וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה במכבי חיפה: הפסד נוסף יוביל לפרידה

23.10.2012 / 8:13

אחרי ההפסד בבלומפילד, בחיפה מתחילים לאבד את הסבלנות. הנשיא ישוחח עם המאמן וגורם העריך: "עוד הפסד תהיה בעיה"

one

לא כך חשבה מכבי חיפה לפתוח את העונה. התבוסה אמש (שני) 3:0 בבלומפילד להפועל תל אביב, הותירו את הירוקים עם חמש נקודות בלבד מ-21 אפשרויות ומקום אחד מעל הקו האדום וערערו את מעמדו של המאמן ראובן עטר, אולם כפי שכבר פורסם אתמול המאמן, שסירב לענות על השאלה האם הוא מתכוון לעזוב, לא עומד להתפטר ואמר למקורביו כי הוא מאמין שיצליח להוציא את הקבוצה מהמצב אליו נקלעה.

גורם בחיפה התייחס אמש לסיכויים שהנשיא יעקב שחר יפטר את המאמן השבוע: "יעקב נמצא בחו"ל, אבל הוא מעודכן בתוצאה. בשלב הזה, למיטב ידיעתי, אין שום כוונה לפטר את עטר. יחד עם זאת, התוצאות מאוד מאכזבות. אם אתה שואל אותי, עוד הפסד אחד ואז ראובן יהיה בבעיה". בקבוצה היה מי שאמר אתמול שעטר חייב לשדר פחות לחץ כלפי חוץ ולא לברוח מאחריות כשהוא נשאל על עתידו.

לאחר חזרתו של שחר מחו"ל צפויה להתקיים שיחה בינו לבין עטר. החשש הוא שהפסד נוסף או אפילו במדיה שהקבוצה לא תנצח במחזור הבא את בני יהודה, לא יהיה מנוס מזעזוע, בעיקר בעקבות איבוד הסבלנות של האוהדים כלפי מי שנחשב בעיני רבים לסמל.

המנכ"ל איתמר צ'יזיק נראה מאוכזב מאוד אתמול, כשעבר באזור חדר ההלבשה והסתכל על השחקנים. "ראו על הפנים שלו כמה הוא מאוכזב, הוא לא יכול היה להוציא מילה מהפה", סיפרו בחיפה.

מאמן מכבי חיפה ראובן עטר. ברני ארדוב
הצ'אנס האחרון יהיה מול בני יהודה? עטר/ברני ארדוב

הבעיה העיקרית עליה מדברים השחקנים היא מה שהם מכנים "איבוד חדר ההלבשה, משהו שלא היה כאן כבר שנים". אחרי התלונות על יחס מחפיר לשחקני הסגל, הגיע אמש ספסולו של יניב קטן, שרק הגביר את הלחץ, דווקא לפני המשחק החשוב.

"במשחק כזה היה צריך לפתוח עם קטן ובוקולי, מנהיגים מנוסים שיכלו לעזור", אמר שחקן בקבוצה, "אין כאן גורם אחד שיצר את הבעיה, זה הכל ביחד. כשבוקולי לא מרוצה, השחקנים לא שמחים. כשקטן מסופסל, גם אם הוא לא מבקר את ההחלטה, כולם מבינים שהקבוצה תשחק עם הרבה פחות ביטחון. תראה את משומר, שבועיים ביציע ואז קופץ להרכב. אין כאן סדר. כל דבר יכול לקרות".

קטן אגב, החליט לקבל את ההחלטה ולא לשתף את השחקנים, כדי לשמור על יציבות בחדר ההלבשה. בוקולי ודלה ימפולסקי רוצים לעזוב בחודש ינואר ואם ימשיכו לשבת ביציע לא ימתינו לשחרור של המאמן ויבקשו לעזוב ביוזמתם. בקבוצה לא ממש מבינים מדוע המאמן התעקש כל כך על עודד אלקיים, שלא נכלל בסגל.

כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, בעקבות בעיות חברתיות שנוצרו בסגל, בהנהלה החליטו להודיע לעטר על שחרור שחקנים בינואר. אם המאמן אכן יישאר עד אז, הוא מתכוון להתחזק בזר נוסף בעמדה התקפית ולשחרר את בויאן שראנוב. לא בטוח שבהנהלה יסכימו, אבל לאור המצב כרגע, הצדדים לא דנים בבקשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קפטן מכבי חיפה יניב קטן לצד אייל גולסה. ברני ארדוב
קטן קיבל את ההחלטה לספסל אותו, אבל שחקנים בקבוצה לא אהבו את הצעד/ברני ארדוב

ביקורת נוספת על המאמן קשורה לניהול המשחק, במהלכו הוא שינה מספר פעמים את התפקוד של חלק מהשחקנים על המגרש. "מהצד זה היה נראה מביך", אמר אחד השחקנים, "פעם ורד משחק באגף שמאל ופעם בימין, אותו דבר לגבי תורג'מן, שלא מצא את המקום שלו. גם חן עזרא לא ממש הבין מה הוא צריך לעשות על המגרש. כמה פעמים אפשר להעביר שחקנים מאגף לאגף? זה גם לא פייר כלפי המגנים, שסבלו מהמעברים האלה ונראו רע מאוד".

בכלל, עושה רושם שהשיטה של עטר לא מוכיחה את עצמה ובקרב השחקנים נשמעים יותר ויותר קולות לפיהם הקבוצה זקוקה למערך ושיטה אחרים.

דקל קינן, שחווה משחק חלש מאוד והיה אשם לפחות באופן חלקי בשני שערים, צייץ בדף הטוויטר שלו: "אחרי המשחק החלש גם שלי באופן אישי וגם כקבוצה כל שנותר הוא להתנצל בפני הקהל שלנו".

מכבי חיפה שוב הושפלה עם הפסד 3:0 להפועל תל אביב

ראובן עטר: "להתפטר? לא מתייחס לשאלה בכלל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully