וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-בני יהודה: ניצן שירזי יישב על הספסל

המאמן יגיע, אלימלך ינהל את המשחק. מדבקות עם הכיתוב "ניצן אנחנו איתך" יחולקו (19:00, ס'1) ורמוט וראלי יערכו בכורות

ברני ארדוב

טריוויה

* בני יהודה והפועל תל אביב נפגשו 111 פעמים בעבר. המאזן: 53 ניצחונות לאדומים, 23 ניצחונות לזהובים ו-35 תוצאות תיקו.

* מאזן המשחקים בין השתיים כשהפועל תל אביב מארחת: 33 ניצחונות של האדומים, 8 ניצחונות של הזהובים, 16 תוצאות תיקו.

* שביט אלימלך עוזר מאמן הפועל תל אביב, שיחליף במשחק את ניצן שירזי ויעמוד על הקווים, שיחק שנים ארוכות תחת דרור קשטן, שיעמוד על הקווים מהצד השני.

* שלושת משחקי הליגה בין הקבוצות בעונה שעברה, הסתיימו בתיקו (פעמיים 1:1 ופעם אחת 3:3).

מאמן בני יהודה דרור קשטן. ברני ארדוב
מפגש חם מול האקסית. דרור קשטן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב

החדשות החיוביות שהגיעו לשחקנים מבשרות כי מאמן הקבוצה ניצן שירזי יגיע למשחק ואפילו יישב על הספסל. יחד עם זאת, עוזרו שביט אלימלך הוא זה שינהל את המשחק.

הפועל תל אביב ערכה אתמול (שישי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר נגד בני יהודה. הנהלת הקבוצה הוציאה אלפי מדבקות עליהם רשום: "ניצן, אנחנו איתך" כאות תמיכה במאמן המחלים מניתוח.

מי שבטוח יהיה בבלומפילד הוא גילי ורמוט, שיערוך הופעה בכורה מחודשת בהפועל וזאת למרות שהוא קיים אימון אחד בלבד עם הקבוצה. ורמוט יעלה בהרכב ככל הנראה במקומו של ויקטור מרעי. שינויים נוספים שמסתמנים לעומת ההרכב שפתח נגד הפועל חיפה במשחק הליגה הקודם: ג'ון פיינטסיל ויגאל אנבטי ישחקו במקום נעאל חוטבא ואלירן דנין.

שני הבלמים החדשים תומר בן יוסף וניקולה פטקוביץ' ימתינו על הספסל ומור שושן ימשיך לקבל קרדיט בהרכב לצידו של וואילד באדיר. באסיפת הקבוצה הזהיר אלימלך את השחקנים מפדרו גלבאן ואף אמר: "הקהל מחר יבוא בטירוף וצריך לעשות הכל בשביל לשמח אותו".


בני יהודה

השחרורים הבינלאומיים של צמד חלוצי הרכש, אור ברוך ואדם הרפקה, לא הגיעו במועד החוקי ונתקבלו במשרדי המועדון רק בשעת ערב מאוחרת, כך שהשניים לא יכללו בסגל למשחק נגד האדומים. מי שכן צפוי לשחק ואף להיכלל בהרכב, הוא עוז ראלי שיערוך הופעת בכורה מחודשת העונה במדים הזהובים, לאחר שחתם השבוע על חוזה לשלוש שנים.

המאמן דרור קשטן צפוי לערוך שני שינויים בהרכב, לעומת ההרכב שניצח 0:1 את הפועל רמת גן במחזור שעבר, כאשר בלם הרכש סארי פלאח צפוי לפתוח במקומו של אביב חדד, ועוז ראלי יפתח בקישור על חשבונו של אמיר עגייב הצעיר. בהיעדרם של חלוצי הרכש, אור ברוך ואדם הרפקה, יתופקד שוב ננאד מרינקוביץ' כחלוץ בודד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב באימון הקבוצה. ברני ארדוב
רק הגיע וכבר אמור לפתוח. ורמוט/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: גילי ורמוט

מספר 14 באדום חזר הביתה לאחר עונת גלות לא מוצלחת באירופה ולאחר טראומת משחקי הנבחרת וכעת כל העיניים בהפועל יהיו עליו. ורמוט אמנם ויתר על החלום האירופי, אבל יהיה לו השנה הרבה מה להוכיח. הוא חזר על תקן הכוכב והוא האיש ממנו מצפים לעשות את ההבדל.


בני יהודה: עוז ראלי

ראלי שהציג בעונה שעברה יכולת מצוינת, פתח את העונה הנוכחית במחנה האימון של אומוניה ניקוסיה הקפריסאית בשורותיה חתם לשלוש שנים. לאחר שבוטלה העסקה, החזרה של ראלי הביתה למדים הזהובים הייתה ברורה וטבעית וכעת יצטרך הקשר להוכיח שהכול מאחוריו והראש שלו מרוכז אך ורק בכדורגל. אם ראלי יפגין את הכושר והיכולות שלו מהעונה שעברה, בני יהודה תרוויח את אחד משחקני הרכש הכי משמעותיים שצירפה לשורותיה.

עוז ראלי שחקן בני יהודה (שמאל) מול טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
שוב במדים הזהובים. עוז ראלי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, ג'ון פיינטסיל, וואליד באדיר, מור שושן, יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, חנן ממן, ברונו קוטיניו, גילי ורמוט, טל בן חיים, עומר דמארי.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סארי פלאח, גל כהן, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, עוז ראלי, פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ'

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully