וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "אני לא מוותר ולא אוותר לעולם"

7.11.2012 / 10:50

מאמן חיפה אופטימי: "בעוד חודשיים נדבר אחרת", ולשחקנים אמר: "התחייבתי שתעלו בלי רגליים כבדות. לא רוצה פרצופים"

ספורט 5

מכבי חיפה לחוצה קיימה הבוקר (רביעי) מסיבת עיתונאים כשברקע חוסר השקט במועדון בעקבות הצלילה מתחת לקו האדום. כזכור, אוהדי הקבוצה התפרעו בסיום התיקו מול בני יהודה שלשום, שהותיר את הירוקים עם שש נקודות משמונת המחזורים הראשונים, ומעידה נוספת במשחק החוץ מול עירוני רמת השרון ישבור עבורם שיא שלילי בן 25 שנה, מאז שבעונת 1987/88 צברה הקבוצה של דרור קשטן שבע נקודות בתשעה משחקים.

יניב קטן החולה הגיע לאימון הקבוצה, ועזב. אייל גולסה וטאלב טואטחה נעדרו מהאימון מכיוון שהם שוהים עם הנבחרת הצעירה. ויאם עמאשה נמצא בספק גדול למשחק מול רמת השרון, כשייתכן שהוא יחזור רק למשחק מול סכנין.

ראובן עטר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"בעוד חודשיים נדבר אחרת" . עטר/אדריאן הרבשטיין

לפני האימון אסף ראובן עטר את השחקנים בעקבות מצב המועדון ולקראת המשחק מול רמת השרון, ואמר: "אני רוצה לספר לכם שהתחייבתי בשמי ובשמכם שאתם עולים נחושים 90 דקות ובלי רגליים כבדות למשחק הקרוב בשבת. הבטחתי שאתם עושים את הכל, אבל הכל, כדי לנצח את המשחק הזה. שתהיו נחושים, שתהיו ממוקדים מטרה. אני פונה אליכם ואומר: אני לא רוצה לראות פה שחקנים שלא מתורגלים ועושים פה פרצופים. זה לא יהיה פה. כולם יחד נוציא את המועדון הזה לדרך טובה יותר". במועדון העידו כי עטר אמר את הדברים בצורה החלטית ונחרצת.

"אני לא מוותר ולא אוותר לעולם", פתח עטר את מסיבת העיתונאים. "זו השנה העשירית שלי כמאמן. יש עונות שאימנתי והיו לי רגעים לא קלים, והיו לי הרבה הצלחות. השנה המצב הוא גרוע, לא טוב וזה ברור, אבל אני עדיין מאמין. אני מאמין שיחד עם השחקנים אנחנו יכולים להוציא את הקבוצה מהמצב. אני מבין את כל הסקפטים, ואין לי שום טענה".

"התפקיד שלי הוא להביא תוצאות", המשיך עטר. "אמנם זה נשמע לחלק מהצופים שרואים את זה, מה שונה, אבל לפעמים צריך להגיע נמוך מאוד כדי לדעת להתרומם, וזה מה שאני הולך להגיד לשחקנים באסיפה שתהיה לנו. בשמם ובשמי אני מבטיח שנעשה את הכל, ולא רק שנעשה הכל, הקבוצה כפי שהייתה במשחק האחרון, לא יהיה דבר כזה שלא יהיה סדר במשחק, או שיהיו רגליים כבדות. שחקנים יבינו שדרך לחימה ומאבקים, נצליח להחזיר את הקבוצה למסלול הנכון. את מכבי חיפה הגדולה, המועדון שגדלתי בו, שניתנה לי הזדמנות להיות פה, אני לא אוותר על זה. יש כוחות שאתה מקבל גם בתקופות לא טובות. אתה מתחזק, וצריך לשנות עוד, אבל יש לי אמונה יחד עם השחקנים להוציא את הקבוצה מהמצב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה ביציע. אדריאן הרבשטיין
"יקבל את ההזדמנות שלו, אולי אפילו בשבת". בוקולי/אדריאן הרבשטיין

כשנשאל על מצב היחסים עם יעקב שחר ועל מפגן תמיכת האוהדים בגוסטבו בוקולי שלשום אמר עטר: "לא הייתה שיחה עם שחר, בוקולי יקבל את ההזדמנות שלו, אולי כבר בשבת".

על דבריהם של שחקנים בקבוצה נגדו אמר המאמן: "אני בז בכלל לכתבים שכותבים בעילום שם או לשחקנים שמדברים בעילום שם. אני לא מתייחס ולא אענה על דברים כאלה. גם אם יש דברים שמישהו אומר, שיגיד. אני אותו הדבר. בסך הכל אני אותו אחד שהצליח ואותו אחד שיצליח".

על הדרך לצאת מהמצב הקשה אמר עטר: "צירפנו הרבה שחקנים כדי למצוא פתרונות לבעיות שהתגלו. אני לא אתחיל לתרץ. אנחנו לא נראים טוב. אני רק יכול להבטיח שאנחנו ניראה טוב. כקבוצה אי אפשר לייחס את זה למערך כזה או אחר. מה שאני לא אגיד ולא אעשה אחרי משחק, יהיה מה להגיד. מאמן שמפסיד, צריך כמה שפחות לדבר. אם הייתי מחייך, הייתם אומרים שאני הזוי. אני עצוב אחרי משחק, אני עם רגש, אבל עובר יום ואני מתאושש. ככה קורה גם אחרי ניצחונות. אני אנושי".

ראובן עטר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אני עצוב אחרי משחק, אני עם רגש, אבל עובר יום ואני מתאושש". עטר/אדריאן הרבשטיין

"יהיה פיתרון, תחכו ותראו", המשיך. "אני אמצא את הפיתרון. זה ישתנה כבר מהמשחק הקרוב. אני מצליח להתנתק ממה שקורה כמה שצריך. אתה מתחסן ומקבל כוחות גם ברגעים פחות טובים. גדלתי במכבי חיפה, זה מקום שאני אוהב, ואני לא אוותר על ההזדמנות הזו עם כל המצב הגרוע הזה. אני אוציא את הקבוצה מהמצב הזה. אני מקבל את כל הביקורת, כל מה שתגידו הוא נכון, צריך לתקן את זה ולפעמים במשחק אחד דברים יכולים להשתנות לגמרי. אני מדבר עם שחקנים, שמתביישים להסתכל עליי מההרגשה הלא נעימה שיש להם. כמה שזה יישמע הזוי, אתם תראו שעוד חודשיים נדבר אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully