וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "יש לי מלחמה פרטית, ואני מקווה לנצח"

מאמן הפועל ת"א דיבר על מצבו הרפואי והבהיר: "אבוקסיס הצטרף לבקשתי". איש עסקים מארה"ב קנה 10 אחוזים מהמועדון

צילום: טל אנגלנדר עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

הפועל תל אביב שוב יוצאת לדרך חדשה. אחרי שהחליפה הנהלה בקיץ והמשיכה עם שינוי דרסטי במצבת השחקנים, מחזיקת הגביע נאלצה גם לערוך חילופים על הקווים בעקבות חוסר הוודאות בנוגע למצבו הרפואי של ניצן שירזי, ומי שמונה למאמן במקומו הוא יוסי אבוקסיס. עוזר מאמן הנבחרת קיבל את אישורו של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון ואת ברכת הדרך מהמאמן הלאומי אלי גוטמן, ויחזור לקבוצה בה כיהן כקפטן וכעוזר מאמן, הפעם כסמכות המקצועית הבכירה. שירזי ישמש בינתיים כמנג'ר ספורטיבי, בזמן שיתפנה לטיפולים רפואיים.

ניצן שירזי, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
עושה סטופ. ניצן שירזי/ברני ארדוב

שירזי הגיע לאימון הערב (חמישי) ואמר: "אני מיישר קו עם המציאות החדשה שלי. יש לי מלחמה פרטית לנהל ואני מתכוון לנצח בה. אני נכנס לסדרת טיפולים בתקופה הקרובה וזה יצריך ממני לעשות סטופ בחיים כמאמן".

על מינויו של אבוקסיס אמר שירזי: "יוסי מצטרף לצוות המקצועי על פי בקשתי. אני שמח שהוא הסכים וכבר מחר יהיה חלק מהמסגרת שלנו. אני אשאר כחלק מהצוות".

בתוך כך, חיים רמון מכר היום 10 אחוזים ממניות המועדון לאיש עסקים מארצות הברית, אוהד הפועל תל אביב, ששילם כ-1.2 מיליון שקלים. אותו אדם יהיה זכאי לחברות בדירקטוריון המועדון, כאשר הסכום שהשקיע יצטרף לכשני מיליון שקלים שנאספו מהאוהדים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ניצן שירזי, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בחר ביוסי אבוקסיס. ניצן שירזי באימון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully