וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "טעינו בבחירת השחקנים, הקבוצה לא מאוזנת"

גורם באדומים לאחר הניצחון על סכנין: "אפשר להיראות הרבה יותר טוב מזה". חשש ממתיחות בין יוסי אבוקסיס לשביט אלימלך

one

למרות שהפועל תל אביב חזרה אתמול (שבת) למסלול הניצחונות עם 0:1 קטן על בני סכנין, קשה למצוא אחד בקרב האדומים שהיה ממש מעודד ממה שראה מצד קבוצתו בבלומפילד. האדומים מבינים כי לאחר המהפכות בסגל ובצוות המאמנים הקבוצה ועל אף הנקודות שצברה, הם לא יכולים להרשות לעצמם לשחק כדורגל חסר כל השראה. "ליוסי יש המון עבודה לעשות", אמר גורם בכיר לאחר המשחק.

"טעינו בבחירת השחקנים והקבוצה לא מאוזנת, אבל עד ינואר יש מקום לתקן ועם הרצון הטוב שיש של הצוות המקצועי, אפשר להראות הרבה יותר טוב, בטח שמדובר רק בתחילת העונה". מלבד זאת, שחקני הקבוצה סיפרו כי ישנה מתיחות קלה בין אבוקסיס לשביט אלימלך וגם בקבוצה חוששים מהעניין. חשוב לציין, כי בעניין זה עובדים כל הגורמים בהפועל בכדי לקרב בין השניים, אך ישנם הטוענים כי לאור היחסים הלא פשוטים ביניהם בעבר, והעובדה כי שירזי ביקש שאלימלך הוא זה שיחליפו בתפקיד, זהו מתכון לפיצוץ.

"כולם רוצים את טובת הקבוצה ונכון שזו לא סיטואציה רגילה, אבל כרגע היחסים תקינים ושניהם עובדים בשיתוף פעולה מלא גם עם ניצן שירזי".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב עם שביט אלימלך. ברני ארדוב
החשש ממתיחות מוצדק? אלימלך ואבוקסיס במהלך המשחק/ברני ארדוב

מי שסיכם בצורה הכי טובה את התחושות של הפועל היה יוסי אבוקסיס, שעודד את השחקנים בסיום המשחק: "חשוב ליהנות מהניצחון, אבל יש לנו עוד הרבה מאוד עבודה ואנחנו צריכים להשתפר". מלבד הניצחון, נקודת האור הבודדת שהייתה אמש בהפועל היה השוער אפולה אדל, ששוב הוכיח עד כמה הוא שוער מצויין, ואף וקיבל שבחים מחבריו: "אפולה שוער ענק, אחד הגדולים שהיו פה, בלעדיו זה היה נגמר אחרת לגמרי", פרגן לו אחד השחקנים. נדמה כרגע שאבוקסיס מתכנן לפחות שינוי אחד בהרכב וסיכויים טובים שכבר ביום חמישי רועי גורדנה יפתח בקישור, כנראה על חשבון חנן ממן או אחד משחקני ההתקפה.

עוד שחקן שחזר לחייך אמש, היה זה זאב חיימוביץ', שלא שותף למעלה מחודש ואמש פתח בהרכב: "אני שמח מאוד ולא היה קל בחודש האחרון כי אני מצפה להרבה מעצמי", אמר הבלם. "כשהגעתי להפועל אחת המטרות הייתה להתברג כמה שיותר מהר ולזכות בדקות משחק, אבל הסבלנות משתלמת ואני צריך להוכיח את עצמי ממשחק למשחק. זה טיבו של ספורטאי ובגדול אני מאוד שמח שניצחנו".

"מה שכולם רואים זו המציאות ולצערי לא נראינו טוב", השיב חיימוביץ' לביקורת על המשחק הנרפה של הפועל. "התחלנו טוב, אבל בהמשך עשינו את המשחק לנו יותר קשה. לא ניצלנו את המצבים שהיו ומנגד גם נשארנו בעשרה שחקנים, אבל במשחקים כאלה מבחן התוצאה מאוד חשוב ואני שמח שהצלחנו לשמור על הנקודות. אין כזה דבר לא רוצים, לפעמים זה לא הולך ולא מתחבר וזה לא נראה טוב, אבל אני לא מאמין בלא רוצים. כל שחקן שעולה על המגרש רואה שמגיעים בין שמונת אלפים לעשרת אלפים איש לעודד, ורואים את זה בכל הארץ. אין איש שלא רוצה לנצח את המשחק".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
זאב חיימוביץ' שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"לצערי לא נראינו טוב". זאב חיימוביץ'/ברני ארדוב

"אנחנו מדברים הרבה על זה שלמרות כל הבעיות והשינויים, אחת החוזקות של הפועל היא המשפחתיות", התייחס הבלם לשינויים שעברה הקבוצה מתחילת העונה. "אנחנו מנסים להתעלם ולהיות כמה שיותר ביחד, למרות המצב הלא נעים. אני שולח לניצן המון איחולי החלמה, אנחנו צריכים אותו איתנו וצריכים אותו בריא. התפקיד שלנו הוא להיות ביחד ולחזק אחד את השני ולהביא תוצאות"

לקראת המפגש מול אקדמיקה קווימברה בליגה האירופית ביום חמישי הוסיף חיימוביץ: "אין משחק קל ובטח שלא בליגה האירופית. אנחנו נבוא נחושים ונעבוד קשה כל השבוע ואנחנו מקווים שנחזור עם ניצחון". הפועל תערוך היום אימון בוקר, ובהמשך היום תצא הקבוצה לפורטוגל, אליה היא אמורה להגיע אחרי שעות רבות בדרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully