וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל באר שבע ומכבי חיפה נפרדו ב-1:1

סוויסה העלה את המארחת ליתרון בפנדל, אזולאי איזן והשתיים נפרדו בתיקו. צוצאליץ' הורחק. שתי הקבוצות עדיין ללא ניצחון

אלישע לוי מול מכבי חיפה, ראובן עטר מול האיש אותו החליף בתפקיד. הרבה דובר על המפגש בין הפועל באר שבע למכבי חיפה, אבל בפועל קיבלנו משחק בינוני מאוד. השתיים נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 די חלש במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. הירוקים של ראובן עטר השיגו נקודה ראשונה בליגה העונה, אחרי שני הפסדים, בעוד לבאר שבע יש שלוש נקודות אחרי שרשמה את תוצאת התיקו השלישית שלה בשלושה מחזורים (0:0 מול בני סכנין ו-1:1 מול בית"ר ירושלים). תומר סוויסה העלה את המארחת ליתרון בפנדל, שלומי אזולאי איזן כשלאחר מכן גם אדין צוצאליץ' ספג כרטיס אדום. נראה שלשתי הקבוצות יש עוד הרבה עבודה.

שחקני מכבי חיפה בדקת דומיה. קובי אליהו
עוד הופעה מאכזבת של חיפה/קובי אליהו

אז אמנם הפעם מכבי חיפה לא הפסידה כמו בשני המחזורים הראשונים, אבל היא שוב נראתה רע מאוד. כל שחקני המפתח ובעיקר הקשרים, יניב קטן, אייל גולסה, חן עזרא, עידן ורד וג'ואל דמאו, פשוט לא מתקרבים לרמה שמצפים מהם להציג. חסרה לירוקים יצירתיות ומחץ בחלק הקדמי ובעיקר בקישור ההתקפי. אחרי שלושה מחזורים, מכבי חיפה ספגה כבר שישה שערים ולא שמרה עדיין על שער נקי, כשהיא כובשת רק שלושה שערים. ראובן עטר עלה עם הרכש דמאו בהרכב, אבל גם הוא לא שינה הרבה ואפילו היה אחראי על הפנדל של באר שבע. אולי שחקני הרכש הבאים, לירוי צעירי ודקל קינן, יוסיפו את מה שחסר לקבוצה מול אשדוד במחזור הבא. מה שבטוח הוא שמכבי חיפה רחוקה כבר שמונה נקודות מהמקום הראשון, שם נמצאות אשדוד ושתי התל אביביות.

גם הפועל באר שבע עדיין לא נראית כמו שאלישע לוי ודאי רוצה שהיא תיראה, כשפרט לתומר סוויסה כמעט שאי אפשר לציין לטובה אף שחקן בקבוצה הזו. הקבוצה מבירת הנגב לא הצליחה להיות דומיננטית גם מול 10 שחקנים חיפאים ולא הצליחה לייצר מספיק סכנה בעזרת שחקני הקישור שלה ושני המגנים, אופיר דוידזאדה וקלמי סבן. אם באר שבע מכוונת גבוה כמו שהיא טוענת, הקבוצה תהיה חייבת להיראות הרבה יותר טוב. אם בכל זאת לחלץ מילה טובה, אז אולי שני הבלמים של באר שבע, מרקוביץ' וגביש, ראויים לה. וגם זה בזהירות כיוון שההתקפה הירוקה לא בדיוק הבריקה.

מהלך המשחק

דקה 2: אזולאי קיבל מסירת עומק בתוך הרחבה ויישר אותו למרכז, אך נבלם על ידי ההגנה.

דקה 9: סוויסה הגביה כדור טוב מאגף ימין, מרקוביץ' עלה ונגח, אבל הכדור הלך החוצה.

דקה 10: קטן הגביה כדור חופשי מאגף שמאל, צוצאליץ' עלה מצוין אבל נגח החוצה מחמישה מטר.

דקה 17: גול! סוויסה ניסה להעביר כדור רוחב מצד ימין, דמאו שלח יד בצורה סתמית וגרם לפנדל. סוויסה לקח בעצמו אחריות ובעט שמאלה, אדרי רק נגע ולא מנע מהכדור לחדור פנימה. 0:1 להפועל באר שבע.

דקה 37: גול! ורד הכניס מסירת עומק לקטן, ששלח כדור רוחב לאזולאי שבעט לפינה הקרובה. אג'ידה לא סגר את הפינה וזה 1:1.

דקה 49: כרטיס אדום! צוצאליץ' גלש לרגליו של קהת וספג צהוב שני.

דקה 69: קטן הכניס מסירת עומק לעמאשה, שהסתובב ובעט חלש, אג'ידה קלט.

דקה 72: הכדור חזר מהגנת חיפה לסבע, שבעט מ-25 כדור חלש היישר לידיו של אדרי.

דקה 73: סוארס פרץ והכניס מסירת עומק לגבאי, שהחזיר לו בנגיעה. סוארס נותר לבד מול אדרי, אבל בעט לשמיים.

דקה 74: אדרי הדף רע כדור רוחב, זה חזר לסבן שנותר חופשי ובעט מ-12 מטר ברשלנות מעל השער.

דקה 85: נסאר קיבל כדור באגף שמאל, פרץ למרכז ובעט מ-16 מטר מעל השער.

דקה 89: ורד ניסה את מזלו בבעיטה מ-22 מטר זווית אלכסונית, אג'ידה קלט.

הרכב הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, קלמי סבן, עודד גביש, בויאן מרקוביץ', אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, וויליאם נג'ובו, רועי קהת (דיא סבע, 54), ניקולאס פלצ'וק (סיראז' נסאר, 68), תומר סוויסה (עידו אקסברד, 84), דובב גבאי.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר (אוראל דגני, 46), אדין צוצאליץ' (הורחק, 49), אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה, ג'ואל דמאו, אייל גולסה, עידן ורד, חן עזרא (דלה ימפולסקי, 64), יניב קטן, שלומי אזולאי (ויאם עמאשה, 64).

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully