וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "חוץ מאדל אין פה שום זר נורמלי"

שחקנים בהפועל ת"א ביקרו את בניית הסגל: "הייתה טעות לשחרר את ידין". השוער צפוי לעמוד לדין, אבל ישחק בדרבי

מגד גוזני

ימים לא טובים עוברים על הפועל תל אביב. ההפסד של הקבוצה אתמול (ראשון) למכבי נתניה היה השלישי ברציפות של הקבוצה כולל המסגרת האירופאית ומי זוכר עכשיו את ה-0:3 על מכבי חיפה לפני שבועיים בלבד? את מפלס העצבים, שבין כה וכה עלה אחרי האירועים בטדי, היטיב לבטא אפולה אדל שביקר בחריפות את השיפוט של איתן תבריזי.

בעקבות דבריו, השוער יעמוד לדין. בהתאחדות לכדורגל ביקשו לקבל לידיהם את הקלטת בו נשמע אדל אומר את הדברים שאמר באיגוד השופטים ועל פיהן ניתן יהיה להעמידו לדין. זאת מאחר והתקנון כן מאפשר לעשות זאת. בהתאחדות ציינו כי הגשת כתב האישום בעניינו של אדל אמורה להתקבל מחר לאחר החלטה של התובע עו"ד שלום אבן עזרא. ככל הנראה אם וכאשר התאחדות תחליט על כך, זה יקרה בשבוע הבא מכיוון שהקבוצה תמריא ביום שלישי לצ'כיה, כך שנראה כי אדל יהיה זמין לעמוד מול בית הדין רק בשבוע הבא ולא יחמיץ את הדרבי. כך או כך, באיגוד השופטים כבר הוגשה תלונה בגין דבריו של השוער בתום המשחק.

גם אנשים אחרים במועדון, שחקנים, חברי צוות מקצועי ואנשי הנהלה, ביקרו בחדר ההלבשה את השיפוט והשמיעו משפטים בסגנון "זה היה מכור". "לא שהצגנו כדורגל גדול, אבל כולם ראו שתבריזי היה נגדנו כל המשחק", אמר אחד מהשחקנים לאחר המשחק, "זה לא הפנדל שלא נשרק והעבירה שלא הייתה שהובילה לשער הניצחון שלהם. את כל השריקות הקטנות הוא נתן לנתניה, פשוט בושה".

אפולה אדל שוער הפועל תל אביב. מגד גוזני
לא יכול לעמוד לדין השבוע ובכל מקרה לא יחמיץ את הדרבי. אדל/מגד גוזני

בלי קשר לטענות על השיפוט, בהפועל מבינים שהקבוצה נראית לא טוב והעיסוק העיקרי היה בחלק האחורי. "משחק ההגנה שלנו לא טוב", הודה המאמן יוסי אבוקסיס בסיום, "היה לנו הרבה מזל בכמה משחקים כשלא ספגנו. אסור לנו לקבל חמישה שערים בשני משחקים". באימון המסכם דיבר המאמן האדום ארוכות על הסגירות מהאגפים, אך אתמול זו הייתה נקודת התורפה של ההגנה האדומה.

"חוץ מאדל אין לנו אף זר נורמלי", אמר אחד מהשחקנים, ואף שלח עקיצה להנהלת הקבוצה: "הטעות הכי קשה שעשו בקיץ זה ששחררו את אביחי ידין וחשבו שדג'מבה שדג'מבה יותר טוב ממנו. כרגע אין לנו קשר אחורי ומישהו שמנהל את המשחק מאחור וזה פוגע בכל המשחק שלנו ובעיקר בהנעת כדור".

"אנחנו לא בתקופה טובה ורואים את זה בתוצאות", אמר הקפטן וואליד באדיר בסיום המשחק, "בסך הכל לא שיחקנו כדורגל טוב וכמו שאנחנו יודעים. הפסדנו את המשחק כי אנחנו לא בתקופה טובה אבל הראש עכשיו קדימה. הבלגן אחרי טדי לא השפיע. באנו לנתניה במטרה לנצח את המשחק ולחזור לעצמנו, ואחרי שכבר השווינו קיבלנו גול משום מקום".

הבלם הוותיק, שסירב להתייחס לשיפוט, הוסיף: "אנחנו עובדים באימונים על הנעת כדור ואנחנו משתדלים להיות טובים ולהשתפר כל הזמן. אני מקווה שבמשחק הבא נראה הרבה יותר טוב ושנעשה דברים כמו שאנחנו יודעים לעשות. לפני הדרבי יש לנו ליגה אירופית והראש שם עכשיו, אחר כך נחשוב על הדרבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
וואליד באדיר שחקן הפועל תל אביב שומר על אחמד סבע שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
"הבלגן בטדי לא השפיע". באדיר אתמול/מגד גוזני

לקראת המשחק נגד ויקטוריה פלזן ביום חמישי בליגה האירופית, לאבוקסיס יש לא מעט כאבי ראש. בהפועל יודעים כי זוהי הזדמנות האחרונה של הקבוצה לזכות בניצחון שישאיר סיכויים להעפיל לשלב הבא מהמקום השני, אך מסמנים את הדרבי ביום ראשון כמשחק החשוב יותר מבין השניים ולכן המאמן ייאלץ לתת למספר שחקנים לנוח.

ג'ון פנסטיל יחליף את נעאל חוטבא המורחק וטוטו תמוז יחזור לעמדת החלוץ. טל בן חיים, שנפצע אתמול והוחלף במהלך המחצית הראשונה, ייבדק היום ואם יצטרך לנוח, אלרואי כהן יפתח במקומו. כנראה שגם וואליד באדיר לא יפתח בפלזן ואבוקסיס מתלבט גם האם לתת מנוחה לעומר דמארי וחנן ממן. גילי ורמוט, המחלים מפציעה, אמור לשוב השבוע לאימונים וייתכן שיוכל לשחק כחצי שעה בדרבי.

אגב, זו לא הפעם הראשונה בה הפועל תל אביב נראית רע ומאבדת נקודות אחרי ניצחון גדול על מכבי חיפה. בעונת 2010/11 הביסה הקבוצה את הירוקים 1:4 בבלומפילד, אך הפסידה במחזור הבא 1:0 לבית"ר ירושלים. בעונה שעברה ניצחו האדומים את מכבי חיפה 0:3 בבלומפילד ולאחר מכן רשמו שני הפסדים (לעירוני קרית שמונה ומכבי פתח תקוה) ובסך הכל ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. מאוחר יותר הביסה הקבוצה 1:4 את מכבי חיפה בקרית אליעזר ומיד לאחר מכן רשמה ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון, כולם הסתיימו בתיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully