וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "השוויון משאיר לנו סיכוי לעלות שלב"

מאמן הפועל תל אביב אופטימי אחרי השער הדרמטי של דמארי, שסידר לאדומים 1:1 באקדמיקה. הכובש: "נצטרך להשתפר"

הפועל תל אביב הצליחה להשיג הערב (חמישי) נקודה ראשונה בשלב הבתים של הליגה האירופית העונה, כשסחטה 1:1 בחוץ מול אקדמיקה הפורטוגלית. עומר דמארי המחליף נגח שער שוויון בדקה ה-92 וסידר לאדומים נקודה אחרי בישול מצוין של גילי ורמוט בהגבהה מדויקת. לאדומים, שנועלים את בית ב' עם נקודה אחת, מצפים שני משחקים מול ויקטוריה פלזן הצ'כית.

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס אמר אחרי המשחק: "אנחנו שמחים שהצלחנו להשוות ולהוציא נקודה חשוב מאוד להמשך הדרך בבית הזה. לא ויתרנו על המשחק עד הסוף וזה מראה שיש לנו אופי, אני שמח שהמחליפים הצליחו לשנות את המשחק.

"שיחקנו במגרש קשה ואין ספק שיש לנו המון מה לשפר ולשנות, אבל כמו שאמרתי השיוויון משאיר אותנו בתמונת המאבק על העלייה. העובדה שאתלטיקו ניצחה נותנת סיכוי שווה לאקדמיקה, לפלזן ולנו לעלות שלב. היו חלקים טובים וחלקים פחות טובים במשחק שלנו. אחרי שספגנו, שיחקנו יותר התקפי וחשופים מאחור. היו לנו הזדמנויות וגם לאקדמיקה אבל זה השתלם בסוף".

גיבור הערב עומר דמארי אמר: "במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב ובמחצית השנייה השתפרנו. אני חושב שיש הרבה דברים לשפר במשחק שלנו, אבל הנקודה הזאת חשובה מאוד ואפילו קריטית עבורנו ואני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה להשיג אותה. אנחנו נצטרך לעבוד קשה בפגרה כי לאחרונה אנחנו לא נראים הכי טוב".

טל בן חיים: "עשינו משחק לא טוב ויכולנו להפסיד, אבל החשיבות היא שעשינו נקודה ומנענו מהם שלוש נקודות. הפגרה הזאת באה לנו בזמן ואני בטוח שנעבוד יותר קשה בכדי לשפר את כל האספקטים של המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully