וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "בושה, ככה זה לא יכול להימשך"

בנועלת הטבלה היו המומים מהיכולת החלשה בהפסד לסכנין: "המשחק הכי חלש שלנו בשנים האחרונות". קלינגר לא יפוטר

one

אווירת נכאים השתלטה על אוטובוס הקבוצה של הפועל חיפה בסיום המשחק מול בני סכנין אמש (שבת), בו הפסידו האדומים 2:0. בחיפה היו מאוכזבים מאוד, לאחר שהיו בטוחים שמול היריבה לתחתית הם יצליחו להתאושש ולהשיג ניצחון ראשון העונה.

בצוות המקצועי היו המומים מהיכולת החלשה ומהעובדה שבמקום להילחם ולהציג משחק חסר פשרות, השחקנים היו נרפים ושחקני היריבה זכו כמעט בכל מאבק על כדור: "בושה ששחקנים שמרוויחים הרבה כסף לא נלחמו ונראו כמו שנראו", אמר גורם בקבוצה, "השחקנים לא רצו על המגרש ושיחקו מזעזע, ככה זה לא יכול להימשך".

שחקני הפועל חיפה, אושרי רואש, ולדימיר גלושצ'ביץ'. אדריאן הרבשטיין
בעיקר הלם. שחקני הפועל חיפה יורדים מאוכזבים אחרי עוד הפסד/אדריאן הרבשטיין

בקרב השחקנים שררה אכזבה גדולה ואחד מהם אמר: "הבעיה שלנו היא שהיינו בטוחים שאנחנו מנצחים ויוצאים מהמצב הזה. בסוף הסתבר שאנחנו כנראה במצב הרבה יותר גרוע ממה שחשבנו".

המאמן ניר קלינגר ספג לביקורות חריפות, בעיקר על העובדה שבמשחק כזה יוסי דורה מצא עצמו שוב מחוץ להרכב. שחקנים בקבוצה אמרו שדורה היה חסר במרכז המגרש ושהקבוצה שיחקה למעשה ללא קשר אחורי טבעי, שכן רן אבוקרט וגל אראל אינם כאלה.

היחידים שקיבלו כמה תשבוחות על הרצון שהראו הם אושרי רואש ויובל אבידור: "הם היחידים שעוד רצו", אמר גורם בחיפה, שהוסיף, "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו בשנים האחרונות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
סופג הרבה ביקורת. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

במחצית המשחק גער קלינגר בשחקנים וניסה לפנות אל הרגש שלהם: "לא מפריע לכם שאתם מאבדים את הכבוד שלכם?", אמר המאמן בחדר ההלבשה, "תעלו ותטרפו את הדשא. אתם לא נראים רעבים בכלל". לאחר הדברים של קלינגר, ניסו השחקנים להלהיב זה את זה, התאספו במעגל וצעקו "הפועל חיפה לניצחון", אלא שגם במחצית השנייה הם הציגו יכולת חלשה והחילופים לא עזרו למשחק.

הבעלים יואב כץ היה מאוכזב מאוד ובסוף המשחק ישב לצד קלינגר באוטובוס וניסה לנחם אותו. כץ לא מתכוון לפטר את המאמן ונותן לו את הגיבוי: "אין סיכוי שניר לא ימשיך ויעזוב עוד השבוע. גם אם נפסיד חס וחלילה לאשדוד, ניר ככל הנראה ימשיך", אמר גורם בחיפה.

החלוץ יובל אבידור סיכם בעצב: "לא הגענו למשחק. עם עובדות אי אפשר להתווכח, יש בעיה ואנחנו צריכים להתגבר עליה. כולנו באותה סירה ואני רוצה להאמין שאין כאן אף אחד שלא נותן מעצמו 100 אחוז. צריך להודות לקהל שבא ומעודד אותנו, אנחנו משתדלים לתת הכל על המגרש. נעבוד קשה ונצליח. מה אנחנו צריכים לעשות שונה? לנצח".

הנפילה נמשכת: הפועל חיפה הפסידה 2:0 לבני סכנין

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

יובל אבידור שחקן הפועל חיפה (ימין) מתעמת עם אוהדי הקבוצה. אדריאן הרבשטיין
התעמת עם האוהדים בסיום. אבידור/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully