וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 1 חשף צילומים של זריקת חפץ על טוטו תמוז בטדי

בניגוד להכחשות של בית"ר, הצילום מראה אוהד משליך חפץ, אולי בננה, לעבר חלוץ הפועל ת"א לפני המשחק. צפו באירוע

הווידאו באדיבות ערוץ 1

ערוץ 1 הראה הערב (ראשון) צילומים חדשים מהמשחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב. על פי הצילומים, נראה אוהד של בית"ר (ככל הנראה) זורק חפץ לעברו של טוטו תמוז לפני פתיחת המשחק, ככל הנראה בננה.

כזכור, בשבוע שעבר פרצה סערה סביב התגובה של טוטו תמוז כלפי אוהדי בית"ר ירושלים. חלוץ הפועל תל אביב סימן "שקט" לקהל המקומי אחרי כיבוש שער, ספג כרטיס צהוב, והורחק.

לאחר מכן הסביר תמוז, כמו גם אנשי הפועל תל אביב, שהשחקן ספג לאורך כל המשחק קללות על רקע גזעני. כמו כן, אריק דג'מבה דג'מבה טען שהקהל המקומי זרק בננות לעבר תמוז, אבל בבית"ר הכחישו זאת לאורך כל הדרך.

היום, כאמור, הצילומים רומזים תמונה אחרת. לטענת הערוץ הראשון, הם חיפשו באופן יסודי אחר צילומים שיבהירו את הסוגיה, אם ישנם כאלה. ואכן, נראה כי בזמן שתמוז ודג'מבה דג'מבה עלו לדשא, הרבה לפני תחילת המשחק, אחד האוהדים קרא מספר דברים לעבר תמוז, והשליך לעברו חפץ שנראה כמו בננה.

השופט אוראל גרינפלד שולף כרטיס אדום לשחקן הפועל תל אביב טוטו תמוז. ברני ארדוב
ההרחקה. תמוז/ברני ארדוב

תגובת הפועל תל אביב: "תמונה שווה אלף מילים"

כזכור, יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין תקף את אנשי הפועל תל אביב על הטענות הללו. "במסגרת הקמפיין הושמעה מסכת שקרים בוטה נגד בית"ר ירושלים ועשרות אלפי אוהדיה", כתב קורנפיין, "נטען כי הושמעו לעבר תמוז קריאות גזעניות, שנזרקו עליו בננות, ועוד ועוד כזבים מפרי דמיונם הקודח בניסיון לתרץ את התנהגותו. לכך נשיב - לא היו דברים מעולם! לו נזרקו בננות, היכן התיעוד על כך? הייתכן שגם השופט, גם המשקיף וגם המצלמות לא קלטו את זה? ואולי הטענה הזאת שקרית?".

מהפועל תל אביב נמסר: "מי שביקש לראות הוכחות הוכחות וראיות לזריקת הבננה, קיבל אותה בתמונה ששווה אלף מילים. כל אלו שמיהרו לאיים בתביעות דיבה, מוטב ירימו טלפון לטוטו תמוז וליתר שחקנינו, ויתנצלו מיידית. הפועל תל אביב גיבתה את שחקניה עוד לפני פרסום הצילומים, ותמשיך לעשות כן. המועדון מתייעץ עם הגורמים המשפטיים הרלוונטיים באופ"א בניגוע להמשך טיפול באירוע הגזעני הזה, וללא קשר דורש מההתאחדות להעמיד לדין את בית"ר ירושלים בגיןהשלכת הבננות וטפל בחומרה בנגע הגזענות".

איציק קורנפיין חזר והכחיש את ההאשמות: "אנ לא יודע מה זה החפץ הזה. אם האוהדים שלנו לא אוהבים את תמוז, זה לא בגלל מניעים גזעניים. זה כי הוא היה בבית"ר ועזב בדרך לא דרך והתנהג בצורה לא נאותה. זרקו לעברו משהו, אני ממש לא יודע אם זה בננה".

מעמותת האוהדים של בית"ר ירושלים נמסר בתגובה: "חברי ועד העמותה צפו הערב בסרטון שפרסם ערוץ 1. לאחר צפיות חוזרות, לא ניתן להבחין בבירור באיזה חפץ מדובר והאם מדובר בבננה. בכל מקרה, אין לתמונות הללו כל קשר לעובדה שטוטו תמוז מעורר פרובוקציות פעם אחר פעם כלפי אוהדי בית"ר. לידי עמותת האוהדים הגיעה הערב תמונה של השחקן טוטו תמוז מהמשחק נגד הפועל תל אביב באצטדיון טדי, בה נראה השחקן מפנה 'אצבע משולשת' כלפי אוהדי בית"ר. טוטו תמוז צריך לעשות בדק בית לפני שהוא מאשים את אוהדי בית"ר בהתנהגות בלתי הולמת. היינו מצפים משחקן בליגת העל להתנהג בצורה שמכבדת את המקצוע ואת כללי המשחק ולא להפנות 'אצבע משולשת' כלפי קהל אוהדים כזה או אחר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
כועסים על הפרובוקציות. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully