וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר ייזום שיחה עם עטר לאחר שובו מחו"ל

26.10.2012 / 13:32

זאת מתוך הנחה שהמאמן, שמנסה לקרב השחקנים הממורמרים, יפתח דף חדש. תיקו מול בני יהודה, והקבוצה בדרך לשיא שלילי

one

למרות המצב הגרוע בו נמצאת מכבי חיפה, הניצחון מול הפועל רמת גן לפני שבועיים הציל מעט מהכבוד של המועדון, שעד המשחק ההוא עשה היסטוריה כשרשם שיא שלילי של כל הזמנים בצבירת נקודות. מתברר כי דווקא תחת הדרכתו של דרור קשטן חיפה רשמה מפלה גדולה יותר מהעונה הנוכחית, כשבעונת 1987/8 היא צברה באותו שלב (כעבור שבעה מחזורים) שלוש נקודת בלבד, לעומת חמש העונה. על פי ההיסטוריון יצחק הברמן, הניצחון הראשון של הירוקים באותה עונה היה במחזור התשיעי, על הפועל תל אביב ובאותה עונה היא סיימה תשיעית, בפלייאוף התחתון, בעונה שזכורה בעיקר בגלל ה-10:0 המפורסם על מכבי תל אביב. יחד עם זאת, לאחר הניצחון הראשון היו במאזנה שבע נקודות והמשמעות היא שאם חיפה לא תשיג שתי נקודות בשני המחזורים הבאים, היא תשבור שיא שלילי נוסף.

ראובן עטר מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ייחלץ מעוד שיא? עטר/אדריאן הרבשטיין

כזכור, ביומיים האחרונים נרשמה התקרבות מסויימת בין עטר לשחקני הסגל שלו כשהמאמן בחר לשחק שלשום בקבוצה אחת עם יניב קטן שצפוי לחזור להרכב, ואתמול שיחקו לצדו אייל גולסה ודלה ימפולסקי אותם הוא מנסה לקרב אליו. כזכור, לאחר המשחק בעכו התלוננו שחקני הסגל על יחס מזלזל, ולאחר ההפסד להפועל תל אביב המאמן מנסה לשנות גישה בתקווה להרוויח את חדר ההלבשה. במהלך המשחקון, למרות ההפסד של קבוצתו, עטר רשם מספר בישולים והחמיא לשחקנים שלצדו. גוסטבו בוקולי שיחק בקבוצה היריבה. יניב קטן לא התאמן בגלל כאבי גב והוא נזקק לטיפולים ועבודה בחדר הכושר. אם עטר יפסיד לבני יהודה, סביר להניח שיציע להניח את המפתחות. המשחק מול הזהובים נקבע ליום שני (19:30, בעוד עשרה ימים) וייתכן שלירוי צעירי, שכבש במדי בני יהודה את השער הטראומטי שגזל מהירוקים אליפות, יפתח בהרכב. היום ומחר הקבוצה לא תתאמן בשל הפגרה וביום ראשון יחלו ההכנות למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. קובי אליהו
עטר רוצה להתחזק, במועדון מדברים על שחרורים. שחר/קובי אליהו

הנשיא יעקב שחר ייפגש עם עטר בשבוע הבא, לאחר חזרתו מחו"ל. הבעלים מתכוון לגבות את המאמן לקראת המשחק בתקווה שהדבר יתרום לדרך החדשה שהמאמן מנסה לבנות. למרות רצונו של עטר להתחזק בזר נוסף בחודש ינואר, במועדון מדברים בעיקר על שחרורים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בחיפה העלו רעיון להחזיר בינואר את שלומי ארבייטמן לארץ כדי לחזק את החלק ההתקפי, אך הדבר תלוי במספר גורמים, בניהם מעמדו המקצועי של החלוץ סמוך לפתיחת חלון ההעברות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully