וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עטר לא מתכוון להתפטר. המאמן: ”מתבייש”

5.11.2012 / 21:48

מכבי חיפה מתחת לקו האדום, עטר יזומן לשיחה עם שחר. מאות אוהדים חיכו לשחקנים, משומר וגולסה יצאו בליווי משטרתי

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

החלום של ראובן עטר ממשיך להתנהל כמו סיוט מתמשך. המאמן הלחוץ קיווה לניצחון שיעניק לו קצת שקט בקבוצת נעוריו, אבל מכבי חיפה שוב הציגה יכולת מאכזבת, איבדה יתרון וסיימה רק ב-1:1 בקרית אליעזר מול בני יהודה. דינו אנדלובו כבש מול האקסית והעלה את הירוקים ליתרון בדקה התשיעית, אבל קסטוטיס איבשקביצ'יוס השווה בדקה ה-53 ושלח את יעקב שחר, עטר והשחקנים לשבוע נוסף של חשבון נפש. מכבי חיפה עם שש נקודות בלבד ועדיין מתחת לקו האדום לצד היריבה העירונית, בעוד בני יהודה עם 10 נקודות במקום התשיעי.

בסיום המשחק המתינו מאות מאוהדי הקבוצה לשחקנים מחוץ לחדר ההלבשה וליוו אותם בשריקות בוז צורמות, כאשר מכל היציעים נשמעו עם השריקה האחרונה קריאות לעטר להתפטר, פרט ליציע ג'. האוהדים אף צעקו לעבר השחקנים: "אין לכם כבוד", "לעלות עם הנוער" ו"תורידו את החולצות". עטר עצמו ייקרא לשיחה בארבע עיניים עם הבעלים שחר, אבל לא מתכוון להתפטר מתפקידו.

ראובן עטר מאמן מכבי חיפה עם עוזרו צדוק מלכה. אדריאן הרבשטיין
סיוט מתמשך. ראובן עטר עם עוזרו צדוק מלכה/אדריאן הרבשטיין

גולסה ומשומר יצאו מחדר ההלבשה ונכנסו לרכבם, כשבין האוהדים לרכב חצצו כ-50 שוטרי יס"מ ומאבטחים שליוו את השחקנים עד ליציאה מאיזור האצטדיון. האוהדים צעקו לעבר השניים: "תתביישו. איפה הייתם לפני מכבי חיפה?". חלק מהאוהדים פנו למגן שמואל שיימן וצעקו לעברו: "בושה וחרפה, איך זימנו אותך לנבחרת?". שיימן שתק ולא הגיב.

הקהל הריע לאחר השריקה לגוסטבו בוקולי שישב ביציע, אך השחקן לא ענה. הקפטן יניב קטן יצא מחדר ההלבשה והיה היחיד שלא עוכב על ידי האוהדים, שרק ביקשו ממנו: "דבר עם השחקנים, שנים שלא היה מצב כזה".

קטן אף ניסה להרים את השחקנים, כאשר רבים מהם העבירו ביקורת חריפה על ג'ואל דמאו ואמרו: "הוא לא היה מרוכז במשחק, ברמה של מכבי חיפה אי אפשר לעשות טעויות כאלו. בגול שספגנו הוא פשוט ליווה את השחקן במבט במקום לקחת את הכדור". יש לציין כי חלק משחקני הקבוצה אף תהו על החילוף שערך עטר כשהכניס את אוראל דגני במקום אייל משומר. "הוא היה צריך לעשות עוד חילוף התקפי, זה לא נתן לנו שום דבר", אמרו בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מכל היציעים קראו לעטר להתפטר, פרט ליציע ג'. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

ראובן עטר ההמום אמר בסיום: "התגובה של הקהל אומרת הכל, אין ספק. מכבי חיפה במצב קטסטרופלי - המשבר עמוק. אני מנסה לעשות עוד שינויים, כמה שאפשר כדי להרים את הקבוצה. עכשיו אנחנו מאוד מאוכזבים, נראה מה אפשר לעשות. מה שהאוהדים יגידו הם צודקים, בכל דבר. אנחנו רק רוצים לצאת מהמשבר - אלו המטרות. נשב, נדבר ונראה מה נעשה. נבצע שינויים בניסיון להוציא את הקבוצה מהצרה הזאת. למאמן יש חלק גדול בחוסר הצלחה של קבוצה, אבל אני לא מתייאש ותמיד מאמין שאפשר לתקן".

על הגיבוי מצד הבעלים יעקב שחר, אמר המאמן: "זה המצב. אני מתבייש, אנחנו לא מצליחים לספק את התוצרת. אחרי שכבשנו את השער היו לשחקנים פתאום רגליים כבדות ונהיה חוסר סדר על המגרש. במחצית השנייה היינו לא מדויקים, וזה מאפיין אותנו לאורך כל העונה".

הקפטן יניב קטן הודה: "זו תקופה מאוד לא פשוטה מבחינתנו, אבל אין הרבה ברירות. צריך להרים את הראש ולחזור לעניינים כמה שיותר מהר, כמובן שלא להיכנס לפאניקה והיסטריה. זה דבר חדש מאוד עבורנו, המצב הזה, אבל אנחנו אשמים בו. לשחקנים יש אחריות גדולה למה שקורה פה. היו תקופות גרועות, אבל רגעים כאלה לא היו לי בחיפה".

לגבי ההמשך אמר קטן: "כולנו צריכים להתבייש באיך שהקבוצה נראית, אבל כמו שכבר אמרתי, צריך להבין שיש פה שחקנים טובים ומוכשרים ולהרים את הראש. אפשר להבין את הקהל. האוהדים מאוכזבים ובמכבי חיפה לא רגילים לסיטואציה כזאת. אנחנו הבאנו את זה על עצמנו. כל אחד מהשחקנים צריך להסתכל על עצמו טוב-טוב, והגיע הזמן שנתחיל לתקן אותם כי ככה בטוח שאי אפשר להמשיך. אין זמן לשקוע בדברים הרעים, ולדעת לקחת את הנקודות כבר במשחק הבא".

קפטן מכבי חיפה יניב קטן. אדריאן הרבשטיין
"היו תקופות גרועות, אבל רגעים כאלה לא היו לי בחיפה". יניב קטן/אדריאן הרבשטיין

מנגד, דרור קשטן אמר: "הגענו מוכנים מאוד, אבל החמצנו מצבים של אחד על אחד מול השוער. שראנוב הציל את מכבי חיפה היום. כשאתה לא מבקיע אתה יוצא מאוכזב ולפעמים גם מפסיד. החלפתי את גלבאן כי רציתי יותר מחץ בהתקפה, והרפקה רק חזר מפציעה ולא יכול לשחק יותר מ-20 דקות. רצינו לנצל את המהירות שלנו נגד ההתקפה של מכבי חיפה, ובצורה הזו הבכנו אותם כשמרינקוביץ' הגיע לארבעה מצבים".

קשטן התייחס גם למצבו של עטר והבהיר: "צריך לתת למאמן לעבוד, צריך סבלנות ואורך רוח. אני מאמין שראובן יודע מה שהוא עושה וצריך לתת לו את הזמן שלו. קצת רוגע לא יזיק. באשר אלינו, אנחנו חוזרים למסלול. אסור לשכוח שאור ברוך והרפקה היו פצועים. מצבת החלוצים שלנו לא הייתה טובה, ולמרות זאת הראנו שאפשר להגיע למצבים בלי חלוצים".

שחקני בני יהודה חוגגים, שני מימין קסטוטיס איבשקביצ'יוס. אדריאן הרבשטיין
יכולים היו לצאת עם יותר מנקודה. שחקני בני יהודה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully