וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "אסור לנו להפסיד ככה בקרית אליעזר"

1.9.2012 / 19:54

מכבי חיפה מסיקה מסקנות אחרי קרית שמונה. ייעשה נסיון לצרף בלם. קינן, רואש ובוליאט. לנדאו: "מה שקורה פה מתעצם"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

משהו רע מאוד עובר על מכבי חיפה. אחרי ההפסד במשחק העונה למכבי תל אביב בתחילת השבוע, נחלו הערב (שבת) שחקניו של ראובן עטר הפסד ליגה שני ברציפות, כשנכנעו בביתם 3:1 לעירוני קרית שמונה. הירוקים אמנם הוליכו ואף היו טובים יותר במחצית הראשונה, אולם במחצית השניה נתקעו, ומספר חורים בהגנה אפשרו לאלופה להשלים מהפך נפלא. בשקט בשקט, הקבוצה של גילי לנדאו רושמת פתיחה לא רעה בכלל לעונה, ונראה שההדחה מליגת האלופות ממש לא משפיעה עליה כהוא זה.

מכבי חיפה ניזוקה לא רק עם ההפסד, אלא גם בעקבות פציעתו של כובש השער דינו אנדלובו. החלוץ נבדק והוא סובל מזעזוע מוח קל. שלומי אזולאי החליף אותו במחצית השנייה, כשהחלוץ הנוסף ויאם עמאשה לא נכלל בסגל בגלל פציעה.

עטר: "נרים את הראש ונעצור את רצף ההפסדים"

האווירה בעקבות ההפסד הורגשה היטב בחדר ההלבשה של ירוקים. חלק מהשחקנים מיהרו לצאת החוצה בעוד שלאחרים לקח זמן לעכל את ההפסד השני בליגה, מול שתי הקבוצות שאמורות להתמודד עם הירוקים על תואר האליפות. בתחילת השבוע ייעשה ניסיון לסגור עם קשר אחורי זר. ג'ואל דמאו הוא המועמד המוביל, למרות שחלק משחקני חיפה חושבים שלא מדובר בחיזוק ראוי שיכול לשדרג את הקבוצה בצורה משמעותית. כזכור, בשבוע שעבר טענו שחקנים בקבוצה כי עטר חייב לשנות את השיטה ולעבור למשחק שכולל שני קשרים אחוריים. חלק מהשחקנים אמרו בסיום כי הם משוכנעים שהקבוצה הייתה נראית טוב יותר אילו גוסטבו בוקולי היה פותח לצד תמיר כהן ומאזן מעט את החלק ההגנתי, על חשבון אחד משחקני הקישור. לגבי עמדת הבלם, בחיפה עשויים לפנות לאושרי רואש או לדקל קינן, שבינתיים עדיין לא הודיע סופית כי הוא מוכן לחזור לישראל. גם אופציית יוריצה בוליאט עדיין פתוחה מאחר והוא טרם מצא קבוצה.

בקבוצה הושמעה לא מעט ביקורת. "בכל פעם שאיבדנו כדור בחלק הקדמי, זה הפך למתפרצת. אם היינו מבקיעים את השני התוצאה הייתה הפוכה, אבל ברגע שהם השוו לא היה מנוס מלעשות שינוי במגרש", אמר שחקן בקבוצה. "כמו שזה נראה עכשיו, השיטה הנוכחית יכולה להצליח בדיוק כפי שהיא נכשלה עד עכשיו". שחקן אחר אמר: "בלי להיכנס לשמות, יותר שחקנים היו צריכים לקחת אחריות בחלק האחורי. הגנה זה משחק קבוצתי, לא רק אחריות של שחקנים ספציפיים".

"פתחנו טוב גם את המחצית השנייה עד השוויון ואפילו יכולנו להעלות את התוצאה, אבל החמצנו שלושה מצבים ואחרי השוויון איבדנו סבלנות ואיבדנו את הסדר", הודה מאמן מכבי חיפה ראובן עטר בסיום. "הם השתלטו על המשחק והצליחו לעלות ליתרון. במשחק כזה כשמגיעים לכל כך הרבה מצבים, צריך לנצל במינימום 20-30 אחוז. מאוד מאכזב שבמחזור השני אנחנו מפסידים ומאכזב להפסיד משחק ראשון בבית. נרים את הקבוצה בשבועיים הקרובים ונדאג שהסדר שהיה במחצית הראשונה יהיה לאורך כל המשחק".

באשר לחיזוק שעוד חסר לירוקים אמר המאמן: "ברור שאנחנו רוצים לצרף עוד קשר אחורי כי אין לנו מספיק. נחכה ונראה מה ההתפתחויות שיהיו, אבל זה לא תירוץ להפסד, בטח לא בתוצאה כזו, במשחק שמגיעים בו לכל כך הרבה מצבים. כל הכבוד לקרית שמונה. אנחנו נרים את הראש ונעצור את רצף ההפסדים".

יניב קטן לא הסתיר גם הוא את תסכולו מההופעה: "האכזבה היא עצומה. אני חושב שנכנסנו למשחק מההתחלה כמו שצריך, באנו ונלחמנו. זה עצוב לי שלא ניצלנו את המצבים. אנחנו צריכים לחשוב היטב למה זה קורה לנו כי אסור לנו להפסיד ככה בקרית אליעזר לכל קבוצה. יש לנו עוד הרבה עבודה לפנינו. אחרי ההפסד הזה והתוצאה מול מכבי תל אביב, אין לי ספק שיגידו הרבה דברים מסביב, אבל אנחנו צריכים להתרכז באיך לתקן את הדברים שאנחנו עושים פחות טוב, ויש מזה מספיק. אנחנו חייבים להשתפר כי אנחנו לא יכולים להיראות ככה. הפתיחה מאוד מאכזבת ולא טובה שלנו, ונעשה הכל כדי לתקן".

רוצ'ט: "לנדאו שטף אותנו במחצית. אנחנו הולכים עד הסוף"

בצד השני, באלופה חגגו את המהפך המצוין. המאמן גילי לנדאו אמר בסיום: "מחצית ראשונה דוקטור ג'קיל, מחצית שנייה מיסטר הייד. במחצית הראשונה באנו נפוחים אבו עלי ובמחצית השנייה חזרנו להיות חוטבי עצים ושואבי מים. לשחק ארבעה משחקים בתשעה ימים זה לא דבר מה. שאפו לצוות ושאפו לשחקנים. אחרי חצי ראשון לא טוב חזרנו לבסיס שהוא עבודה קשה ובאנו על שכרנו ואני שמח. אני מכיר את האופי של השחקנים אז למה שאני לא אאמין. מה שקורה פה מתעצם וכולם שותפים. אנחנו לא בשיא הבשלות והפריחה. יש מה לשפר, אבל אנחנו הולכים הביתה שבעי רצון".

הקפטן אדריאן רוצ'ט הוסיף: "לקח לנו מחצית שלמה להיכנס למשחק. אנחנו שמחים מאוד שהצלחנו לחזור, הראינו הרבה אופי ואם היה לנו גם מזל, לא היינו סופגים את השער שספגנו. במחצית גילי קצת שטף אותנו ואמר שאנחנו צריכים להשתפר ולעבוד קשה יותר. היינו אולי קצת בהלם בתחילת המשחק, אני שמח שקרית שמונה ממוקדת וזה האופי שלנו. לא פשוט לשחק משחק רביעי בעשרה ימים, אנחנו לומדים תוך כדי תנועה ומשתפרים. זו הייתה סדרה לא קלה, אבל כולם רואים את האופי שלנו. כרגע זה אומר שאנחנו פותחים את הליגה טוב ואנחנו קבוצה חזקה. יש לנו יתרון על הקבוצות האחרות כי אנחנו בחודש שלישי של אימונים, וזה מראה לכולם כמה אנחנו חזקים. כולם יכולים לדבר על זה שנוריד את הרגל מהגז וננוח טיפה, אבל אנחנו לא פראיירים, ואנחנו הולכים עד הסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully