן את הירוקים? אריק בנאדו/אדריאן הרבשטיין

המקרה הזה בו מאמנים בעלי תעודה ישבו על הספסל כגיבוי אירע מספר פעמים בעבר. כך למשל ניר לוין שהחזיק בתעודה ישב על ספסל מכבי תל אביב יחד עם אבי נימני ואיציק עובדיה, שלא החזיקו בתעודה כזאת. במכתב טען הארגון כי "על ההתאחדות להחליט מה המדיניות שלה בעניין ואם יש כוונה לאפשר מינויים כאלה, עליכם להעביר את התקנות החדשות בתקנון ההתאחדות על פי המלצת היועץ המשפטי".

"העניין הזה בר ויכוח. פיפ"א מאפשרת לנהוג כך, באופ"א זה אסור וכך גם על פי תקנון ההתאחדות", אמר הבוקר (שישי) רז בתגובה למכתב ששלח. "אם היועץ המשפטי יביא הצעה להנהלה והיא תעבור, לא תהיה בעיה. אנחנו ממתינים לתשובת ההתאחדות בעניין". במכתב, אגב, הוזכר גם שמו של אוסקר גרסיה, מאמנה של מכבי תל אביב, שמחזיק בתעודת פרו מההתאחדות הספרדית, אך טרם הסדיר את רישומה בהתאחדות הישראלית. "כאן מדובר בהליך ביורוקרטי בלבד", הדגישו בארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully