וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביט אלימלך: "הרבה זמן לא התרגשתי כמו היום"

עוזר מאמן הפועל ת"א שמח שבן חיים נתן לדמארי לבעוט פנדל. ממן: "תהיה מלחמה על ההרכב". קלינגר: "חסרה חדות"

קובי אליהו

הפועל תל אביב רשמה הערב (ראשון) ניצחון שני בשני משחקי ליגה עם 0:2 די קל על הפועל חיפה, בזכות שערים של חנן ממן ופנדל מוצלח של עומר דמארי. האדומים עם שש נקודות משש אפשריות אחרי שבמחזור הראשון ניצחו 0:1 את הפועל רמת גן, הקבוצה של ניר קלינגר עם נקודה אחת בלבד אחרי שבמחזור הפתיחה סיימה ב-0:0 מול מכבי נתניה. בסיום המשחק נודע שבעקבות הסיכום עם גילי ורמוט וניקולה פטקוביץ', בהפועל תל אביב שוקלים לשחרר את אלרואי כהן וזאב חיימוביץ'.

קלינגר עצמו כעס בסיום וצעק על השופט הרביעי: "אתם בושה. זו פשוט חוצפה מה שהלך במשחק הזה". בסוף המשחק קלינגר הלך גם אל השופט הראשי והטיח בו דברים קשים. בסיום המשחק נרשם עימות בין יוסי דורה למור שושן. הכל החל מחילופי דברים בין יובל אבידור למור שושן. בשלב הזה דורה ניסה להתערב, והחל עימות בין השחקנים שמהר מאוד הופרדו.

עוזר מאמן הפועל תל אביב שביט אלימלך, שעמד על הקווים בשל העובדה שניצן שירזי חולה, אמר בסיום: "ניצחון חשוב מאוד. לא התרגשתי הרבה זמן כמו היום כשטל נתן לעומר את הכדור. זה מוכיח שהמרקם הקבוצתי יותר חשוב מהכל. אמרנו את זה בחדר ההלבשה. צריך לדבר עם טל, וזה חלק מבגרות של שחקן. הוא יתבגר והוא יבין שלא מתנהגים ככה, אבל לא צריך להגזים. הוא ילמד גם את זה. זה סגל כמו שהפועל תל אביב צריכה. זה סגל שיתחרה על אליפות וגביע, ומי שיהיה טוב, ישחק. ניצן הרג אותי היום, אין לי קול".

כובש השער הראשון חנן ממן אמר: "הכי חשוב זה שהשגנו שלוש נקודות. זה בונוס שאני שחקן מצטיין, לא מעבר. לא חגגתי, אמרו לי לא לחגוג. הפועל חיפה זה הבית שלי ואני אוהב את כל הצוות והקהל, הלכתי להודות להם ובגלל זה לא חגגתי. עכשיו אנחנו ממשיכים הלאה. בדרך כלל קשה לשמור על יכולת טובה בליגה ובאירופה, אבל ננסה לעשות את המירב".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר: "אני חושב שבחלק האחרון של המשחק החילופים עשו לנו טוב. לא היינו מספיק חדים, היו לנו הזדמנויות לחזור למשחק. היה מהלך שלטעמי הייתה צריכה להישרק עבירה לפנדל. אני לא יכול להיות חד משמעי, אבל אם זה היה נשרק, המומנטום היה משתנה. אני לא מודאג, יש פה שחקנים טובים, ואנחנו עוד נשתפר. תמיד כולם מדברים על חיזוק וחיזוק, כרגע זה הסגל שלנו. אנחנו צריכים להשתפר בעיקר בחדות שלנו ובתנועה. גם השערים שקיבלנו לא היו צריכים להגיע ממתפרצות. אנחנו צריכים לנצל את ההגנה האיטית של הפועל. כל הסאגה עם אושרי רואש לא הייתה צריכה לקרות, הדלת פתוחה. אני אשמח מאוד אם הוא יחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully