וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "סימנו את הטריטוריה שלנו"

4.11.2012 / 22:56

טל בנין חגג ניצחון למכבי נתניה בביתה החדש, אחמד סבע אופטימי: "מכאן נלך למעלה, הבטחתי לאוהדים שנשחק עבורם"

מגד גוזני

מכבי נתניה רשמה הערב (ראשון) ניצחון היסטורי: היהלומים גברו 1:2 על הפועל תל אביב במשחק הראשון באיצטדיון החדש בנתניה, ושימחו את אלפי האוהדים שהגיעו לבית החדש. אחמד סבע העלה את נתניה ליתרון (45) שתי דקות אחרי שהחמיץ פנדל, עומר דמארי השווה, אבל עלי חטיב כבש את שער הניצחון למארחת.

שחקני מכבי נתניה חוגגים ניצחון על הפועל תל אביב. מגד גוזני
יש להם סיבה לחגוג אחרי המשבר שפקד אותם. שחקני מכבי נתניה/מגד גוזני

אחמד סבע, שכבש שער נהדר, אמר בסיום: "אני חושב שלמגרש היה חלק גדול בניצחון, גם לאוהדים. כל השחקנים הגיעו במחויבות גדולה, אני לא זוכר שהקבוצה רצה ככה. הבטחתי לאוהדים שנשחק בשבילם ואני שמח שניצחנו. הפועל תל אביב קבוצה מצוינת, אני חושב שאנחנו עשינו את המשחק קל. החמצתי פנדל, אבל החזרתי על מזה מיד. אחרי הפנדל ראיתי חושך בעיניים והייתי חייב לחזור לעצמי. אני מקווה שמכאן נלך רק למעלה. בשני המשחקים הקודמים לא נראינו טוב, אבל היום רצינו להוכיח לכולם שיש לנו את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אחמד סבע שחקן מכבי נתניה חוגג. מגד גוזני
"אחרי הפנדל ראיתי חושך בעיניים". סבע משחרר הרבה לחץ אחרי השער שכבש/מגד גוזני

מאמן מכבי נתניה, טל בנין, שיחרר הרבה לחץ בסיום: "סימנו את הטריטוריה שלנו, ניצחנו במגרש הזה וזה מאוד חשוב. ננסה להמשיך לעשות תוצאות טובות כדי שקהל גדול יוכל להמשיך לבוא לכאן. העיר נתניה חיכתה הרבה שנים למשחק הזה. ראו את ההתלהבות של השחקנים, ואם האיצטדיון הזה לא ייקח אותנו למקומות גבוהים, אני כבר לא יודע מה ייקח אותנו. לא ישנתי הרבה בשבועות האחרונים ואני שמח מאוד בשביל שחקנים כמו אחמד סבע, קובי דג'אני ועלי חטיב שחזרו היום לעניינים".

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב מול לואיג'י צ'נאמו שוער מכבי נתניה. מגד גוזני
הציל את נתניה כמה פעמים. צ'נאמו/מגד גוזני

שוער מכבי נתניה לואיג'י צ'נאמו: "זה היה ניצחון חשוב מאוד עבורנו. היה גם חשוב מאוד שדווקא אחמד סבע יבקיע אחרי שהוא החמיץ את הפנדל. אחרת הביטחון היה יורד לו. השער של הפועל תל אביב העיר אותנו ומאותו רגע שיחקנו מצוין. אני מקווה שהקהל המדהים שהגיע היום לא הגיע רק בגלל שזה משחק פתיחה, ושגם במשחקים הבאים נראה את האיצטדיון כאן מלא. אנחנו צריכים להמשיך באותה הדרך כי יש לנו קבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully