וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: הערכה שאפולה אדל יהיה כשיר לפלזן

23.10.2012 / 13:03

שוער הפועל ת"א נקע את הקרסול, אבל בקבוצה מאמינים שיוכל לשחק ביום חמישי. אבוקסיס קצר מחמאות אחרי מכבי חיפה

one

הפועל תל אביב אומנם לא הגיעה לחוצה למשחק אמש (שני) מול מכבי חיפה, אבל אנחת הרווחה ששיחררו שחקניה, ובעיקר מאמנה יוסי אבוקסיס, בסיום הניצחון הגדול 0:3, הראתה בדיוק כמה חשוב היה לאדומים להתחיל את השבוע הקריטי הזה עם ניצחון.

לעומת הצרות של ראובן עטר, שככל שהזמן עובר נראה שהוא מאבד עוד יותר שליטה על הקבוצה שלו בחיפה, את מירב המחמאות באדום קיבל אתמול האיש שעמד על הקווים: "זה ניצחון של מאמן", אמרו בהפועל לאחר המשחק והשחקנים שיבחו את ההכנה הטקטית המצוינת של אבוקסיס, שעבד בימים האחרונים על העמידה הטקטית והיציאה למתפרצות.

"הפגרה די עזרה. לנו עבדנו קשה גם מבחינה טקטית", אמר החלוץ עומר דמארי בסיום, "זה דבר שהיה חסר לנו קצת במשחקים האחרונים ומשחק כזה מול מכבי חיפה, יכול להוציא אותנו לדרך חדשה. יש עוד הרבה דברים לשפר, אבל אני שמח מאוד שניצחנו. אני לא חושב ששיחקנו הגנתי. אומנם יצאנו למתפרצות בשערים, אבל כל משחק הוא שונה ויוסי הכין אותנו לכך שמכבי חיפה לוחצת, אז עדיף שנתגונן ונצא למתפרצות, כי החלק האחורי שלהם חשוף".

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
קיבל את מלוא המחמאות. אבוקסיס/ברני ארדוב

על השער שכבש אמר דמארי: "היה לי חשוב להבקיע. אני לא מסתכל על מה שהיה, אלא כל הזמן מנסה להתקדם ולהראות טוב. אני בעיקר שמח שהקבוצה ניצחה ואני עזרתי לה".

האדומים יודעים שכל תוצאה פרט לניצחון ביום חמישי מול ויקטוריה פלזן במסגרת הליגה האירופית, תהפוך את המקום השני בבית לכמעט בלתי ניתן להשגה: "המשחק ביום חמישי הוא מאוד קריטי", אמר דמארי, "אנחנו יודעים את זה ורוצים להתכונן בהתאם. אנחנו יודעים שאם לא ננצח, הסיפור כנראה גמור ועכשיו חייבים לרדת לקרקע, כי הניצחון הזה אומנם חשוב וטוב, אבל ביום חמישי יהיה משחק לא פחות קשה וצריך לעשות בו את העבודה".

לגבי הקללות של הקהל כלפי האקס אביחי ידין הבהיר דמארי: "אנחנו לא מתעסקים בדברים האלה, אלא רק בכדורגל. לקהל יש את המחשבות שלו. אביחי ידין הוא שחקן מצוין, שתרם להפועל ועשה את הבחירות שלו ואני מאחל לו בהצלחה".

לסיום התייחס החלוץ למשחק בטדי בשבוע הבא: "בית"ר נגד הפועל תמיד היה משחק חזק וטוב. כשבית"ר רואה את הפועל היא באה עם יותר מוטיבציה. אנחנו קודם כל מסתכלים על יום חמישי, אבל גם בליגה רוצים לעשות העבודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עומר דמארי הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
עם הפנים לפלזן. דמארי/ברני ארדוב

מלבד המחמאות שקיבל דמארי על משחקו, גם טל בן חיים, רועי גורדנה וחנן ממן זכו לשבחים מחבריהם. מה שקצת העיב על שמחת הניצחון הייתה פציעתו של השוער אפולה אדל, אך היום הוציאה הקבוצה הודעה לפיה הוא ינוח וההערכה היא שהוא יהיה כשיר כבר למשחק ביום חמישי.

בהפועל מודיעים לכך שהקבוצה עדיין רחוקה מהדרך אותה אבוקסיס היה רוצה לראות. המאמן מצפה ליותר שליטה ולהנעת כדור טובה יותר, אך ההרכב שפתח אמש אמור להמשיך ולקבל את הקרדיט גם ביום חמישי. שינוי אחד שכן עשוי להתבצע הוא בעמדת המגן הימני, שם אבוקסיס מתלבט בין ג'ון פיינטסיל לנעאל חוטבא, שהציג אתמול יכולת טובה.

בתוך כך, נמשכת מכירת הכרטיסים למשחק הביתי נגד פלזן כשעל פי הודעת המועדון, עד כה הבטיחו 9,000 אוהדים את מקומם בבלומפילד. המכירה היא לשערים 8-10 ו-11 בעלות של 110 שקל למבוגר ו-55 לילד. לשערים 2 ו-13 המחירים הם 130 שקל למבוגר. כמו כן נותרו כרטיסים בודדים לשערים 4, 5 ו-7.

(דיווח ראשון: 8:38)

הפועל תל אביב הביסה 0:3 את מכבי חיפה

יוסי אבוקסיס: "עשינו גולים יפים אך יש הרבה עבודה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully