וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "לפעמים ניצחון כזה מוציא לדרך חדשה"

11.11.2012 / 22:55

מאמן הפועל ת"א מקווה כי ה-0:1 בדרבי יביא למפנה: "כולם יודעים מה דרבי עושה למועדון". גורדנה: "אנחנו בשליטה מוחלטת"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

גם אחרי ארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות, משהו משתנה אצל הפועל תל אביב כשהיא מריחה דרבי. האדומים לא שיחקו טוב הערב (ראשון), ניצלו מספיגה בזכות עצירת פנדל של אפולה אדל ובסופו של דבר זכו בכל הקופה הודות לפנדל מנצח של עומר דמארי בדקה ה-80, שהעניק 0:1 יוקרתי לעיני בלומפילד מלא מפה לפה וקירב את הפועל מרחק שלוש נקודות ממכבי תל אביב המוליכה, שסיימה עם תשעה שחקנים (קרלוס גרסיה ואלירן עטר הורחקו). יוסי אבוקסיס שוב יכול לחייך. בכל מקרה, הקבוצה תעמוד לדין בסעיף של התפרעות אוהדים אחרי שאלה השליכו חפצים למגרש. כמו כן צוין גם נושא של פריצת אוהד לשטח המגרש.

רועי גורדנה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מאמין שהדרבי יוביל למפנה. רועי גורדנה/ברני ארדוב

"האמת היא שהיו לנו משחקים יותר טובים והפסדנו", הודה המאמן יוסי אבוקסיס בסיום. "הייתה לחימה, משחק טקטי לא טוב עם מעט הזדמנויות ליד שני השערים. בשביל הקהל הזה שהיה פה, אין דבר שרצינו יותר מאשר לנצח. אחרי ארבעה הפסדים, אני לא מכיר הרבה קהלים שהיו באים כדי לדחוף את הקבוצה. המשחק עצמו לא היה טוב, לפעמים ניצחונות כאלה יכולים להוציא אותנו לדרך חדשה. אני מקווה שלא נדבר על פציעות והרחקות, כי מה שאנחנו עוברים זה משהו בלתי ייאמן".

אבוקסיס הוסיף: "חסרו לנו שחקנים משמעותיים וזה הקשה עלינו לשחק את הכדורגל הרגיל שלנו, אבל השחקנים עשו את המקסימום מבחינת מחויבות והשקעה. במשחקים כאלה אין מה לדבר על הדברים האלה - זה ברור לשחקנים. היה חשוב לעצור את הרצף ולצמצם את הפער ממכבי. אנחנו מצפים לחזרה של הפצועים והמורחקים ומקווים שידברו על הפועל תל אביב במונחים של כדורגל ולא בקשר לשאר הדברים מסביב. מגיע כל הכבוד לשחקנים. שיחקנו כל כך הרבה משחקים בזמן האחרון, חזרנו ביום שישי בטיסת בוקר. זה לא פשוט. כולנו יודעים מה דרבי עושה למועדון הזה".

רועי גורדנה: "אחרי שבועיים קשים שכלום לא התחבר ונראינו לא טוב, סוף סוף בא המשחק הזה והוציא אותנו לדרך חדשה. מה יותר טוב מדרבי? אני מקווה שזה יגרום לנקודה מפנה ויעניק לנו דחיפה לדרך חדשה של ניצחונות ושמחה. הפועל תל אביב בשליטה מוחלטת בתקופה האחרונה בדרבים. עדיף לסתום את הפה ולעשות את העבודה על המגרש. היו הרבה אמוציות וקצב טוב, אני שמח שניצחנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עכשיו כבר מותר לחייך. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב
וואליד באדיר שחקן הפועל תל אביב מנסה להרחיק אוהד שחדר למגרש. ברני ארדוב
הפועל תל אביב תעמוד בגללו לדין. האוהד שפרץ למגרש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully