וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר תקף את השחקנים: "אבקש לעלות עם הנוער"

2.11.2012 / 14:00

הנשיא הגיע לאימון מכבי חיפה וירה: "אני רואה סגלים אחרים ומשתגע. שאף קבוצה לא תיקח כאן נקודות עד סיום העונה"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יאיר דניאל

רגע לפני המשחק הכי חשוב של מכבי חיפה העונה, ביום שני מול בני יהודה, בסיומו עלולים להתחולל שינויים גדולים במועדון הירוק מהכרמל, נשיא הקבוצה יעקב שחר החליט לקחת את העניינים לידיים. רק אמש (חמישי) נחת שחר בישראל והיום, הוא כבר הגיע למתחם האימונים בכפר גלים, מלווה בסגנו עוזי מור, שם שוחח ארוכות עם מאמן הקבוצה ראובן עטר ומאוחר יותר אף ערך אסיפת שחקנים בלובי הסמוך לחדרי ההלבשה.

כזכור, אחד הנושאים הרגישים שעלו לאחרונה במועדון היו היחסים בין עטר לשחקני הסגל הרחב שלו, זאת לאחר שמספר שחקנים נפגעו מהתנהלות המאמן, שנוהג לפרסם את הסגל ערב המשחק. הדבר יצר מצב בו שחקנים שהיו משוכנעים שיפתחו בהרכב, מצאו את עצמם לפתע ביציע. התנהלות זו לא גררה התערבות מצד שחר, שבחר להעניק גיבוי ואשראי מלא למאמן בפן המקצועי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מילים קשות לשחקנים. שחר עם עטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחר היה כעוס בשיחה עם שחקניו: "אני רואה את הסגלים של הקבוצות האחרות ואת הסגל שלנו, ואני משתגע", אמר הנשיא, "אנחנו בתחתית והם למעלה. אני אומר לכם עכשיו, אני יכול להתפרץ ולהיות עצבני, אבל אני לא עושה את זה. לא רוצה שאף קבוצה תבוא לפה ותיקח נקודות עד סוף העונה. אני חוזר, שאף קבוצה לא תבוא לכאן ותיקח נקודות".

שחר המשיך לירות: "השחקנים מתחבאים מאחורי המאמן, המאמן נמצא מאחורי ההנהלה, שזה אני, הבעלים. אני לוקח על עצמי את כל מה שנאמר. זה מקום העבודה שלכם, אתם מקבלים משכורות. אם לא תגיעו לתוצאות בהתאם, למרות שאני לא רוצה לקלקל לנוער, אבקש מראובן שיעלה לשחק עם הנוער".

מור הוסיף: "הרבה שחקנים הגיעו לכאן מקבוצות אחרות. כנראה שאתם לא מבינים מה זה מכבי חיפה. איבדנו את הדרך, חייבים להמשיך בדרך שבה התחלנו לפני הרבה שנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קשר מכבי חיפה חן עזרא. אדריאן הרבשטיין
בדך לספסל. עזרא/אדריאן הרבשטיין

לאחרונה, עטר ניסה לקרב אליו מספר שחקנים, אבל עד כה הוא לא לקח אף אחד מהם לשיחה אישית. שחר עצמו, גיבה את עטר בשיחה בין השניים, אולם נראה כי הדברים ייראו אחרת במקרה של הפסד לבני יהודה. במועדון השמיעו במהלך השבוע מסרים אופטימיים, כשהנחת העבודה הייתה שעטר יוציא את הקבוצה לדרך חדשה ביום שני.

כפי שפורסם אמש, עטר מתכנן מהפכה מסוימת בהרכב, אשר עוצמתה טרם ידועה. מתוך שיחות פנימיות וחלקים מהאימון, ניתן היה ללמוד כי חן עזרא עשוי לרדת לספסל, כאשר גם טאלב טואטחה, אדין צוצאליץ', ג'ואל דמאו, אלון תורג'מן ודינו אנדלובו אמורים לשבת לצידו. שמואל שיימן, לירוי צעירי, אנדריי פיליאבסקי, שלומי אזולאי ואייל גולסה נמצאים חזק בתמונת ההרכב, בו תורגלו גם יניב קטן ועידן ורד. כזכור, רק השבוע ניסה עטר לקרב אליו את שיימן, כשצירף אותו לקבוצה בה שיחק באימון.

אוהדי מכבי חיפה בחרו ללכת בקו של שחר והעניקו גיבוי מצידם לעטר, כשבחרו לפתוח פורום בדף הפייסבוק נגד שחקנים מדליפים. בפורום קוראים האוהדים לראשי המועדון והמאמן ראובן עטר "לנקות את הקבוצה משחקנים מדליפים". שחקנים בקבוצה הבהירו: "אין כוונה אישית לפגוע בעטר, ההערכות שלנו היו מקצועיות, כדי להסביר מה לא עובד בקבוצה. הכל נאמר רק מתוך דאגה. האוהדים הם הדבר הכי חשוב בשבילנו".

קפטן מכבי חיפה יניב קטן. ברני ארדוב
שוב בתמונת ההרכב. קטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully