וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א דחתה את המשחק בין קרית שמונה לבילבאו

הלחץ והפיגוע בתל אביב עשו את שלהם: הבאסקים שביקשו לדחות את המשחק התבשרו עוד לפני המראתם על הדחייה. זו הפעם הראשונה שבה משחק נדחה בישראל בגלל אירועים בטחוניים

הלחץ של אתלטיק בילבאו יחד עם הפיגוע שהתחולל הבוקר (רביעי) בתל אביב עשו את שלהם, ואופ"א החליטה רשמית לדחות את המשחק במסגרת הליגה האירופית בין עירוני קרית שמונה לאתלטיק בילבאו למועד אחר, עליו יוחלט בסוף השבוע, שכן ביום רביעי הבא משחקת בילבאו בגביע מול אייבאר ולכן לא תוכל לשחק שוב יום לאחר מכן.

קצת יותר משעה לפני ההחלטה, פנתה הקבוצה הבאסקית לאופ"א בכדי להביא לדחייתו של המשחק, ובכלל שקלה לקבל החלטה בעצמה שלא להגיע לארץ. זו הפעם הראשונה שבה משחק של קבוצה ישראלית בזירה הבינלאומית מוזז מהמועד המקורי בהתראה של 24 שעות בשל אירועים בטחוניים.

פיגוע בתל אביב. יותם רונן
תחילתה של מציאות חדשה. הפיגוע היום בתל אביב/יותם רונן

שחקני הקבוצה הספרדית היו אמורים להמריא כבר ב-13:15, אבל בעקבות הפיגוע בתל אביב המתינו ראשי המועדון והחליטו לדחות את הגעתם, ואף שקלו כאמור לא להמריא כלל. בסופו של דבר החליט המועדון להמריא בטיסה של 14:30, ובאותו הזמן המתינו השחקנים להחלטת אופ"א, שבסופו של דבר בישרה על דחיית המשחק.

אחת האפשרויות שעלו מצידה של בילבאו הייתה לקיים את המשחק במגרש אחר. הקבוצה שמרה בכל העת על קשר עם שגרירות ספרד בישראל בכדי לקבל הערכות מצב נוספות, ובסופו של דבר כאמור התבשרה כי ההתמודדות תתקיים בקרית אליעזר, במועד עליו יוחלט בסוף השבוע.

מההתאחדות לכדורגל הודיעו היום: "מהתייעצויות שהסתיימו בדקות אלו בין נשיא אופ"א מישל פלאטיני, ראשי אופ"א ויושב ראש ההתאחדות אבי לוזון, הוחלט כי משחקה של קרית שמונה מול אתלטיק בילבאו יידחה בשבוע ימים ויתקיים ביום חמישי 29/11/12 בקרית אליעזר בחיפה".

אבי לוזון מסר: "אני מודה לראשי אופ"א ובראשם לנשיא מר פלאטיני, מנכ"ל אופ"א ג'אני אינפאנטיני ולמנהל אגף התחרויות תאודור תאודוריטיס, שמביעים אמון במדינת ישראל ובכדורגל הישראלי. כל שאר הפעילויות המתוכננות לשבוע הבא, לרבות הגרלת היורו, יתקיימו כרגיל".

מאמן אתלטיק בילבאו, מרסלו ביילסה. רויטרס
חששו להגיע. ביילסה/רויטרס

כידוע, לשתי הקבוצות לא נשארו כמעט סיכויים להעפיל לשלב הבא, כאשר הבאסקים סוגרים את טבלת הבית עם נקודה בודדת, אחת פחות מלקרית שמונה. במקום השני ניצבת כרגע ספרטה פראג, עם שבע נקודות. מצבה של בילבאו, פיינליסטית המפעל מהעונה שעברה, לא מזהיר. מלבד ההדחה הצפויה מהזירה האירופית, הקבוצה של מרסלו ביילסה ממוקמת רק במקום ה-14 ב'לה ליגה', ארבע נקודות בלבד מעל לקו האדום. לאחר התבוסה 5:1 מול ריאל מדריד ולקראת משחק התחתית החשוב מול דפורטיבו לה קורוניה ביום ראשון, תכנן ביילסה להגיע למשחק בישראל עם סגל משני ביותר, גם בשל פציעות וגם במטרה לשמור על השחקנים הבכירים שלו.

צפו בשחקני בילבאו ממתינים לטיסה ועוזבים את שדה התעופה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully